ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ | ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ |
ServiceMan SHLver. 2.8.0 - 2.8.2 (02/10/09)
- Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει τις εξής νέες δυνατότητες:
- Αυτόματη ερώτηση εγγύησης προς την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ
- Document Management - Επισύναψη ηλεκτρονικών εγγράφων (π.χ. απόδειξη αγοράς, Δ.Α. καταστήματος κλπ) σε κάθε επισκευή.
- Αποστολή e-mail προς το CIC ή το Λογιστήριο της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ μέσα από την επισκευή με επιλογή συνημμένων εγγράφων.
Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για το πως λειτουργούν.
Ερώτηση εγγύησης SONY
Τι είναι
- Είναι η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής ερωτήματος εγγύησης προς την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ. Το σύστημα αυτό, δημιουργήθηκε με στόχο:
- Την δραστική μείωση των αιτήσεων κάλυψης εγγύησης προς το CIC
- Την ενσωμάτωση αρχικά και τελικά την αντικατάσταση του First Sale Date με ημερομηνίες ποιό κοντά στην πραγματικότητα
- Την ταχύτερη εξυπηρέτηση των εξουσιοδοτημένων service και των πελατών τους
- Την αντικατάσταση του παλαιού συστήματος της One World.
- Την ενοποίηση των διάφορων υποσυστημάτων της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ καθώς λαμβάνει υπόψη:
-
-
- Την ημερομηνία πώλησης της συσκευής από τα αρχεία πωλήσεων
- Τις επεκτάσεις εγγυήσεων (π.χ. όλες οι KDL- που πουλήθηκαν μετά την 1/4/08 και έχουν 2 χρόνια εγγύηση)
- Τα συμβόλαια επέκτασης εγγύησης (Support Plus)
- Το First Sale Date σε περίπτωση που δεν εντοπίσει τίποτα από τα παραπάνω.
-
-
- Την υλοποίηση μιας ομοιογενούς πλατφόρμας στην πλευρά των εξουσιοδοτημένων service, καθώς όλες οι σχετικές με την επισκευή πληροφορίες, βρίσκονται καταχωρημένες στην καρτέλα της.
Σκοπός του νέου συστήματος είναι να επιστρέψει στο ServiceMan Satellite, μία ημερομηνία αγοράς για κάθε συσκευή και να προτείνει την κατάλληλη εγγύηση ανά περίπτωση.
Βασίζεται σε databases που σχεδιάστηκαν από την αρχή οι οποίες ενημερώνονται τακτικά με τις πωλήσεις της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ.
Πως λειτουργεί
Μετά την ολοκλήρωση της παραλαβής στο ServiceMan Satellite,ανοίγουμε την καταχώρηση προς διόρθωση και πατάμε το κουμπί "Ερώτηση εγγύησης SONY".
Το ServiceMan Satellite υποβάλλει μέσω internet το ερώτημα προς το κεντρικό σύστημα της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ, το οποίο επιστρέφει την απάντηση ενώ ταυτόχρονα καταγράφει το ερώτημα μαζί με την απάντηση που δόθηκε. Η απάντηση εμφανίζεται σε ξεχωριστό παράθυρο με τίτλο "Αποτελέσματα ερώτησης εγγύησης" και καταγράφεται στην καρτέλα Έγκριση Ε.Ε. (Εντός Εγγύησης)" στο πεδίο "Απάντηση σε Ερώτηση Εγγύησης SONY".Ένα αντίγραφο του ερωτήματος, μαζί με την απάντηση που σας δόθηκε, αποθηκεύεται και στο σύστημα της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ.
Σε κάποιες περιπτώσεις το παράθυρο "Αποτελέσματα ερώτησης εγγύησης" σας καλεί να επιλέξετε Κωδικό εγγύησης (Aή S), εφόσον το επάγγελμα του πελάτη δεν είναι "Ιδιώτης", προτείνοντας αυτόματα την εγγύηση S (καταστημάτων)και δίνοντας την δυνατότητα να επιλέξετε και την A για να καλυφθούν μηχανήματα από π.χ. εταιρίες.
Μετά την απάντηση του συστήματος και αφού επιλεχθεί ο σωστός κωδικός εγγύησης, κλειδώνουν τα πεδία:
-
- Μοντέλο
- Αριθμός σειράς
- Εγγύηση
- Ημερομηνία αγοράς
Πατώντας ξανά το κουμπί "Ερώτηση εγγύησης SONY" έχουμε τις εξής δυνατότητες:
Ερώτηση
Για επανυποβολή του ερωτήματος.
Διαγραφή
Για διαγραφή της απάντησης από το ServiceMan Satellite (μόνο) και ξεκλείδωμα των κλειδωμένων πεδίων.
Αλλαγή εγγύησης (A-S)
Σε περίπτωση που η αρχική επιλογή που κάνατε δεν είναι σωστή.
Πως προκύπτει η Ημερομηνία Αγοράς
Η ημερομηνία αγοράς προκύπτει βάσει των παρακάτω κανόνων:
Βασικός κανόνας του συστήματος που επιστρέφει μία Virtual ημερομηνία αγοράς:
Ημερομηνία αγοράς = Ημερομηνία πώλησης(SHL προς κατάστημα) της συσκευής + 45 ημέρες
Αν η παραπάνω ημ/νία αγοράς είναι μεγαλύτερη της ημ/νίας του συστήματος της ΣΟΝΥ την στιγμή που γίνεται η ερώτηση, τότε, επειδή δεν επιτρέπονται μελλοντικές ημερομηνίες αγοράς, η Virtual ημερομηνία αγοράς διαμορφώνεται ως εξής:
Ημερομηνία αγοράς = Ημερομηνία πώλησης (SHL προς κατάστημα) της συσκευής
Αν εντοπισθεί συμβόλαιο Support Plus τότε χρησιμοποιείται η ημερομηνία αγοράς της συσκευής που αυτό περιέχει, ως ορθότερη καθώς είναι η πραγματική ημ/νία αγοράς (και η ημερομηνία λήξης της εγγύησης είναι η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου), δηλ:
Ημερομηνία αγοράς = Ημερομηνία αγοράς συσκευής από συμβόλαιο Support Plus
Αν δεν εντοπισθεί τίποτα από τα παραπάνω τότε το σύστημα αναζητά την ημερομηνία πρώτης πώλησης (First Sale Date) και εφόσον την βρει, η ημερομηνία αγοράς διαμορφώνεται ως εξής:
Ημερομηνία αγοράς = Ημερομηνία FSD + 90 ημέρες
Περιορισμοί - Προϋποθέσεις - Γνωστά θέματα
Προκειμένου το σύστημα να εντοπίζει σωστά όλες τις πληροφορίες, θα πρέπει τα καταχωρημένα στο ServiceMan μοντέλα να περιέχουν πάντα την διαχωριστική παύλα.
Τα συμβόλαια Total Support του Κωτσόβολου, στην πλειονότητά τους, δεν εντοπίζονται καθώς δεν περιέχουν τους αριθμούς σειράς των συσκευών.
Η ενημέρωσή των databases του συστήματος ξεκίνησε με τις πωλήσεις από 1/4/09 και συνεχίζεται ανελλιπώς. Συνεπώς τον πρώτο καιρό θα επιστρέφονται απαντήσεις με βάση το FSD, όμως όσο περνάει ο καιρός δεν θα υπάρχει μοντέλο εισαγωγής ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ που να μην καλύπτεται από το σύστημα.
Απαιτείται πρόσβαση στο internet από τους σταθμούς εργασίας που υποβάλουν τα ερωτήματα εγγύησης. Κατά την πρώτη ερώτηση, πιθανόν να εμφανιστεί ένα μήνυμα από το Windows Firewall (τείχος προστασίας) που να σας λέει πως το SVM.EXE (ή το ServiceMan Satellite) προσπαθεί να έχει πρόσβαση στο Internet. Από τις πιθανές επιλογές που σας παρουσιάζονται, θα πρέπει να επιλέξετε αυτή που επιτρέπει πάντα την επικοινωνία του προγράμματος με το internet.
Διάγραμμα λειτουργίας συστήματος
Η λογική λειτουργίας του συστήματος, περιγράφεται στο παρακάτω διάγραμμα ροής, το οποίο πάντα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη για να ερμηνεύετε σωστά τις απαντήσεις του συστήματος.
Omnibus Document Management - Επισύναψη εγγράφων επισκευών
Το ServiceMan περιλαμβάνει πλέον το OMNIBUS™, ένα υποσύστημα που επιτρέπει στην ενότητα των επισκευών, με μία κίνηση να έχουμε στη διάθεσή μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες υπό μορφή συνδεδεμένων εγγράφων(π.χ. απόδειξη αγοράς, Δ.Α. καταστήματος κλπ) σε κάθε επισκευή. Τα συνδεδεμένα αρχεία - έγγραφα δεν πρέπει να μετακινούνται από την αρχική θέση φύλαξης τους ή αν μετακινηθούν θα πρέπει να ενημερωθούν οι αντίστοιχες εγγραφές του OMNIBUS™.
Περιγραφή
Το σύστημα OMNIBUS επιτρέπει την σύνδεση οποιασδήποτε εγγραφής από μια ενότητα, με έναν απεριόριστο αριθμό εγγράφων.
Πως λειτουργεί; ...με ένα κλικ
Αρκεί ένα κλικ με το ποντίκι στο αντίστοιχο εικονίδιο σύνδεσης με το συνδετήρα, προκειμένου να επιλέξετε ή να διαχειριστείτε τα έγγραφα που το συνοδεύουν.
Σε κάθε σημείο που έχει ήδη οριστεί ένα τουλάχιστον έγγραφο το εικονίδιο έχει τη μορφή:
Οργάνωση
Για κάθε 'έγγραφο' ορίζονται τα παρακάτω στοιχεία:
Διεύθυνση αρχείου
Ορίζεται η διεύθυνση (ηλεκτρονική θέση) του αρχείου.Εφόσον το ServiceMan δουλεύει σε δίκτυο και πρέπει διάφοροι σταθμοί εργασίας να έχουν πρόσβαση στα συνημμένα έγγραφα, προτείνεται η δημιουργία ενός φακέλου στο δίκτυο που όλοι οι σταθμοί θα τον βλέπουν με τον ίδιο τρόπο, όπου εκεί θα γίνεται η εναπόθεση των διαφόρων αρχείων.
Περιγραφή
Σύντομη περιγραφή που αφορά το περιεχόμενο του αρχείου για ευκολότερη αναγνώριση.
Εικονίδιο 'εγγράφου
'Το κάθε 'έγγραφο' μπορεί να συνδεθεί με σχετικό εικονίδιο για ευκολότερη αναγνώριση.
Κωδικός κατηγορίας 1
Τα 'έγγραφα' μπορούν να κωδικοποιηθούν με βάση το περιεχόμενό τους ή τον τύπο τους (π.χ. Απόδειξη Αγοράς, Τιμολόγιο καταστήματος κλπ)
Κωδικός κατηγορίας 2
Αντίστοιχα με τον κωδικό κατηγορίας 1.
Παρατηρήσεις
Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις ή σχόλια αφορούν το 'έγγραφο' μπορούν να καταχωρηθούν σε μορφή ελεύθερου κειμένου.
Φυσική θέση
Το κάθε 'έγγραφο' μπορεί να υπάρχει μόνον σε ηλεκτρονική μορφή ή να είναι αντίγραφο κάποιου εγγράφου όπου στην περίπτωση αυτή υπάρχει η δυνατότητα ορισμού της φυσικής θέσης του πρωτοτύπου πχ. υποκατάστημα, λογιστήριο, αρχείο αποθήκης κ.λπ.
Αποστολή e-mail προς CIC ή Λογιστήριο
Προϋποθέσεις
Απαιτείται πρόσβαση στο TCP/IP Port 25από τους σταθμούς εργασίας που αποστέλλουν emails για το process svm.exeΑν κάποιο σύστημα ασφαλείας (π.χ. Antivirus)εμποδίζει την πρόσβαση του serviceman στο συγκεκριμένο port, οι αποστολές emailθα αποτυγχάνουν.
e Mail - Παράμετροι
Θα πρέπει σε κάθε σταθμό εργασίας που θέλετε να στέλνει email,να ορίσετε τις παρακάτω παραμέτρους email ως εξής:
Εργαλεία -> Ιδιότητες σταθμού εργασίας ->Διευθύνσεις αρχείων & στοιχεία email
- Την ονομασία του mail server του internet provider σας. Για την OTE Net είναι mailgate.otenet.gr
- Το email σας π.χ.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - Το ονοματεπώνυμο του χρήστη στον συγκεκριμένο σταθμό εργασίας.
- Τον κωδικό του Service σας με κεφαλαία αγγλικά.
Επίσης, από έναν μόνο σταθμό εργασίας θα πρέπει να πάτε στο μενού:
Εργαλεία ->Παράμετροι ServiceMan ->Παράμετροι WEB & EMAIL
- Και να συμπληρώσετε στο πεδίο BCC mail το email σας π.χ.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - Αυτό γίνεται για να λαμβάνετε ένα αντίγραφο των email που αποστέλλει το σύστημα στον φάκελο των εισερχομένων σας.
Ρυθμίσεις προγράμματος email
Για την ορθά στοιχισμένη απεικόνιση των email του ServiceMan, επιλέξτε στις παραμέτρους του προγράμματος email, την γραμματοσειρά Courier ή Lucida Console για τα μηνύματα απλού κειμένου (plain text).
Αν θέλετε τα mail που προέρχονται από το serviceman να πηγαίνουν σε ξεχωριστό φάκελο αλληλογραφίας αυτόματα, δημιουργήστε αυτό τον φάκελο και φτιάξτε έναν κανόνα (rule) που να κάνει αυτόματα αυτή τη δουλειά.
Επειδή υπάρχουν διάφορα προγράμματα email και εκδόσεις και η συγκεκριμένη διαδικασία διαφέρει μεταξύ τους, είναι δύσκολο να περιγράψουμε την συγκριμένη διαδικασία από εδώ.
Πως λειτουργεί
- Προστέθηκε μία νέα επιλογή στο μενού "Λειτουργία" τωνεπισκευών:
4. Αποστολή email προς SONY (ALT-M)
Επιλέγοντάς τη ανοίγει μία φόρμα αποστολής email. Εκεί επιλέγετε αν το email αφορά το CIC ή το Λογιστήριο της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ και:
-
- Συμπληρώνετε αν χρειάζεται το θέμα (που βγαίνει αυτόματα από το σύστημα μέχρι ενός σημείου)
- Συμπληρώνετε το κυρίως κείμενο του mail.
- Ειδικά για το mail προς το CIC προβλέπεται και Αυτόματη συμπλήρωση του με στοιχεία αίτησης εντός εγγύησης επισκευής, εφόσον αυτά έχουν συμπληρωθεί στην καρτέλα "Έγκριση Ε.Ε." πατώντας το κουμπί "Αιτηση CIC". Σε αυτή την περίπτωση το σύστημα παράγει αυτόματα έναν κωδικό αίτησης που εμφανίζεται στην καρτέλα "Έγκριση Ε.Ε."
- Επιλέγετε τα συνημμένα έγγραφα του mail από τα συνημμένα της επισκευής, (πατώντας το εικονίδιο με τον συνδετήρα και επιλέγοντας με το SPACE αυτά που θέλετε να αποσταλούν)
και πατάτε του κουμπί "Αποστολή" όταν είστε έτοιμοι.
ΔιάφοραΓια όλους
Στην παρούσα έκδοση γίνεται ένας εκσυγχρονισμός των databases. Συνεπώς την πρώτη φορά που θα επισκεφτείτε τις ενότητες:
-
- Service
- Ανταλλακτικά
- Συσκευές
- Ιστορικό παραγγελιών
Το σύστημα θα σας ζητήσει επαναδημιουργίες δεικτών κάτι που χρειάζεται λίγη ώρα για να ολοκληρωθεί.
- Προστέθηκε νέα επιλογή στο κεντρικό μενού για πρόσβαση σε όλα τα έγγραφα του OmniBus.
- Στην οθόνη με την λίστα των επισκευών, προστέθηκε μία νέα στήλη με ονομασία "52. Εικονίδιο Έγγραφα Omnibus" που πρέπει να την εμφανίσετε και ίσως να την μετακινήσετε προς τα αριστερά, χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες "Επιλογή στηλών" & "Μετακίνηση στηλών".
- SMS Αναμονής παράδοσης - Προστέθηκε στο κείμενο του SMS και το μοντέλο που είναι έτοιμο προς παράδοση.
Για όσους έχουν σύνδεση με Ultimo ή σ90
Λόγω του εκσυγχρονισμού των databases το αρχείο κινήσεων αποθήκης των εφαρμογών Ultimo & σ90, απαιτεί επαναδημιουργία δεικτών, προκειμένου να μπορεί να συνεργαστεί πλήρως με το serviceman. Για να το κάνετε αυτό, κατεβάστε και εγκαταστήστε μαζί με το ServiceMan και την τελευταία έκδοση Ultimo ή σ90 και ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης που θα βρείτε παρακάτω.
Κατά την έκδοση των παραστατικών παράδοσης το σύστημα τυπώνει το κινητό τηλέφωνο του πελάτη (2ο τηλέφωνο στα Ονόματα).
Άλλαξε το προτεινόμενο κείμενο του Σκοπού Διακίνησης: 'Από Επισκευή' σε 'Από Έλεγχο ή Επισκευή'
Οδηγίες εγκατάστασης
Πριν από κάθε εγκατάσταση πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας τους εξής απλούς λογικούς κανόνες:
Δεν κάνουμε αναβαθμίσεις σε "πονηρές περιόδους" π.χ. Παρασκευή ενώ δουλεύουμε Σάββατο, Παραμονές εορταστικών περιόδων κλπ. Σε τέτοιες περιόδους ισχύει ο βασικός κανόνας της πληροφορικής "Αν κάτι λειτουργεί, δεν το πειράζεις !"
Σε δικτυακές εγκαταστάσεις, πρέπει να είναι όλοι οι χρήστες έξω από όλες τις εφαρμογές γιατί πιθανόν να μην μπορούν να αντικατασταθούν κάποια αρχεία.
Θα πρέπει να γίνεται ταυτόχρονη αναβάθμιση όλων των εγκατεστημένων συνεργαζόμενων εφαρμογών (ServiceMan + Ultimo ή ServiceMan + σ90 + signup/DOS)
Για να εγκαταστήσετε τα προγράμματα:
Αποθηκεύετε το αρχείο που επιλέξατε στην επιφάνεια εργασίας.
Επικοινωνήστε με την ΣΥΝΠΑΝ για να σας δώσει κωδικούς εγκατάστασης.
Τρέξτε το πρόγραμμα εγκατάστασης που αποθηκεύσατε στο πρώτο βήμα (ένα την φορά). Όταν σας ζητήσει τον δίσκο εγκατάστασης της εφαρμογής, επιλέξτε τον δίσκο που αυτή είναι εγκατεστημένη και πατήστε "Επόμενο".
Παρακολουθήστε την διαδικασία εγκατάστασης για τυχόν μηνύματα που θα εμφανιστούν.
Με το τέλος της εγκατάστασης, εκτελέστε την εφαρμογή και επιβεβαιώστε πως το version number έχει αλλάξει και είναι το σωστό.
Μετά την εγκατάσταση του ServiceMan, θα πρέπει να μπείτε στις ενότητες
-
- Service
- Ανταλλακτικά
- Συσκευές
- Ιστορικό παραγγελιών
για να γίνει μετατροπή των databases.
Αντίστοιχα, όσοι έχετε σύνδεση με εμπορικό πρόγραμμα της ΣΥΝΠΑΝ κατεβάστε και εγκαταστήστε μαζί με το ServiceMan και την τελευταία έκδοση Ultimo ή σ90 και ακολουθήστε την εξής διαδρομή:
Ultimo ->Βοηθητικά->Εργαλεία ->Συντήρηση αρχείων->Επαναδημιουργία αρχείων δεικτών
Εκεί τσεκάρετε το "Κινήσεις Αποθήκης" και πατάτε το κουμπί "Εκτέλεση"
σ90 ->Βοηθητικά -> Επαναδημιουργία δεικτών
Πηγαίνετε με τα βελάκια στην επιλογή "13. Κινήσεις αποθήκης", πατήστε το Enter και επιλέξτε "ΝΑΙ" στην ερώτηση που σας κάνει το σύστημα.
ServiceMan SHLver. 2.8.3 - 2.8.4 (04/11/09)
Μεταφορές αρχείων μέσω FTP
Με την συγκεκριμένη δυνατότητα καταργείται οριστικά η μεταφορά αρχείων μέσω του SONY Client.
Προϋποθέσεις
Απαιτείται πρόσβαση στο TCP/IP Port 21 από τους σταθμούς εργασίας που κάνουν μεταφορές αρχείων για το process svm.exeΑν κάποιο σύστημα ασφαλείας (π.χ. Antivirus)εμποδίζει την πρόσβαση του serviceman στο συγκεκριμένο port, οι μεταφορές αρχείωνθα αποτυγχάνουν.
FTP - Παράμετροι
Από έναν μόνο σταθμό εργασίας θα πρέπει να πάτε στο μενού:
Εργαλεία ->Παράμετροι ServiceMan ->Παράμετροι WEB, E-MAIL, FTP
Και να συμπληρώσετε τα πεδία FTP Username & Password με τις σχετικές πληροφορίες που μπορείτε να προμηθευθείτε από την ΣΥΝΠΑΝ ή/και την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ.
Πως Λειτουργεί
Για να παραλάβετε αρχεία από την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ αρκεί πλέον από το κεντρικό μενού του ServiceMan να ενεργοποιείτε την επιλογή:
Εργασίες ->Λ.15 Λήψη (download) αρχείων από κεντρικά
Τότε το σύστημα επικοινωνεί με τον FTP Server της ΣΟΝΥ προβάλει έναν πίνακα με τα διαθέσιμα αρχεία προς μεταφορά. Ο πίνακας αυτός περιέχει αρχεία από τους εξής δύο φακέλους του FTP Server:
Common
Εδώ εναποθέτει η ΣΟΝΥ τα αρχεία που είναι κοινά για όλους π.χ. patches ανταλλακτικών
1 xxx\Outbox (όπου xxx είναι ο κωδικός εξουσιοδοτημένου π.χ. A69, D22 κλπ)
Στα αρχεία αυτά έχει αποκλειστική πρόσβαση μόνο ο εκάστοτε εξουσιοδοτημένος π.χ αρχεία EDI (ηλεκτρονικά παραστατικά), τα οποία διαγράφονται από τον server εφόσον η μεταφορά τους στον εξουσιοδοτημένο ήταν επιτυχής
Ο παραπάνω πίνακας έχει προεπιλεγμένα για εσάς, όλα τα αρχεία τα οποία γνωρίζει πως δεν έχετεπαραλάβει ποτέ.
Εσείς, αν θέλετε, μπορείτε να επιλέξετε ή να από-επιλέξετε αρχεία χρησιμοποιώντας το πλήκτρο [Space]. Κατόπιν,πατώντας το κουμπί "Εκτέλεση" αρχίζει η μεταφορά των αρχείων, η οποία εκτελείται σε δικό της ξεχωριστό παράθυρο που σημαίνει πως εσείς μπορείτε να συνεχίσετε να δουλεύετε στο ServiceMan όσο πραγματοποιείται η μεταφορά των αρχείων.
Τα μεταφερόμενα αρχεία καταλήγουν στον φάκελο \Sony\Inbox,όπως και με το παλαιότερο σύστημα, συνεπώς οι υπόλοιπες λειτουργίες τουServiceMan εξακολουθούν να λειτουργούν όπως παλιά (π.χ. Παραλαβή μεταβολών από Inbox ή Παραστατικά απόSHL)
Αίτηση Εντός Εγγύησης Επισκευής
Έγιναν οι εξής παρεμβάσεις:
- Προστέθηκε το χρώμα της συσκευής στο mail της αίτησης.
- Προστέθηκαν πεδία που έλειπαν και διορθώθηκαν διάφορα προβλήματα στην Εκτύπωση της αίτησης.
- Δεν επιτρέπεται πλέον αποστολή e-mail Αίτησης εγγύησης από ολοκληρωμένη επισκευή (από φάση "Αναμονή Παράδοσης" και πάνω).
- Επιλύθηκε το πρόβλημα που πρόβαλε λάθος μήνυμα σχετικά με την αναμονή έγκρισης αίτησης εγγύησης όταν προσπαθούσατε να κάνετε ανάλυση επισκευής.
- Επιλύθηκε το πρόβλημα που δεν σας άφηνε να βάλετε τις συσκευές σε "Αναμονή Παράδοσης" αν υπήρχε αίτηση εντός εγγύησης επισκευής.
Πλέον, όταν εκκρεμεί Απάντηση Αίτησης εγγύησης, για να επιτραπεί η φάση αναμονής παράδοσης θα πρέπει να ενημερώνετε το πεδίο "Έγκριση" στην καρτέλα "Έγκριση Ε.Ε." επιλέγοντας σωστά μεταξύ των:
Εγκρίθηκε
Η απάντηση από το CIC ήταν θετική.
Απορρίφθηκε
Η απάντηση από το CIC ήταν αρνητική.
- Προστέθηκε δυνατότητα αποστολής e-mail Αίτησης εγγύησης και από την καρτέλα "Εγκριση Ε.Ε". Πατώντας το κουμπί "Αποστολή Αίτησης (email)", με μία κίνηση, ξεκινάει η διαδικασία αποστολής mail και συμπληρώνεται αυτόματα το κείμενο της αίτησης.
Ερώτηση εγγύησης SONY
Στην καρτέλα "Έγκριση Ε.Ε."και στο πεδίο "Απάντηση σε ερώτηση εγγύησης SONY",αποτυπώνονται καλύτερα οι πληροφορίες:
Κωδικός απάντησης
Παρέχεται πλέον και επεξήγηση του κωδικού απάντησης
Hμέρες εγγύησης
Στις ημέρες εγγύησης αναγράφεται μία παύλα '-' όταν δεν έχει δοθεί καμία απάντηση στην ερώτηση εγγύησης
Repair Status on the WEB
- Προστέθηκε έλεγχος πλήθους εγγραφών στο Web Repair Status Buffer κατά την αλλαγή φάσης,ώστε το σύστημα να σας ειδοποιεί με μήνυμααν για κάποιο λόγο δεν αποστέλλονται οι αλλαγές φάσης στονserver της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ.
Συγκεκριμένα το σύστημα θα σας ενημερώνει αρχικά μόλις συγκεντρωθούν 30 μη απεσταλμένες αλλαγές φάσης και από εκεί και πέρα θα σας το θυμίζει κάθε 5 αλλαγές φάσης, μέχρι να επιλυθεί το θέμα.
Αποστολή e-mail προς CIC ή Λογιστήριο
- Μπορείτε πλέον να δουλεύετε στο serviceman ενώ έχετε ξεκινήσει την διαδικασία αποστολής email ώστε:
- Nα μπορείτε να δείτε πληροφορίες της ίδιας ή άλλης επισκευής ταυτόχρονα
- Να μπορείτε να δουλέψετε με το σύστημα ενώ πραγματοποιείται η αποστολή emails που περιέχουν μεγάλα συνημμένα αρχεία
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ | ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ |