Η ΣΥΝΠΑΝ διαθέτει την τεχνογνωσία και εμπειρία όχι μόνο σε επίπεδο software, αλλά σε πλήθος τεχνολογικών εφαρμογών και όχι μόνον. Μπορεί να συμβουλέψει υπεύθυνα για απλά ή σύνθετα θέματα με τρόπο που λαμβάνει υπόψη το σύνολο των παραμέτρων (διοικητικών, λογιστικών και τεχνικών) όπως κάθε επαγγελματίας system integrator.
Μπορεί να αναλάβει τη σχεδίαση δικτύων συνεργατών (B2B) ή άλλων προκλήσεων IT και να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες (consulting) σε περιστασιακή ή μόνιμη βάση.
Τα συστήματα πληροφορικής έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια με εντυπωσιακούς ρυθμούς, παρέχοντας δυνατότητες που δύσκολα αφομοιώνονται από τους χρήστες όταν αυτοί δεν έχουν άλλη υποστήριξη και κατά συνέπεια υπολειτουργούν ή χρησιμοποιούνται επιπόλαια. Το περιβάλλον (διαδίκτυο, κινητή τηλεφωνία, tablets, LAN, WAN κ.λπ.) αλλά και οι διάφορες περιφερειακές συσκευές (barcode scanners, proximity readers, εξειδικευμένοι εκτυπωτές κ.α.) ή διάφορες πλατφόρμες (cloud κ.α.) απαιτούν γνώσεις προκειμένου να χρησιμοποιούνται σωστά και με ασφάλεια. Ακόμα περισσότερο ο τρόπος εφαρμογής τους, η σκοπιμότητα χρήσης και η παρακολούθησή τους απαιτούν επαγγελματική αντιμετώπιση.
Η ΣΥΝΠΑΝ είναι πάντα δίπλα στους πελάτες της προσφέροντας ευέλικτα και προαιρετικά σχήματα υποστήριξης κάθε τύπου. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία σας.
Νέες εκδόσεις (versions/releases) των προγραμμάτων που έχουν αγοραστεί.
Στις νέες εκδόσεις μπορεί να περιλαμβάνονται:
Οι νέες εκδόσεις των προγραμμάτων δεν κυκλοφορούν σε τακτά χρονικά διαστήματα και ούτε δεσμεύεται η ΣΥΝΠΑΝ ως πρός τον συνολικό αριθμό των νέων εκδόσεων που θα κυκλοφορήσει. Συνήθως όμως ο αριθμός αυτός υπερβαίνει τις τέσσερις κάθε χρόνο.
Κάθε πακέτο δεν ανανεώνεται επ'άπειρον. Φτάνει κάποιο σημείο που η φιλοσοφία του θα πρέπει να αλλάξει ριζικά προκειμένου να εναρμονιστεί με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία. Ετσι αντικαθίσταται από κάποιο άλλο που καλύπτει τουλάχιστον τις δυνατότητες του παλαιού πακέτου. Η σύμβαση αναβαθμίσεων εξασφαλίζει στον πελάτη το χαμηλότερο δυνατό κόστος αντικατάστασης του παλαιού με το νέο πακέτο.
Οι χρήστες με σύμβαση αναβαθμίσεων έχουν προτεραιότητα κατά την τηλεφωνική υποστήριξη. Το πρόβλημά τους θα αντιμετωπίζεται άμεσα εφόσον αυτό είναι δυνατό. Σε περίπλοκα προβλήματα θα καταβάλλεται προσπάθεια αντιμετώπισης μέσα στην ίδια ημέρα. Η διάρκεια και η συχνότητα της υποστήριξης είναι αντίστοιχη με αυτή που περιγράφεται παραπάνω (Υπηρεσίες που καλύπτονται με την αγορά προγράμματος).
Το τι ακριβώς περιλαμβάνει μία σύμβαση υποστήριξης εξαρτάται από τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Ικανοποιητική υποστήριξη σημαίνει κατ 'αρχήν ευελιξία στην κάλυψη των αναγκών που σπάνια μπορούν όλες να προβλεφθούν. Ανεξάρτητα από ειδικές απαιτήσεις τα παρακάτω περιλαμβάνονται σε οποιαδήποτε σύμβαση υποστήριξης.
Ορίζεται κατόπιν συμφωνίας, ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. Οι καταβολές είναι μηνιαίες και η διάρκεια τουλάχιστον 6 μήνες. Σε περίπτωση που απαιτηθεί υπέρβαση της συμφωνίας τότε θα ισχύσει ο τιμοκατάλογος υπηρεσιών με έκπτωση περίπου 40%. Φυσικά εάν οι υπερβάσεις αυτές γίνονται συχνά, τότε πιθανόν να συμφέρει τον πελάτη να ζητήσει αναπροσαρμογή της συμφωνίας έτσι ώστε αυτή να καλύπτει τις πρόσθετες απαιτήσεις.
Για το πολύ καλό μας λογισμικό, για τις έξυπνες λύσεις, την άρτια υποστήριξη, τις ώριμες συμβουλές μας αλλά, και την ποιότητα που μακροχρόνια εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση με το χαμηλότερο συνολικό κόστος.
πάνω από 35 χρόνια τεχνολογικής υπεροχής
______________________________________________________________________________
Copyright © 2018 SYNPAN Software. All rights reserved • Site design by SYNPAN Software
• Illustrations by www.dansargo.com •