Skip to main content
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

ServiceMan SHL ver.3.1.7 (19/06/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Κατάργηση του Repair Tracking (service.sony.gr)

Η ΣΟΝΥ αποφάσισε να καταργήσει από το τέλος Ιουνίου 2015, το σύστημα Repair Tracking (παρακολούθηση φάσης επισκευής μέσω internet από τον πελάτη) συνεπώς, στην έκδοση αυτή έχουν γίνει οι εξής αλλαγές:

  • Δεν αποστέλλονται πλέον πληροφορίες συσκευών Sony και αλλαγές φάσης στο service.sony.gr
  • Δεν τυπώνεται πλέον στα παραστατικά παραλαβής ο κωδικός αναζήτησης συσκευής
Αλλαγή τρόπου προβολής επιλεγμένης εγγραφής

Προκειμένου να διευκολύνουμε τον οπτικό εντοπισμό της επιλεγμένης εγγραφής, ειδικά στο αρχείο επισκευών όπου χρησιμοποιούνται πολλαπλοί χρωματισμοί, προχωρήσαμε σε διάφορες παρεμβάσεις προκειμένου να εχουμε ένα ποιό χρηστικό αποτέλεσμα.

new browser with arrow

Παρατηρούμε τις εξής αλλαγές:

  • Το βελάκι αριστερά που δείχνει την επιλεγμένη εγγραφή
  • Την κόκκινη υπογράμμιση της επιλεγμένης εγγραφής
  • Το κόκκινο πλαίσιο γύρω από το επιλεγμένο πεδίο της εγγραφής

Οι αλλαγές αυτές, ενεργοποιούνται αυτόματα για όλες τις οθόνες. Ο Χρήστης μπορεί να επιλέξει αν επιθυμεί να μην υπάρχει το βελάκι ή ακόμα και να γυρίσει στον παλιό τρόπο αποτύπωσης της επιλεγμένης εγγραφής. Αυτό μπορεί να γίνει από δύο σημεία:

  • Απο τις Ιδιότητες σταθμού εργασίας οι οποίες επηρεάζουν όλες τις οθόνες, όλων των εφαρμογών της ΣΥΝΠΑΝ με βάση τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη.

ise browser params

  • Από τις ρυθμίσεις οποιουδήποτε browser μέσω του μενού Εργαλεία->Ρυθμίσεις browser. Από εκεί, επηρεάζονται τρείς παράμετροι: το ύψος της γραμμής, η μορφή του κέρσορα (επιλεγμένης εγγραφής) καθώς και η προβολή ή όχι βέλους πριν την πρώτη στήλη. Ειδικά για την δέυτερη παράμετρο διαβάστε το σχετικό κείμενο που βοηθά στην επιλογή της κατάλληλης μορφής.

browser params

browser params 2


ServiceMan SHL ver.3.1.6 (21/05/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Επισκευές - Διόρθωση Αναλύσεων που έχουν Προστεθεί στο 3C

Επιτρέπεται πλέον επέμβαση στα παρακάτω πεδία μετά την προσθήκη στο 3c, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε πρώτα αφαίρεση και μετά ξανά προσθήκη.

  • Τιμή Μονάδας
  • Δεν είναι ανταλλακτικό για ServiceMan
  • Επιστρεφόμενο
Ιστορικό εγκρίσεων WISE

Αντιμετώπιση "διπλής" αποζημείωσης για επισκευές που έχουν δηλωθεί στο 3c, τόσο με κανονικό όσο και με εφεδρικό Αρ.Παραλαβής (xxWxxxxxx).

Δίνεται πλέον η δυνατότητα (με μήνυμα) να ξανακαταχωρηθεί η επισκευή στο αρχείο ελέγχου με τον Εφεδρικό Αριθμό Παραλαβής.

Παραλαβή συσκευών που έχουν επισκευασθεί παλαιότερα

Από τα μηνύματα που εμφανίζονται (ΙΔΙΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ - ΙΔΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ) όταν παραλαμβάνετε συσκευή που έχει επισκευασθεί και στο παρελθόν, αφαιρέθηκαν τα σχόλια "ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ Περιόδου εγγύησης" καθώς με το νέο σύστημα δεν είχαν νόημα και μπέρδευαν τον χρήστη.

Νέα λίστα dealers

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει την νεά λίστα dealers, που λάβαμε από την Astra στις 22/4/15 και έχουμε ανεβάσει από τότε στον FTP.


ServiceMan SHL ver.3.1.5 (30/03/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Υποδοχή events που έχουν δημιουργηθεί από την SONY για εσάς "Service event Initialization by SONY"

Πρόκειται για ένα νέο service event το οποίο τίθεται τώρα σε λειτουργία. Η λογική του είναι οτι το Call Center της SONY, δημιουργεί για λογαριασμό σας νέα service events, τα οποία εσείς πρέπει να παραλαμβάνετε και να διεκπεραιώνετε με τους εξής τρόπους:

  • Είτε μεταφέροντάς το στις κανονικές επισκευές (αν χρειάζεται επισκευή κλπ) ή
  • Αλλάζοντας του απλά Status (π.χ. canceled), χωρίς να ανοίξετε επισκευή

Για να διαχειριστείτε την νέα αυτή έννοια, έχουμε προσθέσει μια νέα ενότητα στο κεντρικό μενού του ServiceMan την "EVS. Service Events by SONY.."

Σε αυτή την ενότητα, έχετε διαθέσιμες τις εξής λειτουργίες:

event init by sony options

  • Get New Events: Διαβάζετε από το 3c τα service events που έχουν ανοιχθεί για εσάς.
  • Πλήρη στοιχεία: Προβάλλονται όλα τα στοιχεία του service event.
  • Προβολή "Additional Info": Προβάλλει τα σχόλια που έχει γράψει για το συγκεκριμένο event η SONY.
  • Get Event Status: Για να φρεσκάρετε το Status του event αν χρειαστεί.
  • Update Event Status:  Για να αλλάξετε event status, μόνον εφόσον δεν προτίθεστε να ανοίξετε επισκευή για το συγκεκριμένο event (π.χ. για να το ακυρώσετε). Σε αυτή την περίπτωση, το event θα λάβει αυτόματα έναν εφεδρικό αριθμό επισκευής.

Προκειμένου να μεταφέρετε κάποια από αυτά τα service events στις επισκευές, από την ενότητα "Επισκευές" και το μενού λειτουργία, επιλέγετε "3c: Άντληση από Events Init/zed by SONY.."

3c import from evs

Τότε σας ανοίγει η λίστα της ενότητας "EVS", κάνετε κλίκ στο event που θέλετε να μεταφερθεί και πατάτε το κουμπί [Επιλογή]. Το σύστημα, αφού πρώτα σας ρωτήσει, θα ανοίξει μία επισκευή με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Προσοχή: Όσοι έχετε Ultimo θα πρέπει να ανοίξετε την νέα εγγραφή επισκευής για διόρθωση, να ανοίξετε τον πελάτη ως πελάτη Ultimo και να τον φρεσκάρετε στα στοιχεία παραλαβής.

Επισκευές - Νέα πληροφορία

Πλέον, στην καρτέλα [3c], δίπλα από το "Claim Status" εμφανίζεται και η περιγραφή του.

Πίνακας Dealers

Όταν προκύψει νέα έκδοση του αρχείου των dealers της SONY, θα παραλάβετε το αρχείο μέσω FTP (όπως τα παλιά patches ανταλλακτικών), εκτελώντας τις επιλογές:

  • Λ15. Λήψη (download) αρχείων από SONY
  • Λ22. Παραλαβή αρχείων από InBox...
    όπου επιλέγετε "Dealers" από την λίστα στα αριστερά του παραθύρου.

Η παρούσα έκδοση περιέχει νέο πίνακα dealers, οπότε δεν χρειάζετε να κάνετε κάτι τέτοιο ακόμα. Θα ενημερωθείτε από την Astra όταν υπάρξει νεώτερος πίνακας για να τον κατεβάσετε.


ServiceMan SHL ver.3.1.4 (26/02/15)

 Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Καταχώρηση επισκευής
  • Η επιλογή στοιχείων πελάτη από επανεπισκευή φέρνει πλέον (φρέσκα) στοιχεία Πελάτη από Ονόματα (για χρήστες σ90/Ultimo).
  • Το πλάτος του πεδίου "Μοντέλο" είναι πλέον 30 χαρακτήρες. Επίσης δέχεται κενά και ειδικούς χαρακτήρες, ενώ αν πληκτρολογήσετε κάτι στα Ελληνικά, μετατρέπεται αυτόματα σε κεφαλαία Λατινικά.
Solution Request
  • Προστέθηκε ένας νέος dealer "SFINAROLAKI AFOI AE" στην λίστα Dealers του Solution Request.
  • Επίσης το ServiceMan φροντίζει πλέον να μην αποστέλλονται στοιχεία Dealer με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Ιστορικό Παραγγελιών

Εχουν διαπιστωθεί περιπτώσεις υποβολής παραγγελίας κατά τις οποίες δεν λαμβάνεται η απάντηση από το 3C λόγω διακοπής επικοινωνίας ή μεγάλης καθυστέρησης (timeout). Στις περιπτώσεις αυτές, αν και η παραγγελία είναι επιτυχής (δηλ. έγινε αποδεκτή και υποβλήθηκε στο 3C) το ServiceMan δεν το γνωρίζει και έτσι δεν ενημερώνεται το Ιστορικό παραγγελιών.

Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας για το αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία (προκειμένου να μην παραγγείλετε τα ανταλλακτικά 2η φορα) υπάρχει το service "5.1.3. Open Orders" που προβάλλει τις ανοιχτές παραγγελίες στη SONY

Προκειμένου να αντιμετωπίζεται το θέμα σχετικά με το Ιστορικό παραγγελιών έγιναν οι εξής βελτιώσεις :

  • Προστέθηκε δυνατότητα ενημέρωσης (συμπλήρωσης) Ιστορικού από Open Orders.
  • Επίσης η ενημέρωση από Shipped Orders κάνει τα εξής:
    • Προσθέτει (κατόπιν ερώτησης) εγγραφές που λείπουν
    • Ενημερώνει (συμπληρώνει) τις εγγραφές που προκύπτουν με backorder quantity (δηλαδή όταν υπάρχει σταδιακή παράδοση και με διαφορετικό SON της αρχικής παραγγελίας).
Διερευνητική παραγγελία (σχεδόν) από παντού

Προστέθηκε δυνατότητα διευρευνητικής παραγγελίας ενός Αντ/κού [Alt-Q] από Επισκευές, Ανάλυση Επισκευής, Προϋπολογισμό.

Επισκευές - Νέο πεδίο

Προστέθηκε το πεδίο "Claim Status" το οποίο ενημερώνεται από το Get Service Event Status.

Εμφανίζεται στην καρτέλα [3c] καθώς και στην λίστα των επισκευών, εφόσον εμφανίσετε την αντίστοιχη στήλη.

Παραστατικά προς SONY/ASTRA

Για διευκόλυνσή σας, το σύστημα πλέον ανέχεται έλλειψη παραστατικού παράδοσης ανταλλακτικών προς τον πελάτη. Προβάλεται μήνυμα αλλά δεν απαιτείται συμπλήρωση των στοιχείων του Δ.Α.

Στην εκτύπωση των παραστατικών, όσα δεν έχουν στοιχεία σχετικού Δ.Α. τυπώνονται στην αρχή χωρίς λεκτικό 'Για το παρ/κό ...'.


ServiceMan SHL ver.3.1.3 (02/02/15)

 Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

  • Register Return – Προαιρετική καταγραφή (με ερώτηση) του RmaID αν η απάντηση από το 3C έχει ένδειξη «success=false»
  • Register Return – Σε περίπτωση που ξαναζητήσετε RMA, προβάλλεται υπενθύμιση ότι υπάρχει ήδη RmaID μόνο όταν είχε ληφθεί με «success=true»
  • Στην φόρμα καταχώρησης ανάλυσης επισκευής,  προστέθηκε δεξιά από το RMA ID, ένα ενδεικτικό Led που έχει δύο χρώματα:
    • Κόκκινο όταν το RMA έχει ληφθεί με «success=false»
    • Πράσινο όταν έχει ληφθεί με «success=true»

      Η ένδειξη αυτή υπήρχε ήδη σαν διαθέσιμη στήλη στον browser Ανάλυσης επισκευής.
  • Νέες βελτιώσεις στον συγχρονισμό πληροφοριών με το 3c σε περίπτωση προβλημάτων επικοινωνίας.
  • Event initialization: Το AEP booking ref συμπληρώνεται αυτόματα μόνο όταν το event είναι τύπου AEP (AEPB2BIH, AEPB2BDEP) προκειμένου να αποφεύγονται δυσλειτουργίες όταν έχετε κάνει το AEP Booking, δημιουργήσετε ένα Service Event και μετά το στρίψετε σε AEP.
  • Το Ξεκλείδωμα παραδομένης επισκευής επιτρέπει πλέον καταχώρηση σε περισσότερα πεδία της επισκευής.
  • Αιτήσεις - Επαναφορά ταξινόμησης κατά Αρ.Αίτησης Ε.Ε. ώστε να υπολογίζεται σωστά ο αριθμός αίτησης.
  • Στο κεντρικό μενού προστέθηκε η επιλογή Π13. Διερευνητική Παραγγελία που δίνει δυνατότητα μόνο διερεύνησης σε διαφορετικό αρχείο, προκειμένου να μην μπλέκονται με τις κανονικές παραγγελίες και να αποφεύγονται τα λάθη.
  • Επαναφορά ελέγχου επανεπισκευής (χωρίς έλεγχο εγγυήσεων, έλεγχο ημερών κλπ) προκειμένου να μπορείτε να δείτε αν μία συσκευή έχει ξαναέρθει προς επισκευή και πότε.
  • Ιστορικό παραγγελιών - Η διαδικασία «3C: Ενημέρωση από Shipped» αναγνωρίζει περιπτώσεις που το 3c αντικαθιστά τη περιγραφή με "NO LONGER OBTAINABLE" (μη διαθέσιμο, δηλαδή δεν αναμένεται να παραληφθεί) οπότε χρωματίζει με μαύρα (δηλ. χωρίς εκκρεμότητα) τα πεδία της εγγραφής, το δε πεδίο στη στήλη «3C Shipped Quantity»  με κόκκινο φόντο.
  • Το πλάτος του πεδίου Παραστατικό Πελάτη αυξήθηκε σε 30 χαρακτήρες.
  • Solution request - Το πεδίο «reference» γεμίζει πλέον αυτόματα με: Αxx + DA + Περιεχόμενα πεδίου «Παραστατικό Πελάτη» (όπου Αxx = ο κωδικός σας π.χ. A69).
  • Επίσης μεταφράζονται οι Ελληνικοί χαρακτήρες σε Λατινικούς.
  • Καρτέλα [3C] - Προστέθηκε δυνατότητα Reset (καθαρισμού) των ενδείξεων «Τελευταία Απόπειρα Αποστολής» για τις λειτουργίες:
    • Update logistics or service event type
    • Update service event status ώστε να τις καθαρίζετε, όταν η αποτυχημένη απόπειρα ήταν εσφαλμένη ή δεν χρειάζεται πλέον, προκειμένου να μην σας μένουν ως «σκουπίδια».
  • Solution request - Αναθεωρήθηκε ο πίνακας των διαθεσίμων Motive Codes βάσει οδηγίας της SONY.
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

 

 

επισκευές