MyDATA
ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΠΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
Πλήρης υποστήριξη της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ μέσα από το σύστημα ULTIMO/ERP
Τι είναι το MyDATA
Είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής και μεταβίβασης δεδομένων προς την Α.Α.Δ.Ε. Με αυτήν, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρήσεις επικοινωνούν ηλεκτρονικά διαβιβάζοντας υποχρεωτικά τα προβλεπόμενα στοιχεία προκειμένου να ενημερώσουν τα βιβλία τους. Για αναλυτικές και επίσημες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Ποιους αφορά
Σχεδόν όλους: Δηλαδή επιχειρήσεις και λοιπές οντότητες που τηρούν Λογιστικά Αρχεία κατά τα ΕΛΠ.
Τι διαβιβάζεται
Οι επιχειρήσεις,
Α. Διαβιβάζουν:
- Όλα τα παραστατικά εσόδων ως σύνοψη με χαρακτηρισμούς
- Όλους του χαρακτηρισμούς των παραστατικών εξόδων
- Λογιστικές εγγραφές που επηρεάζουν τα φορολογικά αποτελέσματα
Β. Λαμβάνουν:
Όλα τα παραστατικά εξόδων και αγορών ως σύνοψη, όπως τα διαμόρφωσαν αντίστοιχα οι προμηθευτές τους διαβιβάζοντας τα στοιχεία εσόδων τους.
Ποιες εγκαταστάσεις της ΣΥΝΠΑΝ αφορά
- Όλες τις εγκαταστάσεις Ultimo/ERP με Λογιστική / Έκδοση Παραστατικών-Διακίνηση
- Εφαρμογές χωρίς Ultimo/ERP που εκδίδουν παραστατικά και επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις εγκαταστάσεις τους προκειμένου να λειτουργούν σύννομα με τις την πλατφόρμα MyDATA
Αφού ενημερωθούν κατάλληλα οι λογιστικοί σύμβουλοί σας, μπορούμε να κανονίσουμε ένα τηλεφωνικό ραντεβού για να σας βοηθήσουμε να οργανώσετε τα επόμενα βήματα
Τι έχετε στη διάθεσή σας
MyDATA - Match&Fix
Περιβάλλον διαχείρισης συμφωνιών. Ευφυείς αυτοματισμοί για αναζητήσεις πιθανών υποψηφίων εγγραφών σε περίπτωση ασυμφωνιών
Match&Fix
Για ασφάλεια και οικονομία
Δύο παραδείγματα:
- Έχετε καταχωρήσει τα περισσότερα στοιχεία εξόδων χειροκίνητα. Δεν έχετε καμία εγγύηση ότι έχουν περαστεί σωστά. Λάθη σε ημερομηνίες, αριθμούς σειράς και παραστατικού για παράδειγμα είναι πολύ συνηθισμένα. Τα λάθη αυτά θα οδηγήσουν σε διαφωνίες σε σχέση με τα στοιχεία που ο εκδότης διαβίβασε στο MyDATA. Όταν προχωρήσετε σε λήψη αυτών των στοιχείων το σύστημα θα τα απομονώσει. Τo Match&Fix προσφέρει ένα εργονομικό περιβάλλον ευφυούς εντοπισμού των πιθανών εγγραφών που έχουν σφάλματα αλλά και διαχείρισης της τακτοποίησής και διόρθωσής τους.
- Έχετε επέμβει λογιστικά σε άρθρα παραστατικών που έχετε εκδώσει (π.χ. έχετε αλλάξει κάποιο χαρακτηρισμό εσόδου) με αποτέλεσμα να μην συμφωνούν τα στοιχεία που έχετε διαβιβάσει με αυτά που ισχύουν στο ERP αργότερα. Ο εντοπισμός της ασυμφωνίας και η αποκατάστασή της με το Match&Fix εκτός του ότι θα σας γλυτώσει πολύ χρόνο θα μπορεί να πραγματοποιεί επανελέγχους συμφωνίας εντός των προθεσμιών.