.
Το ULTIMO ERP είναι το κεντρικό σύστημα που καλύπτει μεταξύ άλλων και "εμπορικο-λογιστικές" απαιτήσεις. Διανέμεται σε ευέλικτες παραλλαγές ενώ τα περισσότερα υποσυστήματα είναι προαιρετικά. Υποστηρίζονται διαμορφώσεις (configurations) τόσο για μικρές όσο και μεγάλες εγκαταστάσεις. Τα συστήματα λειτουργούν σε τοπικά δίκτυα, αλλά και μέσω απομακρυσμένων συνδέσεων ακόμη και από άλλη χώρα.
● Mini-CRM ● Επαφές ● Ημερολόγιο ● Calendar ● Προειδοποιήσεις ● Εορτολόγιο
● Παραγγελίες - Open Items ● Παραγγελίες σε φορητό ή ταμπλέτα ενημέρωση μέσω VPN/sim ● Εισαγωγή/εξαγωγή παραγγελιών & παραστατικών EDI ● Πελάτες / Πωλήσεις ● Έκδοση Παραστατικών - Διακίνηση ● Φορολογικοί Μηχανισμοί ● Παραστατικά Εξωτερικού ● Διαχείριση υποκαταστημάτων πελατών ● Αυτόματη αποστολή e-mails για ανεξόφλητα υπόλοιπα ● Προμηθευτές ● Προμήθειες Αντιπροσώπων
● Λογιστική ● Λογιστική Συναλλάγματος / Ξένου νομίσματος ● Αναλυτική Λογιστική ● Αξιόγραφα - Cash Flow ● Πάγια - Asset Management ● Απαλλαγή ΦΠΑ (εκδοση Δελτίων απαλλαγής, ενημέρωση πελατών για έκδοση, διαχείριση εισαγωγών από τρίτες χώρες)
● Αποθήκη ● Διακίνηση
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ
● Εισφορά ανακύκλωσης ● Υποστήριξη ISBN/EAN ● Online Ελεγχος Α.Φ.Μ. μέσω VAT web services ● Υπολογισμοί & αυτόματη υποβολή VIES ● Intrastat ● Utilities μαζικών μεταφορών εγγραφών ● Αποθήκη ● Διακίνηση ● Picking ● Logistics ● Καταγραφή ειδών με barcode για παραλαβή / απογραφή ● Επικοινωνία με φορητά Τερματικά barcode κλπ ● Σύστημα query
Ανθρώπινοι Πόροι - Μισθοδοσία
HRMS
.
Σύστημα οργάνωσης χρόνου απασχόλησης, παρακολούθησης και ελέγχου παρουσιών προσωπικού. Επικοινωνεί προαιρετικά με ηλεκτρονικό τερματικό ωρομέτρησης (Card Reader) το οποίο αντικαθιστά τις παλαιού τύπου χάρτινες κάρτες παρουσίας με νέες μεθόδους όπως μαγνητικές κάρτες, bar-code, proximity ή άλλης αναγνώρισης. Παρέχει τη δυνατότητα πλήρους παρακολούθησης και ελέγχου παρουσίας των εργαζομένων και αναλαμβάνει το επίπονο έργο συλλογής και κατανομής των ωρών εργασίας κατά την εκκαθαριστική περίοδο της μισθοδοσίας, με εντελώς αξιόπιστο τρόπο. Τελικός στόχος του συστήματος είναι η αυτόματη ενημέρωση του προγράμματος Μισθοδοσίας Persona HRMS με το οποίο συνεργάζεται.
Από το 2022 συνεργάζεται με το νέο πληροφοριακό σύστημα Εργανη ΙΙ, υποστηρίζοντας την απογραφική διαδικασία, την ψηφιακή οργάνωση καθώς και την παρακολούθηση παρουσίας στο πλαίσιο του ν. 4808/2021.
Πλήρης τήρηση ιστορικού επισκέψεως ασθενών με πρακτικά απεριόριστους τρόπους τήρησης αρχείου που ξεκινά από συγκριτικά πορείας ενός δείκτη (π.χ. Αιματοκρίτης) και φτάνει μέχρι την προβολή γραφικών ή απεικονιστικών δεδομένων που προέρχονται από ιατρικά μηχανήματα της εγκατάστασης ή τρίτων. Η διακίνηση δεδομένων αποτελεσμάτων μπορεί να γίνει πλέον και με ένα απλό e-mail. Περιλαμβάνει πλήρη γραμματειακή υποστήριξη.
Επεκτάσιμο και ως σύστημα LIM (Laboratory Information Management System). Επικοινωνεί με Αιματολογικούς, Ορμονολογικούς και Βιοχημικούς αναλυτές.
Για το πολύ καλό μας λογισμικό, για τις έξυπνες λύσεις, την άρτια υποστήριξη, τις ώριμες συμβουλές μας αλλά, και την ποιότητα που μακροχρόνια εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση με το χαμηλότερο συνολικό κόστος.
Αν έχετε πιό σύνθετες απαιτήσεις ή αισθάνεστε μπερδεμένοι ή απλά θέλετε να το ψάξετε λίγο παραπάνω μη διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας...
Ελάτε να το κουβεντιάσουμε μαζί !
πάνω από 35 χρόνια τεχνολογικής υπεροχής
______________________________________________________________________________
Copyright © 2018 SYNPAN Software. All rights reserved • Site design by SYNPAN Software
• Illustrations by www.dansargo.com •