ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ |
ServiceMan SHLver. 2.4.0 (02/02/09)
Βασικές αλλαγές
Η φόρμα καταχώρησης στοιχείων επισκευής απαιτεί πλέον οθόνη με ανάλυση τουλάχιστον 1024x768. Τέτοια ανάλυση μπορείτε να έχετε σε οθόνες CRT 17"ή LCD 15" και άνω. Οι παλιές CRT 15" πιθανόν να την υποστηρίζουν αλλά τα γράμματα θα είναι πολύ μικρά. Η αλλαγή αυτή ήταν απαραίτητη ώστε να χωρέσουν τα επιπλέον πεδία με λειτουργικό τρόπο, και να δημιουργηθεί χώρος για νέα μελλοντικά.
Επιλέχθηκαν εργονομικότερα χρώματα για τις εγγραφές τις ενότητας "Service" χωρίς να ανατρέπονται αυτά που έχετε συνηθίσει.
Αλλαγές στους ελέγχους Επισκευής
Αν η επιλεγμένη εγγύηση προβλέπει την συμπλήρωση Ημερομηνίας Αγοράς ή αν αυτή είναι λάθος, το πρόγραμμα παραμένει στο πεδίο μέχρι να συμπληρωθεί σωστά η ημερομηνία.
Καταργήθηκαν τα διπλά μηνύματα ελέγχου που εμφανίζονταν σε κάποιες περιπτώσεις.
Αλλαγές πεδίων
Έγιναν οι παρακάτω αλλαγές στα υπάρχοντα πεδία.
- Αλλαγή μεγέθους "Άλλο παρελκόμενο" από 10 σε 30 χαρακτήρες
- Αλλαγή μεγέθους "Παραστατικό πελάτη"από 11 σε 20 χαρακτήρες
- Απεριόριστο μέγεθος στα πεδία:
- Σχόλια προϋπολογισμού
- Σχόλια επισκευής
- Σχόλια ΑΕΕΕ
Νέα πεδία
- Προστέθηκαν τα παρακάτω νέα πεδία:
- Κινητό τηλέφωνο
- Να ειδοποιηθεί με SMS Αναμ.Παράδοσης
- Να Αποσταλεί Διαφημιστικό SMS (μετά την παράδοση)
Νέες στήλες
- Στην οθόνη με την λίστα των επισκευών προστέθηκαν οι παρακάτω στήλες:
- SMS Α/Π (Ένδειξη αποστολής SMS φάσης "Αναμονή Παράδοσης")
- SMS Δφμ (Ένδειξη αποστολής SMS φάσης "Παραδόθηκε")
- Σταθερό Τηλέφωνο
- Κινητό Τηλέφωνο
Οι στήλες αυτές θα εμφανιστούν εφόσον τις ζητήσετε (σε κάθε σταθμό εργασίας) από την επιλογή [ Επιλογή στηλών ]. Υπενθυμίζουμε επίσης ότι οι στήλες μπορούν να τοποθετηθούν στην επιθυμητή σειρά από την επιλογή [ Στήλες ], [ Μετακίνηση στηλών ].
Εμφάνιση
Στην οθόνη με την λίστα των επισκευών αλλά και στην φόρμα καταχώρησης έγινε facelift των εικονιδίων.
Στην φόρμα καταχώρησης επισκευών προστέθηκαν νέα εικονίδια κατάστασης ειδοποιήσεων SMSπου (όπως και οι αντίστοιχες νέες στήλες) έχουν τέσσερις διαφορετικές καταστάσεις:
-
- Δεν έχει αποσταλεί SMS
- Στάλθηκε (δεν αποτελεί απόδειξη παράδοσης)
- Στάλθηκε παραπάνω από μία φορά (δεν αποτελεί απόδειξη παράδοσης)
- Στάλθηκε SMS αλλά ή αποστολή απέτυχε
Τα πρώτα εικονίδια (μπλέ) αντιπροσωπεύουν τις ενδείξεις αποστολής σεφάση "Αναμονή Παράδοσης"και τα άλλα (πράσινα) την ένδειξη αποστολής φάσης "Παραδόθηκε".
Νέες Ταξινομήσεις
- Προστέθηκαν δύο νέες ταξινομήσεις επισκευών:
- Κατά Σταθερό Τηλέφωνο
- Κατά Κινητό Τηλέφωνο
Όταν επιλέγονται, η λίστα των επισκευών εμφανίζει μόνον αυτές που έχουν συμπληρωμένο το αντίστοιχο τηλέφωνο.
Νέες λειτουργίες αναζήτησης
Στην ενότητα service, από το μενού 'Προβολή' ή πατώντας ALT-Tμπορείτε να κάνετε αναζήτηση (της πλέον πρόσφατης ή της πρώτης ανάλογα με το τι επιλέξετε) επισκευής με οποιοδήποτε από τα δύο τηλέφωνα. Η επιλογή αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή και ανεξάρτητα από την ενεργή ταξινόμηση.
Στην οθόνη με την λίστα των επισκευών, μπορείτε πληκτρολογώντας "στον αέρα" να κάνετε αναζήτηση επισκευής με επώνυμο πελάτη χωρίς να αλλάξετε ταξινόμηση. Διαγράφετε χαρακτήρες με το Backspace. Λειτουργεί ανεξάρτητα από την ενεργή ταξινόμηση και επιλέγει την πρώτη επισκευή που συμφωνεί ως προς το όνομα που πληκτρολογήθηκε. Πατώντας Ctrl-Enter πηγαίνετε στην επόμενη που ταιριάζει. Στο κάτω δεξιά μέρος του παραθύρου προβάλλεται το χαρακτηριστικό εικονίδιο καθώς και οι χαρακτήρες που έχετε πληκτρολογήσει.
Στην ενότητα "Ανταλλακτικά" μπορείτε πληκτρολογώντας "στον αέρα" να κάνετε αναζήτηση ανταλλακτικού με κωδικόχωρίς αλλαγή της τρέχουσας ταξινόμησης. Ισχύον τα αντίστοιχα με τα παραπάνω.
Γενικά περί SMS
Πως γίνεται η αποστολή των SMS
Η αποστολή γίνεται μέσω internet.
Ποιος χρεώνεται τα SMS
Για κάθε SMS που αποστέλλετε, χρεώνεται η ΣΟΝΥ ΕΛΛΛΑΣ.
Εποπτεία SMS εξουσιοδοτημένου
Ο κάθε εξουσιοδοτημένος, μπορεί από το site του παρόχου SMS (www.bulker.gr), χρησιμοποιώντας UserName & Password (βλ. παρακάτω), να δει τα sms που έστειλεκαι την κατάστασή τους (π.χ. αν παραδόθηκε) κλπ.
Εποπτεία SMS εξουσιοδοτημένων από την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ
Η ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ έχει την συνολική εποπτεία όλων των SMS που αποστέλλονται από όλα τα εξουσιοδοτημένα Service.
Λειτουργία SMS
Προυποθέσεις
Απαιτείται πρόσβαση στο internet από τους σταθμούς εργασίας που θέτουν τις επισκευές σε φάση "Αναμονή παράδοσης"και "Παραδόθηκε".
Κατά την πρώτη αποστολή SMS, πιθανόν να εμφανιστεί ένα μήνυμα από το Windows Firewall (τείχος προστασίας) που να σας λέει πως το SVM.EXE (ή το ServiceMan Satellite) προσπαθεί να έχει πρόσβαση στο Internet. Από τις πιθανές επιλογές που σας παρουσιάζονται, θα πρέπει να επιλέξετε αυτή που επιτρέπει πάντα την επικοινωνία του προγράμματος με το internet.
Θα πρέπει να ορίσετε στις Παραμέτρους SMS από το μενού:
Εργαλεία -> Παράμετροι ServiceMan ->Αποστολή Μηνυμάτων SMS
-
- User Name & Password τα οποία θα προμηθευθείτε από την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ (κα. Ρίζου Μαρία)
- Κλήση κατά την παράδοση συσκευής μετά από : 30 λεπτά
Στην καρτέλα "Επισκευή" θα πρέπει να είναι ορισμένα - τσεκαρισμένα τα πεδία:
-
- Κινητό τηλέφωνο
- Να ειδοποιηθεί με SMS Αναμ.Παράδοσης
- Να Αποσταλλεί Διαφημιστικό SMS (μετά την παράδοση)
Για όσους έχουν σύνδεση με εμπορικό, ο πελάτης να μην είναι πελάτης με λογαριασμό (π.χ. Κωτσόβολος)
Λογική αυτοματοποιημένου συστήματος
Εφόσον τηρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις και αφού ερωτηθεί ο χρήστης αν επιθυμεί τελικά την αποστολή του SMS, στέλνονται αυτόματα από το σύστημα τα εξής μηνύματα:
Μετά την αλλαγή της φάσης σε "Αναμονή παράδοσης" αποστέλλεται άμεσα, στο κινητό τηλέφωνο της επισκευής το μήνυμα:
-
- Αγαπητέ πελάτη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η συσκευή σας SONY είναι έτοιμη προς παράδοση και μπορείτε να την παραλάβετε.
Μετά την αλλαγή της φάσης σε "Παραδόθηκε" αποστέλλεται μετά από 30 λεπτά, στο κινητό τηλέφωνο της επισκευής το μήνυμα:
-
- Αγαπητέ πελάτη, σας ευχαριστούμε που επισκεφθήκατε το εξουσιοδοτημένο SONY SERVICE. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.
(Σημ. τα μηνύματα αυτά είναι παραμετρικά και καθορίζονται από τη ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ)
Καταχώρηση τηλεφώνων - έλεγχοι
Το σύστημα ελέγχει αν το Κινητό τηλέφωνο της επισκευής είναι συμπληρωμένο και αν μοιάζει με αριθμό κινητού. Επίσης ελέγχει αν το κινητό έχει καταχωρηθεί στην θέση του σταθερού. Σε περίπτωση που κάτι δεν του αρέσει προβάλλεται σχετικό μήνυμα.
Όσοι έχουν σύνδεση με εμπορικό (σ90 ή Ultimo) θα πρέπει να καταχωρούν πάντα ως πρώτο τηλέφωνο του ονόματος το σταθερό και ως δεύτερο το κινητό.
Κατά την διάρκεια της αποστολής των SMS γίνονται κάποιοι βασικοί έλεγχοι και αν προκύψει κάποιο σφάλμα, το σύστημα σας ενημερώνει με σχετικό μήνυμα.
Σε αυτή την φάση, οι ενδείξεις της επισκευής "Στάλθηκε" & "Στάλθηκε παραπάνω από μία φορά" δεν αποτελούν απόδειξη παράδοσης στο κινητό του πελάτη. Μπορείτε να έχετε αναλυτική κατάσταση του τι έχει συμβεί από το site του SMS provider (δείτε την ενότητα Εποπτεία SMS εξουσιοδοτημένου)
Άλλες δυνατότητες SMS
- Προστέθηκαν νέες επιλογές στο μενού "Λειτουργία" τωνεπισκευών ως εξής:
Αποστολή μηνύματος SMS ->
-
- 'Αυτόματο SMS αναμονής παράδοσης στον πελάτη (Alt-1)''
- Αυτόματο διαφημιστικό SMS στον πελάτη (Alt-2)'
'Σταθερό SMS στον πελάτη (Alt-S)''SMS σε τηλέφωνο της επιλογής σας (Alt-0)'
Τα αυτόματα SMS->
-
- Αποστέλλουν τα προκαθορισμένα από την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ μηνύματα (δείτε την Λογική του αυτοματοποιημένου συστήματος)
- Φεύγουν μόνο όταν η επισκευή είναι στην αντίστοιχη φάση
- Για να καλυφθούν περιπτώσεις που δεν προβλέπονται, προστέθηκαν δυνατότητες αποστολής Μη αυτοματοποιημένων SMS
- Στο κινητό τηλέφωνο της επιλεγμένης επισκευής ή
- Σε οποιοδήποτε άλλο κινητό.
Για αυτού του τύπου τα SMS μπορείτε:
-
- Να γράφετε ελεύθερα το κείμενο της αρεσκείας σας μέχρι το πολύ 300 χαρακτήρες. Αν το κείμενο είναι μέχρι 160 χαρακτήρες μετράει ως ένα SMS ενώ από 161 ως 300 χαρακτήρες μετράει ως δύο SMS.
- Να επιλέγετε απομία λίστα με Τυποποιημένα κείμενα που την δημιουργείτε μόνοι σας.
Στο Κεντρικό μενού του προγράμματος, προστέθηκε επιλογή (Εργαλεία-> Αποστολή μηνύματος SMS) αποστολής ελεύθερα πληκτρολογημένουSMS σε οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο.Για ευκολία πληκτρολογήστε απλά "SMS" και το μενού θα σας κατευθύνει στην επιλογή αυτή.
Οδηγίες εγκατάστασης
Πριν από κάθε εγκατάσταση πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας τους εξής απλούς λογικούς κανόνες:
Δεν κάνουμε αναβαθμίσεις σε "πονηρές περιόδους" π.χ. Παρασκευή ενώ δουλεύουμε Σάββατο, Παραμονές εορταστικών περιόδων κλπ. Σε τέτοιες περιόδους ισχύει ο βασικός κανόνας της πληροφορικής "Αν κάτι λειτουργεί, δεν το πειράζεις !"
Σε δικτυακές εγκαταστάσεις, πρέπει να είναι όλοι οι χρήστες έξω από όλες τις εφαρμογές γιατί πιθανόν να μην μπορούν να αντικατασταθούν κάποια αρχεία.
Θα πρέπει να γίνεται ταυτόχρονη αναβάθμιση όλων των εγκατεστημένων συνεργαζόμενων εφαρμογών (ServiceMan + Ultimo ή ServiceMan + σ90 + signup/DOS)
Για να εγκαταστήσετε τα προγράμματα:
Αποθηκεύετε το αρχείο που επιλέξατε στην επιφάνεια εργασίας.
Επικοινωνήστε με την ΣΥΝΠΑΝ για να σας δώσει κωδικούς εγκατάστασης.
Τρέξτε το πρόγραμμα εγκατάστασης που αποθηκεύσατε στο πρώτο βήμα (ένα την φορά). Όταν σας ζητήσει τον δίσκο εγκατάστασης της εφαρμογής, επιλέξτε τον δίσκο που αυτή είναι εγκατεστημένη και πατήστε "Επόμενο".
Παρακολουθήστε την διαδικασία εγκατάστασης για τυχόν μηνύματα που θα εμφανιστούν.
Με το τέλος της εγκατάστασης, εκτελέστε την εφαρμογή και επιβεβαιώστε πως το version number έχει αλλάξει και είναι το σωστό.
ServiceMan SHLver. 2.4.1 (12/02/09)
Ενότητα Service
Στην οθόνη με την λίστα των επισκευών, μπορείτε πληκτρολογώντας "στον αέρα" να κάνετε αναζήτηση επισκευής με επώνυμο πελάτη χωρίς να αλλάξετε ταξινόμηση. Διαγράφετε χαρακτήρες με το Backspace. Λειτουργεί ανεξάρτητα από την ενεργή ταξινόμηση και επιλέγει την τελευταία επισκευή που συμφωνεί ως προς το όνομα που πληκτρολογήθηκε. Πατώντας Ctrl-Enter πηγαίνετε στην επόμενη που ταιριάζει. Στο κάτω δεξιά μέρος του παραθύρου προβάλλεται το χαρακτηριστικό εικονίδιο καθώς και οι χαρακτήρες που έχετε πληκτρολογήσει.
Γενικά
Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.
ServiceMan SHLver. 2.4.2 (06/02/09)
Γενικά
Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.
ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ |