Skip to main content

με 3 βασικά συστατικά

Σαν αυτόνομη εφαρμογή η Agenda γίνεται μόνιμος σύντροφος των γιατρών, δικηγόρων, και πλήθους ελεύθερων επαγγελματιών ή ιδιωτών, που θέλουν να οργανώσουν την πελατεία τους, τους προμηθευτές, τα ραντεβού, τις υποχρεώσεις, τους λογαριασμούς, την αλληλογραφία τους, ακόμη και τις δημόσιες σχέσεις τους.

Στην επιχείρηση συνδεδεμένη με άλλα υποσυστήματα του ULTIMO ERP, η Agenda γίνεται ο απαραίτητος συνεργάτης στη γραμματεία, στο λογιστήριο, ακόμη και στο τμήμα marketing. Χάρη στην προσαρμοστικότητα, φιλικότητα και τέλος τη δύναμη πληροφόρησης της Agenda, καθημερινά ανακαλύπτονται από τους πελάτες μας καινούργιες εφαρμογές. Jnk

1

ΟΝΟΜΑΤΑ

Η κορωνίδα του συστήματος AGENDA.

Η υπο-εφαρμογή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνη της αλλά και να αποτελέσει κομβικό σημείο σε συνεργασία με το ULTIMO ERP, το σύστημα iCARE ή άλλες εφαρμογές


Επιτρέπει την παρακολούθηση στοιχείων ατόμων, εταιριών, οργανισμών κ.λπ. ξεκινώντας από τα διεύθυνση τηλέφωνα, email μέχρι εξειδικευμένα στοιχεία μέσω παραμετρικών πεδίων, ενώ συγχρόνως μεγάλα κείμενα μπορούν να συνοδεύουν κάθε άτομο, με ιστορικά ή άλλα στοιχεία και όση ανάλυση επιθυμεί ο χρήστης χωρίς περιορισμούς καθώς και απεριόριστο πλήθος άλλων συνημμένων αρχείων όπως π.χ. σχεδίων, συμβάσεων φωτογραφιών κ.λπ.

Οχι μόνο τα βασικά στοιχεία μιας επαφής

αλλά πολλά περισσότερα...

Ρίξτε μια ματιά

επιλέγοντας τα εικονίδια
  • Εσωτερικές επαφές

    Χρησιμοποιείστε τα «ΟΝΟΜΑΤΑ» για τους πελάτες ή προμηθευτές σας ως μία επαφή ή προχωρήστε σε αναλυτική παρακολούθηση των επαφών σας στην εταιρία. Εκτός από την προβολή των επαφών του «ΟΝΟΜΑΤΟΣ» στη σχετική καρτέλα, υπάρχει η δυνατότητα να προβληθούν όλες οι επαφές όλων των «ΟΝΟΜΑΤΩΝ» σε ξεχωριστό browser. Χάρη στους παραμετρικούς χαρακτηρισμούς που προβλέπονται, είναι εφικτή η άντληση στατιστικών ανάλογα με τους χαρακτηρισμούς που έχουμε ορίσει.

  • Εναλλακτικές επωνυμίες

    Μια από τις σημαντικές δυνατότητες που προσφέρει το Ultimo/ERP στα Ονόματα είναι οι εναλλακτικές επωνυμίες, που διατίθενται σε κάθε καρτέλα, πέρα από τις δύο βασικές (επωνυμία εταιρίας και ατόμου). Με την επιλογή αυτή δίνεται η ευκαιρία στο χρήστη να ορίσει πρόσθετες εναλλακτικές επωνυμίες που σχετίζονται με την ενεργή καρτέλα. Έχοντας ορίσει εναλλακτικές επωνυμίες-κλειδιά, ο χρήστης θα μπορεί να αναζητήσει τα στοιχεία κάποιου ατόμου, εταιρίας, οργανισμού κ.λ.π., πληκτρολογώντας μέρος ή ολόκληρη την εναλλακτική επωνυμία, χωρίς να χρειάζεται να θυμάται την ακριβή ονομασία, π.χ., της εταιρίας, αλλά ούτε κωδικούς ή δύσκολα ονόματα. Η δυνατότητα αυτή αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευεργετική σε εργασίες όπως η Έκδοση παραστατικών (π.χ. τιμολόγηση) κατά την οποία ο χρήστης χρειάζεται να καλέσει τα στοιχεία κάποιου πελάτη σύντομα, χωρίς να πρέπει να ανατρέχει σε ευρετήρια κωδικών κ.λ.π.

    Στοιχεία όπως ΑΦΜ ή κωδικοί λογαριασμών προστίθενται αυτόματα ως εναλλακτικές επωνυμίες και βέβαια δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός ως προς το συνολικό αριθμό επωνυμιών που μπορούν να οριστούν σε ένα Όνομα .

  • Αυτόματη σύνδεση με Google Maps

    Η ανεύρεση διευθύνσεων δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη. Αρκει να έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία διεύθυνσης σωστά και να πατήσετε το σχετικό κουμπί. Ενεργοποιείται ο επιλεγμένος σας browser από όπου μπορείτε να ενημερωθείτε για οτιδήποτε στοιχεία διατίθενται από την Google.

    [προϋποτίθεται ότι ο σταθμός εργασίας που ζητά αυτή την πληροφορία έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο]
  • UI/UX (User Interface / User Experience)

    Έχουμε φροντίσει να έχουμε όλες τις βολές που θα θέλαμε. Ο λόγος είναι ότι τα «Ονόματα» τα χρησιμοποιούμε και εμείς συνεχώς. Είναι ένα από τα πλέον κομβικά σημεία του ULTIMO (παρόλον ότι κάποιος μπορεί να εγκαταστήσει την Agenda και ανεξάρτητα) επειδή συνδέεται αυτόματα με πελάτες, προμηθευτές, τόπου παράδοσης. Ανάλογα με την εφαρμογή τα Ονόματα μπορεί να περιέχουν από τράπεζες μέχρι και ασθενείς μιας πολυκλινικής. Δεν θέλουμε να αφιερώνουμε χρόνο στο ψάξιμο και περιμένουμε αυτό που αναζητούμε να το πετυχαίνουμε με την πρώτη.

  • Omnibus

    Σύνδεση ενός ονόματος με απεριόριστο αριθμό εγγράφων (π.χ. Word, Excel, PDF, Corel), εικόνων, φωτογραφιών, σχεδίων, video clip και λοιπών πολυμέσων (multimedia). Αν είστε δικηγόρος συνδέστε τις υποθέσεις, αν είστε γιατρός τις γνωματεύσεις ή τα αποτελέσματα των εξετάσεων του ασθενούς, συμπεριλαμβανομένων και των απεικονιστικών.
  • CRM-ERP ενσωματωμένο

    Μην το αποκαλέσετε CRM, παρόλον ότι πολύς κόσμος το χρησιμοποιεί ως τέτοιο σύστημα. Μπορείτε να το εγκαταστήσετε ανεξάρτητα από άλλες εφαρμογές. Αν όμως διαθέτετε ή πρόκειται να προσθέσετε σύστημα ERP τότε τα "Ονόματα" της AGENDA θα ενσωματωθούν διαφανώς και δυναμικά με το ULTIMO ERP.

    Τα ΟΝΟΜΑΤΑ συνδέονται on-line με τις υπόλοιπες εφαρμογές των συστημάτων ULTIMO αρμονικά, με γνήσια σχεδίαση relational database, χωρίς γέφυρες και προσωρινά αρχεία και προπαντός τηρώντας τη μοναδικότητα των πληροφοριών. Τα υποσυστήματα "Πελάτες", "Έκδοση παραστατικών" κ.λπ. που ενδέχεται να προστεθούν, δεν διατηρούν πληροφορίες που μπορούν να βρεθούν στα ΟΝΟΜΑΤΑ. Έτσι εξασφαλίζεται η ακεραιότητα της βάσης δεδομένων, η ταχύτητα επεξεργασίας, η ευελιξία άντλησης στοιχείων.

  • Στέλνω E-Mail γρήγορα και πρακτικά

    Έχουμε φροντίσει ώστε επικοινωνία των εφαρμογών με τους κατά περίπτωση φορείς (π.χ. πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες) να είναι άμεση και πρακτική μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Email).

    Η πιο συνηθισμένη και απλή ανάγκη είναι να «βρίσκομαι» στο φορέα και να θέλω να του στείλω κάτι. Αυτό επιτυγχάνεται συνήθως με ένα κλικ ή ένα πλήκτρο με ενεργοποίηση του προγράμματος που χρησιμοποιεί ο χρήστης για αποστολή μηνυμάτων (π.χ. Outlook). H άλλη πιο εξειδικευμένη ανάγκη σχετίζεται με την αποστολή ενός ή παραπάνω εντύπων που είτε έχουν παραχθεί από την εφαρμογή και επισυνάπτονται (π.χ. σε PDF) είτε διαμορφώνονται από αυτήν online και ενσωματώνονται στο κορμό του μηνύματος. Όλα τα σενάρια καλύπτονται με εύκολο τρόπο.

  • Σκανάρω στο κινητό το QR-code

    Μεταφέρω ή ενημερώνω τις επαφές του κινητού, καλώ απευθείας, στέλνω SMS, Εmail, video, Location share

και ακόμη...
(επιλέξτε εικονίδιo)

  • Σύνδεση με μητρώο ΑΑΔΕ

    μπορείτε πλέον με ένα πλήκτρο να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία μητρώου της ΑΑΔΕ*, είτε για να τα συμβουλευτείτε είτε για να καταχωρηθούν αυτόματα στο Ultimo. Για κάθε πελάτη, προμηθευτή ή συνεργάτη μπορείτε ακαριαία να επιβεβαιώσετε:

    • Α.Φ.Μ.
    • Κωδικό και Περιγραφή ΔΟΥ
    • Εάν πρόκειται για Φυσικό ή Μη Φυσικό Πρόσωπο
    • Εάν ο Α.Φ.Μ. είναι ενεργός ή απενεργοποιημένος
    • Εάν πρόκειται για επιτηδευματία, μη επιτηδευματία ή πρώην επιτηδευματία
    • Επωνυμία
    • Τίτλο επιχείρησης
    • Περιγραφή μορφής Μη Φυσικού Προσώπου
    • Οδό, αριθμό, Τ.Κ. και περιοχή επιχείρησης
    • Ημερομηνία έναρξης και ημερομηνία διακοπής
    • Όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης. Για κάθε δραστηριότητα εμφανίζονται: ο Κωδικός και περιγραφή δραστηριότητας καθώς και το είδος δραστηριότητας (κύρια, δευτερεύουσα, λοιπή, βοηθητική)

      Επιπλέον, εάν πρόκειται για νέα καταχώρηση, μπορείτε να αφήσετε στο σύστημα την πληκτρολόγηση των απαραίτητων στοιχείων και έτσι να κερδίσετε χρόνο και να αποφύγετε λάθη.

    * [προϋποθετει ότι ο σταθμός εργασίας που ζητά αυτή την πληροφορία έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο]

  • Ελεγχος VAT μέσω VIES

    Πριν ή και αφού ξεκινήσετε μια συνεργασία με μια εταιρία του εξωτερικού ελέγξτε μέσω του αριθμού VAT (ΑΦΜ) την εγκυρότητά της * . Με το πάτημα ενός πλήκτρου  το σύστημα συνδέεται στη ιστοσελίδα του VIES (VAT Information Exchange System της Ευρωπαϊκής Επιτροπής) ec.europa.eu και ελέγχει τη εγκυρότητα του VAT. Εφόσον είναι έγκυρος, στο μήνυμα προβάλλονται και στοιχεία της Εταιρίας όπως επωνυμία και διεύθυνση εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα.

    Σημ. Εάν τιμολογείτε από το σύστημα Ultimo η δυνατότητα αυτή μπορεί να ενεργοποιείται αυτόματα σε κάθε τιμολόγιο.

    * [προϋποθέτει ότι ο σταθμός εργασίας που ζητά αυτή την πληροφορία έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο]

  • RTF κείμενο

    Σε κάθε καρτέλα ενός «Ονόματος» μπορούμε να επισυνάψουμε έναν απεριόριστο αριθμό εγγραφών, όμως αυτό δεν αντικαθιστά το μεγάλο πεδίο ελεύθερου κειμένου που ακολουθεί κάθε «Όνομα» και μπορεί να είναι εμφανές σε πρώτο πλάνο. Επειδή στην πράξη το πεδίο αυτό (που μπορεί να καταλαμβάνει και το χώρο του μεγαλύτερου μέρους της οθόνης) είναι πολλαπλής χρήσης και συχνά μεγάλης σημασίας, του έχουμε δώσει χαρακτηριστικά RTF (Rich Text Format). Έτσι μπορείτε να τονίσετε κάποια στοιχεία ή να μεταφέρετε διαμορφωμένα στοιχεία από Word.

  • Παραμετρικά πεδία

    Διατίθεται ένας αριθμός πεδίων/χαρακτηρισμών που ορίζονται από το χρήστη παραμετρικά, τόσο ως προς την περιγραφή αλλά και ως προς τα χαρακτηριστικά τους. Για κάθε ένα από αυτά τα πεδία ο χρήστης μπορεί να επιλέξει αν που θα ή ακόμη να μην προβάλλονται καθόλου διότι δεν τα χρησιμοποιεί. Τα πεδία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως φίλτρα σε αναφορές ή στατιστικά.

  • Διευθύνσεις εξωτερικού

    Είτε σε αυτόνομη λειτουργία είτε σε σύνδεση με διάφορες εφαρμογές που το απαιτούν, τα ΟΝΟΜΑΤΑ υποστηρίζουν διευθύνσεις εξωτερικού. Με μία βοηθητική υπο-ενότητα μπορείτε να επιλέξετε μόνον τις χώρες που σας ενδιαφέρουν (αργότερα να προσθέσετε και άλλες) και να χρησιμοποιήσετε την τυποποιημένη κωδικοποίηση ISO. Τα στοιχεία χωρών διανέμονται από τη ΣΥΝΠΑΝ οπότε ο χρήστης δεν χρειάζεται να ορίσει κάτι παραπάνω.

  • Αναφορές, Στατιστικά, Εξαγωγή στοιχείων

    Τα ΟΝΟΜΑΤΑ δεν εξαντλούν τη χρησιμότητά τους στα λειτουργικά σημεία της εφαρμογής όπως π.χ. τη γρήγορη αναζήτηση και πληροφόρηση, επιτάχυνση και αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας, ενημέρωση με ιστορικά στοιχεία ή κρίσιμες λεπτομέρειες συνεργασίας. Τα ΟΝΟΜΑΤΑ προσφέρονται επίσης για άντληση απλών ή σύνθετων στατιστικών μέσω αναφορών, διευκόλυνση σε λειτουργικά θέματα όπως η εκτύπωση ετικετών και φυσικά η εξαγωγή στοιχείων σε άλλες εφαρμογές όπως το Excel.

    Δυναμική πληροφόρηση χωρίς συμβιβασμούς με απεριόριστα κριτήρια/συνθήκες επιλογής ονομάτων. Για παράδειγμα μπορείτε να ζητήσετε μία κατάσταση με τα ονόματα αυτών που κατοικούν στους δρόμους Ακαδημίας, Πανεπιστημίου ή Πατησίων που δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί σας το τελευταίο τρίμηνο και εμφανίζουν κάποια εκκρεμότητα στις συμφωνίες σας.

Μόνο του, ή
Ενσωματωμένο στο ERP

Το σύστημα AGENDA και ειδικά τα ΟΝΟΜΑΤΑ συνδέονται on-line με τις υπόλοιπες εφαρμογές των συστημάτων ULTIMO αρμονικά, με γνήσια σχεδίαση relational database, χωρίς γέφυρες και προπαντός τηρώντας τη μοναδικότητα των πληροφοριών.

Τα υποσυστήματα που διαχειρίζονται στοιχεία πελατών, προμηθευτών, τόπων αποστολής κ.λπ. που ενδέχεται να προστεθούν, δεν διατηρούν πληροφορίες που μπορούν να βρεθούν στα ΟΝΟΜΑΤΑ.

Έτσι εξασφαλίζεται η ακεραιότητα της βάσης δεδομένων, η ταχύτητα επεξεργασίας, η ευελιξία άντλησης στοιχείων και η σιγουριά ότι αποφεύγεις τις πολλαπλές εκδοχές της ίδιας πληροφορίας που μπορεί και να διαφωνούν μεταξύ τους.

Για να γίνει η επικοινωνία που θα κάνει τη διαφορά

με σιγουριά, οτι εφόσον την έχετε καταχωρήσει, θα βρείτε γρήγορα την επαφή που αναζητάτε.

Αναζήτηση και πρόσβαση σε όνομα ή καρτέλα
  • με πληκτρολόγηση οποιασδήποτε εναλλακτικής επωνυμίας
  • με τμήμα επωνυμίας αναζήτησης
  • με αδιάφορη την πληκτρολόγηση ελληνικών ή λατινικών
  • με πληκτρολόγηση κωδικού λογαριασμού ή πελάτη
  • με οποιοδήποτε στοιχείο / πεδίο σταθερό ή παραμετρικό

σχεδόν όλες οι παραπάνω δυνατότητες πρόσβασης προσφέρονται στα συνεργαζόμενα υποσυστήματα π.χ. κατά την καταχώρηση λογιστικών εγγραφών, κατά την τιμολόγηση, ή σε οποιοδήποτε σημείο απαιτείται λογαριασμός, (πελάτης, προμηθευτής κ.λπ.)

Εαν δεν έχετε το χρόνο να επενδύσετε σε ένα σύνθετο σύστημα CRM

Επενδύστε στις επαφές που έχετε ήδη με ελάχιστο κόπο, με AGENDA ULTIMO

και συνεχίστε από εκεί...

Καθημερινές ενέργειες

Από ένα σημείο, δηλαδή εκεί που θα το περιμένατε, και ενώ έχετε επιλέξει μια επαφή (π.χ. τον πελάτη Ιωάννου)

  • στείλτε του ένα E-Mail χωρίς να συμπληρώσετε τη διεύθυνση
  • συνδεθείτε με την ιστοσελίδα του
  • δείτε στο χάρτη πού βρίσκεται (δείτε ακόμη και την πρόσοψη της εισόδου του)
  • ελέγξτε αν το ΑΦΜ του είναι ενεργό
  • συνδεθείτε και ελέγξτε οτι τα στοιχεία του Taxis συμφωνούν
  • τυπώστε μια ετικέτα με τη διεύθυνσή του
  • δείτε έγγραφα - εικόνες -εχέδια που του έχετε επισυνάψει

2

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Για
• Έλεγχο υποχρεώσεων • Εξασφάλιση προειδοποιήσεων • Προγραμματισμό δραστηριοτήτων • Οργάνωση ραντεβού • Απλή διαχείριση εσόδων-εξόδων • Ταμειακό προγραμματισμό


Το βασικό πλεονέκτημα του Ημερολογίου - Agenda είναι η πολύ απλή λειτουργία του και οι πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορεί να αξιοποιηθεί. Ενώ δεν έχει άμεση εξάρτηση από τις άλλες ενότητες, μπορεί να δώσει στο χρήστη κρίσιμες πληροφορίες και να βοηθήσει στην οργάνωση και στον προγραμματισμό της επιχείρησης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εξής:

  • Σαν σύστημα προειδοποιήσεων για χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις. Μπορούν να οριστούν αξίες που συνοδεύονται από κωδικούς (λογαριασμών γενικής λογιστικής ή άλλους),καθώς επίσης ημερομηνία και ώρα για την οποία θέλουμε την προειδοποίηση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα γραμμάτια και οι επιταγές.

  • Αντίστοιχα στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την παρακολούθηση υποχρεώσεων τρίτων προς την εταιρία.

  • Η ενότητα είναι έτσι σχεδιασμένη, ώστε να μπορεί ο χρήστης να παρακολουθήσει επιταγές και γραμμάτια πληρωτέα ή εισπρακτέα. Φυσικά οι ημερομηνίες λήξεων ελέγχονται από το σύστημα προειδοποιήσεων εφόσον το έχει ζητήσει ο χρήστης. (Σημείωση: Η δυνατότητα παρακολούθησης χρεογράφων από την ενότητα αυτή παρουσιάζει το πλεονέκτημα της απλής και εύχρηστης λειτουργίας. Η ΣΥΝΠΑΝ διαθέτει εναλλακτικά, ειδική εφαρμογή υψηλών απαιτήσεων για παρακολούθηση Αξιόγραφων.)

  • Χάρη στην ενότητα αυτή μπορεί να καταστρωθεί ταμειακό πρόγραμμα για ημερήσιο και μελλοντικό έλεγχο ταμειακής ρευστότητας (cash flow) σε συνδυασμό με τις παραμετρικές αναφορές. Βασικό χαρακτηριστικό της εφαρμογής αυτής είναι η δυναμική μορφή που μπορούν να πάρουν οι πληροφορίες.

  • Τα παραπάνω μπορεί να συνοδευτούν από ελεύθερο κείμενο που παρέχεται σε παράθυρο και στο οποίο μπορεί ο χρήστης να καταχωρήσει πληροφορίες όπως σε επεξεργαστή κειμένου.

  • Υπενθυμίσεις ή άλλα σχόλια που χρειάζεται ο χρήστης μπορούν επίσης να καταχωρηθούν σε κάποια καρτέλα χωρίς να συνοδεύονται από αξίες.

  • Κείμενο που έχει καταχωρηθεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για εσωτερική τεκμηρίωση και επικοινωνία μεταξύ χρηστών.

  • Διατίθεται γεννήτρια εγγραφών (π.χ. πληρωμή ενοικίου κάθε 1η του μηνός) με πολλές δυνατότητες.

  • Παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας, αποθήκευσης και άντλησης «μάσκας» κειμένου για τυποποίηση κάποιας κατηγορίας (π.χ. εντολή εκτέλεσης εργασίας)

  • Δυνατότητα προειδοποιήσεων χρήστη μόλις ανοίξει το σύστημά του και εφόσον το επιθυμεί για τις υποχρεώσεις κάποιας χρονικής περιόδου

  • On-line σύνδεση με Εορτολόγιο και προειδοποιήσεις και για επερχόμενες εορτές.

  • Δυνατότητα κατηγοριοποίησης εγγραφών από το χρήστη

  • Διάκριση εγγραφών σε κοινές εγγραφών (τις βλέπουν και άλλοι) και προσωπικές (τις βλέπει μόνον ο χρήστης που τις καταχώρησε)

    3

    ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

    Περιλαμβάνει τα βασικότερα χριστιανικά ονόματα, κινητές εορτές και αργίες και τις ημερομηνίες που εορτάζονται. Μπορεί να παρακολουθήσει γενέθλια, επετείους ή άλλες ειδικές ημέρες.


    Το εορτολόγιο προσφέρεται συμπληρωμένο. Μπορείτε όμως να προσθέσετε δικές σας εορτές, γενέθλεια ή άλλες επετείους. Συνεργάζεται με τις "Προειδοποιήσεις" και άλλες εφαρμογές όπως το σύστημα ωρομέτρησης ORA προκειμένου να αναγνωρίσει αργίες. Διαθέτει παραμέτρους κινητών εορτών και ακόμη δύο προαιρετικές παράλληλες στήλες για το πότε "έπεφτε" η γιορτή πέρισυ και πότε θια πέσει "του χρόνου"


    ...και ακόμα

    Χρονομέτρης

    Ένα πραγματικά χρήσιμο, απλό και λειτουργικό εργαλείο που με το πάτημα ενός πλήκτρου (όπου και να βρίσκεστε) μπορεί και καταγράφει το χρόνο που αφιερώνετε σε ένα πελάτη, μία εργασία, σε ένα επαγγελματικό τηλεφώνημα ή μία προσωπική συνέντευξη. Δέχεται προσωρινές διακοπές (pause), αποθηκεύει τις μετρήσεις αυτόματα, δέχεται σχόλια σε κάθε μέτρηση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και σαν άμεσο σημειωματάριο.

    Τι το κάνει πραγματικά χρήσιμο;

    Είναι πάντα εκεί και θυμάται