Υπηρεσίες

Η ΣΥΝΠΑΝ διαθέτει την τεχνογνωσία και εμπειρία όχι μόνο σε επίπεδο software, αλλά σε πλήθος τεχνολογικών εφαρμογών και όχι μόνον. Μπορεί να συμβουλέψει υπεύθυνα για απλά ή σύνθετα θέματα με τρόπο που λαμβάνει υπόψη το σύνολο των παραμέτρων (διοικητικών, λογιστικών και τεχνικών) όπως κάθε επαγγελματίας system integrator.

Μπορεί να αναλάβει τη σχεδίαση δικτύων συνεργατών (B2B) ή άλλων προκλήσεων IT και να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες (consulting) σε περιστασιακή ή μόνιμη βάση.

Τα συστήματα πληροφορικής έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια με εντυπωσιακούς ρυθμούς, παρέχοντας δυνατότητες που δύσκολα αφομοιώνονται από τους χρήστες όταν αυτοί δεν έχουν άλλη υποστήριξη και κατά συνέπεια υπολειτουργούν ή χρησιμοποιούνται επιπόλαια. Το περιβάλλον (διαδίκτυο, κινητή τηλεφωνία, tablets, LAN, WAN κ.λπ.) αλλά και οι διάφορες περιφερειακές συσκευές (barcode scanners, proximity readers, εξειδικευμένοι εκτυπωτές κ.α.) ή διάφορες πλατφόρμες (cloud κ.α.) απαιτούν γνώσεις προκειμένου να χρησιμοποιούνται σωστά και με ασφάλεια. Ακόμα περισσότερο ο τρόπος εφαρμογής τους, η σκοπιμότητα χρήσης και η παρακολούθησή τους απαιτούν επαγγελματική αντιμετώπιση.

Η ΣΥΝΠΑΝ είναι πάντα δίπλα στους πελάτες της προσφέροντας ευέλικτα και προαιρετικά σχήματα υποστήριξης κάθε τύπου. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία σας.

01

Δωρεάν Υπηρεσίες

Υποστήριξη και παροχές με κάθε νέα εγκατάσταση
Τι περιλαμβάνουν
  1. Εκπαίδευση ορισμένων ωρών (αναλόγως με το πρόγραμμα) στα γραφεία της ΣΥΝΠΑΝ.
  2. Βοήθεια κατά την εγκατάσταση απλών παραμέτρων.
  3. Συμβουλές οργάνωσης (1-2 ώρες) και τρόπου αντιμετώπισης ορισμένων θεμάτων ανάλογα με τις δραστηριότητες του χρήστη.
  4. Τηλεφωνική υποστήριξη (εφόσον αντιμετωπίζεται τηλεφωνικά το πρόβλημα).
  5. On-line συνδεση μέσω διαδικτύου.
Πόσο κοστίζουν
Τίποτε, οι παρεχόμενες υπηρεσίες προσφέρονται δωρεάν με την αγορά δικαιώματος χρήσης κάθε νέου πακέτου.
02

Υπηρεσίες On-Call

Διάφορες υπηρεσίες η ανάγκη των οποίων μπορεί να προκύψει εκτάκτως ή προγραμματισμένα
Υπηρεσίες Συντήρησης
Ποιός και γιατί τις χρειάζεται
    • Χρήστες που δεν ακολουθούν τις οδηγίες των εγχειριδίων χρήσης.
    • Χρήστες που αντιμετωπίζουν μηχανικά προβλήματα (διακοπές ρεύματος, βλάβες δίσκου κ.λπ.)
    • Χρήστες που μεταφέρουν τα δεδομένα τους σε άλλους υπολογιστές.
Τι περιλαμβάνουν
    • Συντήρηση αρχείων (αφαίρεση περιττών στοιχείων, έλεγχος διπλοκαταχωρήσεων, επαναδημιουργίες αρχείων, έλεγχος σχεσιακών συνδέσεων κ.λπ.)
    • Δημιουργία και επαναφορά αντιγράφων ασφαλείας (backup/restore)
    • Τηλεϋποστήριξη με modem
Εκπαίδευση
Ποιός και γιατί την χρειάζεται
    • Χρήστες που δεν επιθυμούν να διαβάσουν τα εγχειρίδια χρήσης (manual).
    • Χρήστες που δεν έχουν εκπαιδευτεί (νέοι υπάλληλοι).
    • Χρήστες που επιθυμούν συμπληρωματική εκπαίδευση.
    • Χρήστες που επιθυμούν να αξιοποιήσουν προηγμένες δυνατότητες των προγραμμάτων.
    • Managers που απαιτούν ενημέρωση σε θέματα που τους αφορούν.
Τι περιλαμβάνει
    • Ειδικά σεμινάρια αναλόγως του επιπέδου και του αντικειμένου.
    • Ατομική εκπαίδευση.
Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης
Ποιός και γιατί τις χρειάζεται
    • Οσοι αντιμετωπίζουν μηχανικά προβλήματα (προβλήματα hardware & firmware).
    • Χρήστες που έχουν συστήματα ελλειπώς εγκατεστημένα, (παραλήψεις ή λάθη αρχικής εγκατάστασης, προβληματικά μηχανήματα, προβληματικές συνδέσεις, απροστάτευτα μηχανήματα κ.λπ).
    • Χρήστες που έχουν υπόνοιες ότι το σύστημά τους έχει προσβληθεί απο ιό.
    • Εταιρίες που κάνουν επεκτάσεις.
Τι περιλαμβάνουν
    • Ελεγχος hardware, λειτουργικού συστήματος, αρχείων, δίσκων κ.λπ.
    • Διάγνωση προβλημάτων.
    • Εγκατάσταση δίσκων, λειτουργικού συστήματος, δικτύου, σταθμών εργασίας.
Η πολιτική της ΣΥΝΠΑΝ στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης σε ότι αφορά το hardware (μηχανήματα) είναι ότι την πρωτοβουλία και ευθύνη θα πρέπει να έχει ο αντιπρόσωπος/ προμηθεύτρια εταιρία. Η ΣΥΝΠΑΝ συνιστά την υπογραφή συμβολαίων συντήρησης με τους προμηθευτές των μηχανημάτων που λογικά είναι οι πλέον ειδικοί στην τεχνική υποστήριξη εφόσον τα αντιπροσωπεύουν. Σε περίπτωση που αποτύχουν αυτοί, ή εγκαταλείψουν τον πελάτη, η ΣΥΝΠΑΝ είναι διατεθειμένη να υποστηρίξει τον πελάτη με το καλύτερο τρόπο. Η ΣΥΝΠΑΝ δεν αναλαμβάνει επισκευές μηχανημάτων, όμως μπορεί να προβεί σε διάγνωση του προβλήματος και να αναλάβει το συντόνισμό της επισκευής.
Υπηρεσίες Οργάνωσης
Ποιός και γιατί τις χρειάζεται
    • Χρήστες με περίπλοκες ή υψηλές απαιτήσεις.
    • Χρήστες με εξειδικευμένες απαιτήσεις.
    • Μεγάλες εταιρίες/οργανισμοί.
    • Εταιρίες που απαιτούν εσωτερικό έλεγχο.
    • Εταιρίες που επιθυμούν να μηχανογραφηθούν.
Τι περιλαμβάνουν
    • Consulting Προσαρμογής στη Μηχανοργάνωση.
    • Σχεδιασμό δικτύου.
    • Μελέτη System Managment, software & hardware.
    • Mελέτη σκοπιμότητος.
    • Συντονισμό εγκαταστάσεων.
    • Αξιολόγηση προσωπικού.
    • Παρακολούθηση - Follow-up δραστηριοτήτων στον πελάτη
Πόσο κοστίζουν
Οι τιμές της κάθε υπηρεσίας υπάρχουν αναλυτικά στον τιμοκατάλογο της ΣΥΝΠΑΝ. Συνήθως η μονάδα μέτρησης είναι η ανθρωποώρα. Οταν ισχύει αυτό, η ελάχιστη χρέωση είναι η μία ώρα. Η χρέωση της ώρας δεν υποδιαιρείται (π.χ. απασχόληση διάρκειας 2ω 20' χρεώνεται με 3 ώρες). Φυσικά υπερβάσεις 5 - 10 ' δεν λαμβάνονται υπ'όψη. Σε περίπτωση εξωτερικών επισκέψεων συνυπολογίζεται ο χρόνος μετακίνησης. Προκειμένου για την επαρχία και εφόσον η επίσκεψη δεν εντάσσεται σε προγραμματισμένη περιοδεία, υπάρχει ειδική χρέωση ανάλογα με την περιοχή.
03

Σύμβαση Αναβαθμίσεων

Απροβλημάτιστη συνεχής ροή νέων αναβαθμισμένων προγραμμάτων και υποστήριξης που απολαμβάνουν όσοι διατηρούν διαρκώς ενημερωμένες εκδόσεις.
Για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!
Ποιος και γιατί την χρειάζεται
  • Οι χρήστες που επιθυμούν να αναβαθμίζουν συνεχώς το software που αγόρασαν και να εκμεταλλεύονται τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.
  • Οι χρήστες που επιθυμούν να έχουν τη συνεχή και αξιόπιστη υποστήριξη της ΣΥΝΠΑΝ.
Τι περιλαμβάνει
  • Νέες εκδόσεις (versions/releases) των προγραμμάτων που έχουν αγοραστεί.
Στις νέες εκδόσεις μπορεί να περιλαμβάνονται:

  • προσθήκες νέων δυνατοτήτων
  • καλύτερη αξιοποίηση των νέων μηχανημάτων
  • βελτιώσεις
  • Support of named custom sets
  • αποκατάσταση δυσλειτουργιών
Οι νέες εκδόσεις των προγραμμάτων δεν κυκλοφορούν σε τακτά χρονικά διαστήματα και ούτε δεσμεύεται η ΣΥΝΠΑΝ ως πρός τον συνολικό αριθμό των νέων εκδόσεων που θα κυκλοφορήσει. Συνήθως όμως ο αριθμός αυτός υπερβαίνει τις τέσσερις κάθε χρόνο.

Κάθε πακέτο δεν ανανεώνεται επ'άπειρον. Φτάνει κάποιο σημείο που η φιλοσοφία του θα πρέπει να αλλάξει ριζικά προκειμένου να εναρμονιστεί με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία. Ετσι αντικαθίσταται από κάποιο άλλο που καλύπτει τουλάχιστον τις δυνατότητες του παλαιού πακέτου. Η σύμβαση αναβαθμίσεων εξασφαλίζει στον πελάτη το χαμηλότερο δυνατό κόστος αντικατάστασης του παλαιού με το νέο πακέτο.

  • Άμεση τηλεφωνική υποστήριξη.
Οι χρήστες με σύμβαση αναβαθμίσεων έχουν προτεραιότητα κατά την τηλεφωνική υποστήριξη. Το πρόβλημά τους θα αντιμετωπίζεται άμεσα εφόσον αυτό είναι δυνατό. Σε περίπλοκα προβλήματα θα καταβάλλεται προσπάθεια αντιμετώπισης μέσα στην ίδια ημέρα. Η διάρκεια και η συχνότητα της υποστήριξης είναι αντίστοιχη με αυτή που περιγράφεται παραπάνω (Υπηρεσίες που καλύπτονται με την αγορά προγράμματος).

  • Έκπτωση περίπου 20% στον τιμοκατάλογο υπηρεσιών
  • 12μηνη διάρκεια σύμβασης
Πόσο κοστίζει
  • Είναι δωρεάν κατά τους 6 πρώτους μήνες μετά την αγορά του κάθε πακέτου.
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών το κόστος τις σύμβασης αναβαθμίσεων ορίζεται από τον τιμοκατάλογο αναβαθμίσεων που ισχύει την αντίστοιχη περίοδο. Το ποσό καταβάλλεται την πρώτη ημέρα της καλυπτόμενης περιόδου.
  • Σε περίπτωση που ο χρήστης ζητήσει σύμβαση αναβαθμίσεων ενώ δεν είχε καλύψει για μια σημαντική χρονική περίοδο, τότε θα του ζητηθεί να καλύψει και την περίοδο αυτή. Φυσικά η αναδρομική χρέωση δεν μπορεί να ξεπεράσει ποτέ την τιμή πώλησης του πακέτου.
04

Σύμβαση Υποστήριξης

Σε αντίθεση με τη σύμβαση αναβαθμίσεων που περιλαμβάνει νέες εκδόσεις (μαζί και με υποστήριξη μιας εφαρμογής), η Σύμβαση Υποστήριξης μπορεί να επεκταθεί σε πολλούς τομείς και να υποκαταστήσει διάφορα τμήματα μιας επιχείρησης προσφέροντας μια οικονομική εναλλακτική λύση μέσω outsourcing. Μπορεί να ισχύσει για ένα διάστημα, να διακοπεί και να ενεργοποιηθεί με ίδιο ή άλλο περιεχόμενο.
Γιατί συμφέρει
  • Καλύπτει μεγάλο εύρος ειδικοτήτων που θα ήταν αδικαιολόγητο να προσληφθούν ως άτομα σε μία εταιρία
  • Μπορεί να διακοπεί χωρίς κόστος αποζημίωσης που θα είχε ένας υπάλληλος
  • Ο χρόνος απασχόλησης μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες
  • Γίνεται ακριβής απολογισμός των εργασιών μέσω του συστήματος xTracker της ΣΥΝΠΑΝ.
Πότε και γιατί χρειάζεται
  • Όταν οι απαιτήσεις υψηλές ή απαιτούν συνεχή παρακολούθηση.
  • Όταν προκύπτουν εξειδικευμένες ή ρευστές απαιτήσεις που έχουν ανάγκη από συνεχή παρακολούθηση.
  • Όταν χρειάζεται stand-by προσωπικό υποστήριξης της ΣΥΝΠΑΝ.
  • Σε εταιρίες που απαιτούν περιοδικό εσωτερικό έλεγχο.
  • Σε εταιρίες που δεν επιθυμούν να εξαρτώνται από το προσωπικό τους για τη συντήρηση των εφαρμογών τους.
  • Οταν χρειάζονται λίγο από όλα τα παραπάνω.
Τι περιλαμβάνει
Το τι ακριβώς περιλαμβάνει μία σύμβαση υποστήριξης εξαρτάται από τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Ικανοποιητική υποστήριξη σημαίνει κατ 'αρχήν ευελιξία στην κάλυψη των αναγκών που σπάνια μπορούν όλες να προβλεφθούν. Ανεξάρτητα από ειδικές απαιτήσεις τα παρακάτω περιλαμβάνονται σε οποιαδήποτε σύμβαση υποστήριξης.

  • Άμεση τηλεφωνική υποστήριξη
  • Άμεση σύνδεση με modem
  • Επίσκεψη EXPRESS τεχνικού εντός της ημέρας.
  • Έκπτωση περίπου 40% στον τιμοκατάλογο υπηρεσιών για λοιπές υπηρεσίες που δεν περιλαμβάνονται στην υπάρχουσα συμφωνία
  • 6μηνη ή 12μηνη διάρκεια συμβολαίου.
Συμπληρωματικά μπορούν να απαιτηθούν:
  • Προγραμματισμένες τακτικές επισκέψεις
  • Consulting (συμβουλευτικές υπηρεσίες)
  • Internal auditing (εσωτερικός έλεγχος)
  • Εξασφάλιση stand-by τεχνικών
  • Σταδιακή ανάπτυξη συστημάτων
  • Άλλες υπηρεσίες που θα προκύψουν
Πόσο κοστίζει
Ορίζεται κατόπιν συμφωνίας, ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. Οι καταβολές είναι μηνιαίες και η διάρκεια τουλάχιστον 6 μήνες. Σε περίπτωση που απαιτηθεί υπέρβαση της συμφωνίας τότε θα ισχύσει ο τιμοκατάλογος υπηρεσιών με έκπτωση περίπου 40%. Φυσικά εάν οι υπερβάσεις αυτές γίνονται συχνά, τότε πιθανόν να συμφέρει τον πελάτη να ζητήσει αναπροσαρμογή της συμφωνίας έτσι ώστε αυτή να καλύπτει τις πρόσθετες απαιτήσεις. 
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Τί κερδίζετε

  • Υψηλή παραγωγικότητα
  • Μιλάτε με ένα φορέα και όχι πολλούς
  • Υποστήριξη απο τους ίδιους τους κατασκευαστές
  • Ασφάλεια
  • Οικονομία
  • Καλύτερη αξιοποίηση της επένδυσης
  • Δυνατότητα πολλών επιλογών
  • Επικοινωνία με ανθρώπους που σας καταλαβαίνουν
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Καλέστε μας να το συζητήσουμε

Γιατί να διαλέξετε εμάς;

Για το πολύ καλό μας λογισμικό, για τις έξυπνες λύσεις, την άρτια υποστήριξη, τις ώριμες συμβουλές μας αλλά, και την ποιότητα που μακροχρόνια εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση με το χαμηλότερο συνολικό κόστος.

Case studies

34

Χρονια τεχνολογικης υπεροχης
Χρονια εμπειριας
Χρονια εξελιξης

Σχετικά...

Τεχνολογία

Γιατί πραγματικά υπερέχουν τα προγράμματα της ΣΥΝΠΑΝ

Τηλεϋποστήριξη

Πως γίνεται η τηλεϋποστήριξη και τι χρειάζεστε να έχετε.

Knowledge base

Ενημερωτικά άρθρα,  νομοθετικές αναφορές κλπ.

______________________________________________________________________________

Copyright © 2018 SYNPAN Software. All rights reserved • Site design by SYNPAN Software
• Illustrations by www.dansargo.com