Skip to main content
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

ServiceMan SHL ver.2.12.07 (14/01/14)

Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις & αναβαθμίσεις.


ServiceMan SHL ver.2.12.06 (06/11/13)

Αλλαγή συμπεριφοράς εγγυήσεων

Πλεόν οι κωδικοί εγγύησης BP & EP δέχονται και μηδενική ποσότητα ανταλλακτικού.

Επίσης οι κωδικοί G, ES, EI, EP είναι πλέον εγγυήσεις εξωτερικού με κανονική διάρκεια εγγύησης.

Αλλαγή κειμένου SMS αναμονής παράδοσης

Κατόπιν αίτησης της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ, άλλαξε το κείμενο που αποστέλλεται με το SMS αναμονής παράδοσης, ως εξής:

Αγαπητέ πελάτη, η συσκευή σας SONY <Μοντέλο> είναι έτοιμη προς παράδοση. Σας ευχαριστούμε.

Υποδομή για σύνδεση με Astra B2B

Η έκδοση αυτή, περιέχει την βασική υποδομή επικοινωνίας του ServiceMan με το σύστημα B2B της Astra Service, η οποία προς το παρόν είναι ανενεργή.


ServiceMan SHL ver.2.12.05 (10/05/13)

Υποστήριξη νέων εγγυήσεων"BI,BP,ES,EI,EP"

Προστέθηκε υποδομή για υποστήριξη τών νέων εγγυήσεων "BI,BP,ES,EI,EP".

Για αποκτήσει το σύστημα τις νέες εγγυήσεις, θα πρέπει να παραλάβετε από το FTP της SONY και να ενσωματώσετε το αρχείο  ενημέρωσης πινάκων _TA00003.ZIP από την διαδικασία Λ22. Παραλαβή ZIP από Inbox, επιλέγοντας "Αρχείο -> Πίνακες".
EDI import από Astra
  • Προστέθηκε υποστήριξη για ένα νέο πεδίο "Comments" που επιστρέφει η Astra Service.
  • Εγιναν παρεμβάσεις προκειμένου το σύστημα να είναι πιό ανεκτικό, σε αρχεία ελαφρώς διαφορετικά από αυτά που παρήγαγε η Sony Europe.
Αλλαγή διευθύνσεων αποστολής emails αιτήσεων προς CIC
  • Η παρούσα έκδοση στέλνει τα emails των αιτήσεων προς CIC, στις νέες διευθύνσεις της Astra Service.

ServiceMan SHL ver. 2.12.4 (10/04/13)

  • Υποστήριξη νέων εγγυήσεων"WC,WD,WG,WH,W8,W9,WT,WY"
  • Προστέθηκε υποδομή για υποστήριξη τών νέων "AEP" εγγυήσεων "WC,WD,WG,WH,W8,W9,WT,WY".
  • Οταν επιλέγετε έναν από τους παραπάνω κωδικούς εγγυήσεων, μπορείτε να καταχωρήσετε ανταλλακτικό με μηδενική ποσότητα.
Για αποκτήσει το σύστημα τις νέες εγγυήσεις, θα πρέπει να παραλάβετε από το FTP της SONY και να ενσωματώσετε το αρχείο  ενημέρωσης πινάκων _TA00002.ZIP από την διαδικασία Λ22. Παραλαβή ZIP από Inbox, επιλέγοντας "Αρχείο -> Πίνακες".

ServiceMan SHL ver. 2.12.3 (17/12/12)

Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις & αναβαθμίσεις.


ServiceMan SHL ver. 2.12.2 (25/10/12)

  • Η κλίμακα Markup των ανταλλακτικών δέχεται πλέον μέχρι 3 ακέραια ψηφία ως ποσοστό π.χ. 130% ώστε να μπορείτε για τα πολύ φθηνά ανταλλακτικά να ορίσετε μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους.

Εργαλεία ->Παράμετροι ServiceMan ->Γενικές Παράμετροι -> Πατήστε εδώ για διαχείριση Πίνακα Markup

  • Αφαιρέθηκαν οι επιλογές Λ20. Παραλαβή μεταβολών από InBox & Λ21.Ενημέρωση από μεταβολές Κεντρικού καθώς αντικαταστάθηκαν πλέον από την Λ22. Παραλαβή ZIP από Inbox στην προηγούμενη έκδοση (v2.12.1).
  • Προστέθηκε υποδομή για υποστήριξη των νέων εγγυήσεων 'EJ, EM, EW'. Για να την αποκτήσει το σύστημα, θα πρέπει να παραλάβετε από το FTP της SONY και να ενσωματώσετε το αρχείο  ενημέρωσης πινάκων _TA00001.ZIP από την διαδικασία Λ22. Παραλαβή ZIP από Inbox, επιλέγοντας "Αρχείο -> Πίνακες".
  • Ενημερώθηκε το αρχείο κλεμμένων συσκευών βάσει των στοιχείων που λάβαμε από το CIC της ΣΟΝΥ. Για να γίνει η ενημέρωση, θα πρέπει να παραλάβετε από το FTP της SONY και να ενσωματώσετε το αρχείο  ενημέρωσης συσκευών _SY00001.ZIP από την διαδικασία Λ22. Παραλαβή ZIP από Inbox, επιλέγοντας "Αρχείο -> Συσκευές".

ServiceMan SHL ver. 2.12.1 (16/07/12)

Από αυτή την έκδοση οι διαδικασίες:

  • Λ20. Παραλαβή μεταβολών από Inbox
  • Λ21. Ενημέρωση από μεταβολές κεντρικού

αντικαθίστανται και οι δύο πλέον από την ΝΕΑ «Λ22. Παραλαβή ZIP από Inbox».

Τα οφέλη από την αλλαγή αυτή είναι πολλαπλά, καθώς:

  • Κάνετε λιγότερες επιλογές (μία αντί για δύο)
  • Αντιμετωπίζονται τα προβλήματα unzipping που υπήρχαν όταν η παραλαβή γινόταν από 64bit Windows
  • Πριν τοποθετηθούν στην σωστή θέση τα νέα αρχεία, το σύστημα ελέγχει αν κάποιος τα έχει ανοιχτά και δεν προχωράει αν αυτά δεν ελευθερωθούν.
  • Μεταφέρει με μία κίνηση όλα τα σχετικά αρχεία.
  • Τέλος λοιπόν στα πολλά μικρά αρχεία που λαμβάνατε μέσω mail και που έπρεπε να μπουν όλα στην θέση τους προκειμένου το σύστημα να δουλεύει σωστά
  • Μειώνεται ο χρόνος ενημέρωσης του συστήματος
  • Καταργείται η ανάγκη να έχετε παραλάβει ΟΛΑ τα προηγούμενα patches προκειμένου να ενσωματώσετε το τελευταίο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα νέου τύπου αρχεία μεταβολών είναι ασύμβατα (δεν μπορούν να παραληφθούν) με τις παλαιότερες εκδόσεις του ServiceMan.

ServiceMan SHL ver. 2.12.0 (10/07/12)

Τιμές ανταλλακτικών με ελεύθερα οριζόμενο Markup (κέρδος)
  • Πλέον, ο τιμοκατάλογος και τα patches των ανταλλακτικών που παραλαμβάνετε, θα περιέχουν μόνο τελικές τιμές αγοράς (μετά την έκπτωση) δηλ Τιμές που βλέπετε στο IBISS, χωρίς ΦΠΑ.

Ο κάθε εξουσιοδοτημένος, προκειμένου το ServiceMan να του προτείνει σωστές τιμές πώλησης θα πρέπει να επιλέξει:

Εργαλεία ->Παράμετροι ServiceMan ->Γενικές Παράμετροι ->Πατήστε εδώ για διαχείριση Πίνακα Markup

Εκεί θα ανοίξει μία οθόνη όπως η παρακάτω με 10 κενές εγγραφές.

Εσείς πρέπει οπωσδήποτε να καταχωρήσετε τουλάχιστον μία εγγραφή ή/και να προσθέσετε επιπλέον, προκειμένου να φτιάξετε την δική σας κλίμακα τιμών πώλησης, ελεύθερα.

svm markup table

Παράδειγμα 1

Αν θέλετε τα ανταλλακτικά με αξία μέχρι €100 να έχουν προσαύξηση (markup ή κέρδος δηλαδή) 30% και όλα τα υπόλοιπα 25%, θα συμπληρώσετε δύο εγγραφές ως εξής:

  • 1η εγγραφή

Στήλη "Τιμή μονάδας Αγοράς Μέχρι" = 100
Στήλη "Markup" = 30,0

  • 2η εγγραφή

Στήλη "Τιμή μονάδας Αγοράς Μέχρι" = 999999
Στήλη "Markup" = 25,0

Παράδειγμα 2

Αν θέλετε όλα τα ανταλλακτικά να έχουν την ίδια προσαύξηση (markup ή κέρδος δηλαδή) π.χ. 25% θα συμπληρώσετε μόνο μία εγγραφή ώς εξής:

  • Στήλη "Τιμή μονάδας Αγοράς Μέχρι" = 999999
  • Στήλη "Markup" = 25,0.
ΠΡΟΣΟΧΗ 1: Αν δεν κάνετε καμία καταχώρηση στον πίνακα, το σύστημα θα σας δίνει τιμές πώλησης ίσες με τις τιμές αγοράς!

Υπενθυμίζεται εδώ πως όλο το σύστημα δουλεύει με την παραδοχή πως οι τιμές των ανταλλακτικών ΔΕΝ περιέχουν ΦΠΑ, συνεπώς η κλίμακα που θα φτιάξετε, θα πρέπει να καταλήγει σε τιμές χωρίς ΦΠΑ.

Όσοι έχετε και σύνδεση με εμπορικό πρόγραμμα της ΣΥΝΠΑΝ. θα πρέπει να εκτελέσετε έναν συγχρονισμό κωδικολογίων προκειμένου να έχετε και εκεί τις σωστές τιμές αγοράς & πώλησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ 2: Αφού εγκαταστήσετε το πρόγραμμα και ρυθμίσετε τον πίνακα με τα markups, θα πρέπει να κατεβάσετε και να ενσωματώσετε το patch ανταλλακτικών ~PA000107 προκειμένου να έχετε σωστές τιμές.
ΠΡΟΣΟΧΗ 3: Όσοι για οποιονδήποτε λόγο δεν κατεβάσουν & εγκαταστήσουν την νέα έκδοση ServiceMan ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ και να εγκαταστήσουν το ~PA000107 καθώς οι τιμές που θα έχει το σύστημά τους θα είναι λανθασμένες.
Νέα εγγύηση 'YR'
  • Προστέθηκε υποδομή για υποστήριξη μίας νέας εγγύησης "YR".
Νέα αρχεία Συσκευών & Πινάκων
  • Στην παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνονται ανανεωμένα αρχεία συσκευών & πινάκων συστήματος.
Οδηγίες εγκατάστασης

Πριν προχωρήσετε στην εγκατάσταση της νέας έκδοσης επιβεβαιώστε ότι όλοι οι  υπολογιστές σας έχουν κλείσει το Serviceman.


 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ