ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ | ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ |
ServiceMan SHLver. 2.5.1 (30/03/09)
Repair Status on the WEB
Τι είναι
Είναι ένα σύστημα ενημέρωσης των πελατών της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ, μέσω του web site service.sony.gr για την κατάσταση (φάση) επισκευής που βρίσκονται οι συσκευές τους.
Πως λειτουργεί
Το σύστημα λειτουργεί μόνο για συσκευές SONY (Κατηγορία = Η συσκευή δεν είναι SONY).
Κατά την παραλαβή της συσκευής, το σύστημα τυπώνει έναν "Αριθμό αναζήτησης" στο Δελτίο Παραλαβής, μαζί με κάποιες οδηγίεςγια τον πελάτη και ενημερώνει το web site με την συγκεκριμένη παραλαβή.
Καθώς η επισκευή προχωράει, το σύστημα καταγράφει όλες τις αλλαγές φάσης και τις αποστέλλει μετά από λίγη ώρα στο web site.
Ο πελάτης μπορεί, με τον "Αριθμό αναζήτησης" που τυπώθηκε πάνω στο Δελτίο Παραλαβής, να αναζητήσει την επισκευή του και να ενημερωθεί για την φάση στην οποία βρίσκεται.
Τα στοιχεία των αλλαγών φάσεων καταγράφονται στο σύστημά σας σε δύο αρχεία:
WEB Repair status buffer (Προς αποστολή)
Το οποίο κρατάει τις αλλαγές φάσεις μέχρι να αποσταλούν στο site
WEB Repair status Log (Επεξεργασμένα)
Το οποίο κρατάει τις αλλαγές φάσεις που έχουν αποσταλεί στο site
Επειδή κάποιες φάσεις επισκευής μπορεί να "χτυπήσουν άσχημα" στο μάτι του πελάτη, γίνεται μία αντιστοίχηση των απεσταλμένων με αυτά που προβάλλονται στον πελάτη, ως εξής:
Απεσταλμένη φάση | Προβαλλόμενη φάση |
Αναμονή Επισκευής | Ως έχει |
Επισκευή σε εξέλιξη | Ως έχει |
Επισκευασμένο/Παρακολουθείται | Ως έχει |
Αναμονή ανταλλακτικού | Ως έχει |
Αναμονή Service Manual | Αναμονή ανταλλακτικού |
Αναμονή Εγκρισης Πελάτη | Ως έχει |
Αναμονή Εγκρισης SONY | Ως έχει |
Αποστολή εκτός SERVICE | Αναμονή Επισκευής |
Αναμονή για άλλο λόγο | Αναμονή Επισκευής |
Αναμονή Παράδοσης | Ως έχει |
Παραδόθηκε | Ως έχει |
Προυποθέσεις
Απαιτείται πρόσβαση στο internet από τους σταθμούς εργασίας που αλλάζουν τις φάσεις των επισκευών.
Θα πρέπει να ορίσετε στις Παραμέτρους WEB από το μενού:
Εργαλεία -> Παράμετροι ServiceMan -> Παράμετροι WEB
WEB Login Password το οποίο θα προμηθευθείτε από την γραμματεία της ΣΥΝΠΑΝ.
Νέο πεδίο
- Προστέθηκε στην καρτέλα "Επισκευή" ένα νέο πεδίο "Αριθμός αναζήτησης στο internet".
Νέα στήλη
- Στην οθόνη με την λίστα των επισκευών προστέθηκε η στήλη "Αριθμός αναζήτησης στο internet"
Άλλες σημαντικές αλλαγές
SMS - Παράμετροι
- Υπάρχει πλέον η δυνατότητα καθορισμού καθυστέρησης σε Ώρες/Λεπτά με μέγιστο τις 48h (ενώ ήταν 720min=12h)
SMS - Λειτουργία
- Στην ερώτηση "Να αποσταλεί το αυτόματο μήνυμα SMS στον αριθμό ......" δίνονται πλέον τρείς πιθανές δυνατότητες απάντησης:
- ΝΑΙ
- ΟΧΙ
- ΑΛΛΟ (ελεύθερο ή από τα τυποποιημένα που έχετε καταχωρήσει). Αν πρόκειται για το διαφημιστικό SMS, προτείνει αυτόματα την καθυστέρηση παράδοσης από τις παραμέτρους.
Επίσης, δεν αποστέλλονται πλέον αυτόματα SMS μηνύματα όταν η συσκευή δεν είναι SONY (κατηγορία συσκευής "Η συσκευή δεν είναι ΣΟΝΥ".
- Κατά την αποστολή άλλου SMS (ελεύθερου) προστέθηκε δυνατότητα ορισμού καθυστέρησης αποστολής σε Ώρες/Λεπτά
SMS - Κείμενα
Αλλαγή κειμένου διαφημιστικού SMS από :..που επισκεφθήκατε.. σε ..που εμπιστευτήκατε (για service επαρχίας που παραδίδουν συσκευές με δρομολόγια).
Καταχώρηση στοιχείων παραλαβής
Καταργήθηκε η υποχρεωτική καταχώρηση σταθερού τηλεφώνου. Αντί αυτού, γίνεται ένας έλεγχος στο τέλος της καταχώρησης προκειμένου να εξασφαλίσουμε πως υπάρχει τουλάχιστον ένα τηλέφωνο (σταθερό ή κινητό)συμπληρωμένο.
Γενικά
Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.
ServiceMan SHLver. 2.5.2 (01/04/09)
SMS - Λειτουργία
Επέκταση υποδομής
SMS ώστε να υποστηρίζεται αποστολή από τα εξουσιοδοτημένα service της Κύπρου.
Αναπροσαρμογή ελέγχων ως εξής:
Κύπρος
- Country code '357'
- 1ο ψηφίο κινητού '9'
- Σύνολο ψηφίων μαζί με το country code 11
Ελλάδα
- Country code '30'
- 1ο ψηφίο κινητού '6'
- Σύνολο ψηφίων μαζί με το country code 12
Οδηγίες εγκατάστασης
Πριν από κάθε εγκατάσταση πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας τους εξής απλούς λογικούς κανόνες:
Δεν κάνουμε αναβαθμίσεις σε "πονηρές περιόδους" π.χ. Παρασκευή ενώ δουλεύουμε Σάββατο, Παραμονές εορταστικών περιόδων κλπ. Σε τέτοιες περιόδους ισχύει ο βασικός κανόνας της πληροφορικής "Αν κάτι λειτουργεί, δεν το πειράζεις !"
Σε δικτυακές εγκαταστάσεις, πρέπει να είναι όλοι οι χρήστες έξω από όλες τις εφαρμογές γιατί πιθανόν να μην μπορούν να αντικατασταθούν κάποια αρχεία.
Θα πρέπει να γίνεται ταυτόχρονη αναβάθμιση όλων των εγκατεστημένων συνεργαζόμενων εφαρμογών (ServiceMan + Ultimo ή ServiceMan + σ90 + signup/DOS)
Για να εγκαταστήσετε τα προγράμματα:
-
- Αποθηκεύετε το αρχείο που επιλέξατε στην επιφάνεια εργασίας.
- Επικοινωνήστε με την ΣΥΝΠΑΝ για να σας δώσει κωδικούς εγκατάστασης.
- Τρέξτε το πρόγραμμα εγκατάστασης που αποθηκεύσατε στο πρώτο βήμα (ένα την φορά). Όταν σας ζητήσει τον δίσκο εγκατάστασης της εφαρμογής, επιλέξτε τον δίσκο που αυτή είναι εγκατεστημένη και πατήστε "Επόμενο".
- Παρακολουθήστε την διαδικασία εγκατάστασης για τυχόν μηνύματα που θα εμφανιστούν.
- Με το τέλος της εγκατάστασης, εκτελέστε την εφαρμογή και επιβεβαιώστε πως το version number έχει αλλάξει και είναι το σωστό.
ServiceMan SHLver. 2.5.3 (03/04/09)
SMS - Λειτουργία
Μικρό-διορθώσεις σχετικά με την αποστολή SMS (επίλυση θέματος Multiple IDs).
ServiceMan SHLver. 2.5.4 (13/04/09)
SMS - Λειτουργία
Διορθώσεις ελέγχων αποστολής SMS μέσα από την επισκευή, για Κύπρο.
ServiceMan SHLver. 2.5.5 (24/04/09)
Γενικά
- Δυνατότητα εκτέλεσης από UNC path (\\server\share). Δεν απαιτείται πλέον αντιστοίχηση δίσκου δικτύου.
Γενικές Παράμετροι
Το πεδίο 'Δίσκος εγκατάστασης' μετονομάστηκε σε "Δίσκος εγκατάστασης φακέλου\$snp"' και πλέον δέχεται: Drive, UNC path, κενό.
Repair Status on the WEB
Διάφορες εσωτερικές μικρό-αλλαγές για βελτίωση συμπεριφοράς σε περίπτωση database corruption λόγω π.χ. προβλημάτων δικτύου.
Κωδικοί πρόσβασης
Για καλύτερη υποστήριξη πολλαπλών χρηστών, οι κωδικοί πρόσβασης των εφαρμογών της ΣΥΝΠΑΝ βελτιώθηκαν σε αρκετά σημεία.
Συγκεκριμένα:
- Ο κάθε χρήστης αποκτά "Όνομα Χρήστη" που συνδέεται με τον μέχρι τώρα κωδικό πρόσβασής του.
- Το 'Όνομα χρήστη' γίνεται καταρχήν ίδιο με τον κωδικό πρόσβασης.
- Όλα τα πεδία της database είναι πλέον encrypted.
- Το παράθυρο έλεγχου πρόσβασης αποκτά πεδίο 'Ονομα χρήστη'
- Αν ο χρήστης δεν συμπληρώσει το "Όνομα χρήστη", αυτό θεωρείται ίδιο με τον "Κωδικό πρόσβασης
- Αν ο χρήστης συμπληρώσει το "Όνομα χρήστη" και αυτό είναι διαφορετικό από τον 'Κωδικό πρόσβασης' τότε αυτό αποθηκεύεται στο registry και προτείνεται σε επόμενη πρόσβαση.
- Στο παράθυρο έλεγχου πρόσβασης προστέθηκε νέο κουμπί με δυνατότητα αλλαγής κωδικού πρόσβασης
- Στο μενού της εφαρμογής προστέθηκε νέα επιλογή με δυνατότητα αλλαγής κωδικού πρόσβασης
Κατ' αυτό τον τρόπο όλοι οι περιορισμοί και εξαιρέσεις συνδέονται με το Όνομα χρήστη και αποσυνδέονται από τον κωδικό πρόσβασης που μπορεί πλέον να αλλάζει ελεύθερα.
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ | ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ |