Case studies - συνεργασίες
Η SONY Hellas, επέλεξε τη ΣΥΝΠΑΝ προκειμένου να αναπτύξει το σύστημα συλλογής στοιχείων και οργάνωσης των εξουσιοδοτημένων συνεργείων όλης τη χώρας (SHELTER), καθώς και να εξασφαλίσει τη ροή πληροφοριών από και προς τα Κεντρικά της Ευρώπης. Το σύστημα παρακολουθεί τις ανάγκες ιστορικού επισκευών, ανταλλακτικών, συσκευών και εγγυήσεων. Εφαρμόζει κωδικοποίηση των επισκευών με βάση το Πανευρωπαϊκό στάνταρ EICTA-IRIS, και εξασφαλίζει τη δυνατότητα σύνδεσης real-time με το εμπορικό-λογιστικό πρόγραμμα σ90 αρχικά και αργότερα με το ULTIMO ERP. Η SONY Hellas εφαρμόζοντας το σύστημα αυτό κατατάσσεται στην πρώτη θέση της Ευρώπης για το 1995 και παραμένει στις πρώτες θέσεις για αρκετά χρόνια με βάση το BCN-QA score ranking.
Η ΣΥΝΠΑΝ αναλαμβάνει αργότερα να υλοποιήσει για την Ελλάδα το Πανευρωπαϊκό σύστημα WISE (σύστημα αναφορών επισκευών μέσω Internet - Extranet) της SONY Europe. Η απόλυτη επιτυχία του έργου επιβεβαιώνεται με επιβράβευση της SONY Europe προς τη SONY Hellas. Αναπτύσσει τη διεθνή έκδοση του SHELTER για τη SONY που κατατάσσεται από τους Ευρωπαίους ειδικούς στα πλέον ολοκληρωμένα συστήματα στην Ευρώπη.
Η ΣΥΝΠΑΝ υπογράφει σύμβαση με τη SONY Hellas για την τεχνική υποστήριξη και υπηρεσίες consulting της ίδιας καθώς και όλο το δίκτυο εξουσιοδοτημένων service στην Ελλάδα. Ανακοινώνεται και κυκλοφορεί το νέο σύστημα ServiceMan και το ERP αποκτά τη δυνατότητα να ενημερώνει πλήρως συστήματα SAP της SONY.
Αναπτύσσεται από τη ΣΥΝΠΑΝ η ηλεκτρονική μεταφορά παραστατικών (EDI) του συστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των παραγγελιών. Έτσι αυτοματοποιείται η εμπορική επικοινωνία μεταξύ Ευρώπης, Ελλάδος (SONY Hellas) και εξουσιοδοτημένων. Αργότερα υλοποιείται το σύστημα υποστήριξης και παρακολούθησης συμβολαίων επεκτάσεων εγγυήσεων, ακολουθούν το ιστορικό διαχείρισης πωληθέντων συσκευών και serial numbers, η ειδοποίηση πελάτη με SMS για την παραλαβή συσκευής του και λοιπών μηνυμάτων, η αυτοματοποιημένη υποβολή ερωτήματος εγγύησης από τα εξουσιοδοτημένα service προς τα κεντρικά και παραλαβή απάντησης, η ανταλλαγή αρχείων από ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ μέσω extranet FTP, η ερώτηση κατάστασης επισκευής μέσω internet από τον τελικό καταναλωτή, και τέλος η αυτόματη αποστολή αίτησης εγγύησης προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ, μέσω email για αμφισβητούμενες περιπτώσεις.
Η SONY τα τελευταία χρόνια αναθεωρεί πλήρως το επικοινωνιακό σύστημα και αναπτύσσει την πλατφόρμα και τις προδιαγραφές 3C που λειτουργεί μέσω web services. Οι αλλαγές αυτές ενσωματώνονται αρμονικά από τη ΣΥΝΠΑΝ στην ειδική έκδοση ServiceMan Satellite για τη SONY, που αποτελεί πλέον ένα υβριδικό σύστημα αυτόνομης παρακολούθησης service αλλά και διαδικτυακά συνδεδεμένο για υπηρεσίες web services. Το πανίσχυρο αυτό σύστημα λειτουργεί σήμερα στα περισσότερα συνεργεία SONY στην Ελλάδα.