ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ  

ServiceMan SHL ver.3.4.18 (29/11/22)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

ServiceMan SHL ver.3.4.17 (29/09/22)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

 ServiceMan SHL ver.3.4.16 (28/07/22)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Δόθηκε δυνατότητα ορισμού του Solution Request email αντί του αυτόματου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., λόγω κατάργησης αυτών των διευθύνσεων από την Astra Service. Για να το ορίσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την διαδρομή:

    Εργαλεία -> Παράμετροι ServiceMan -> Παράμετροι Sony 3C

    Εκεί, στο πεδίο "Solution Request" θα βρείτε το παλαιού τύπου email. Γράφετε το νέο email που έχετε ανοίξει και πατάτε "Αποθήκευση" και "Κλείσιμο"
  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

ServiceMan SHL ver.3.4.15 (30/05/22)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις


ServiceMan SHL ver.3.4.14 (28/03/22)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

ServiceMan SHL ver.3.4.13 (28/01/22)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Προστέθηκαν νέοι κατασκευαστές
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

ServiceMan SHL ver.3.4.12 (23/11/21)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις
  • Προστέθηκαν οι παρακάτω νέοι κωδικοί IRIS.
    • X3G Contrast issue (contrast too low/ too high)
    • X2B Interactive Services (HbbTV) not working
    • X1E Abnormal voice operation
    • X2A No IP Control / Interrupted IP Control
    • X7B Netflix app issue
    • X7C Prime video app issue
    • X7G YouTube app issue
    • X7H Disney+ ap issue
    • X7J Bravia CORE app issue
    • X7K Discovery+ app issue
    • X7L Chromecast issue
    • X7M Airplay/Homekit issue
    • X7P Any other app issue
    • X1Y Symptom not listed

ServiceMan SHL ver.3.4.11 (28/09/21)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις
  • Προστέθηκαν νέοι dealers (Receivers).
  • Προσθέσαμε στα 'DOA Screening' το 'Repair Completed' ως final status.
  • Προστέθηκε υποδομή ώστε να μπορείτε να δημιουργήστε δικά σας κουμπία σε κάθε ενότητα με τις λειτουργίες που επιθυμείτε. Πατήστε εδώ για σχετικές οδηγίες

ServiceMan SHL ver.3.4.10 (11/06/21)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις
  • Προστέθηκαν νέοι dealers (Receivers).


ServiceMan SHL ver.3.4.9 (29/03/21)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

 

ServiceMan SHL ver.3.4.8 (26/01/21)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις
  • Προστέθηκαν νέοι dealers.
  • Προστέθηκαν στο 'DOA Screening' το 'Repair Completed' ως final status.


 ServiceMan SHL ver.3.4.7 (27/11/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις
  • Το πεδίο CaseID είναι πλέον ελεύθερο για καταχώρηση σε συσκευές NonSONY, χρήσιμο όταν θέλετε να καταχωρείτε τον αριθμό φακέλου της Astra, της MediaMarkt κλπ. Υπενθυμίζουμε ότι υπάρχει διαθέσιμη δυνατότητα αναζήτησης με βάσει το CaseID. Ελέγχεται και δεν επιτρέπεται καταχώρηση CaseID που υπάρχει ήδη σε άλλη επισκευή.
  • Προσθήκη νέου Dealer "GlobalSAT S.A.".

Υπενθύμιση: Εχει προστεθεί το Web Service "SONAR" (από το version 3.4.4 28/5/20) που επιστρέφει πληροφορίες για συσκευές που εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Είναι το service (8) στον πίνακα SONY Web Services [Alt-W] και διατίθεται σχετικό κουμπί [SONAR] στην καρτέλα 3C της επισκευής κάτω από το κουμπί [Survey]. Τo πεδίo CaseID είναι, προς το παρόν, ελεύθερo προς καταχώρηση εφόσον το Web sevice δεν σχετίζεται άμεσα με την επισκευή (προτείνεται το ενεργό CaseID). Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποιος αυτοματισμός ή αποθήκευση πληροφορίας στην επισκευή σχετικά με το SONAR.

Αυτό πρέπει να το εκτελείτε:

    • Μία φορά μετά από το Service Event Initialization ώστε να βλέπετε αν για την συγκεκριμμένη συσκευή απαιτείται κάποια ειδική αντιμετώπιση.
    • Μετά το κλείσιμο της επισκευής στο 3c όπου σας απαντά τελικά αν απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους σας.

ServiceMan SHL ver.3.4.6 (28/09/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

ServiceMan SHL ver.3.4.5 (28/07/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

 

 ServiceMan SHL ver.3.4.4 (28/05/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Δοκιμιαστική (beta) υλοποίηση του νέου Web Service SONAR.

ServiceMan SHL ver.3.4.3 (23/03/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Προστέθηκαν νέοι κατασκευαστές συσκευών, στον σχετικό πίνακα.

 ServiceMan SHL ver.3.4.2 (31/01/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Προστέθηκε δυνατότητα για εκτέλεση του "3C Swap Reservation Request" web service διερευνητικά, χωρίς να συνδέονται τα επιστρεφόμενα στοιχεία με κάποια επισκευή. Χρήσιμο όταν θέλετε να κάνετε επικοινωνία για κοστολόγηση με την Astra και τον τελικό πελάτη. Η σχετική επιλογή υπάρχει στο μενού "Λειτουργία" της ενότητας "Service"

 

ServiceMan SHL ver.3.4.1 (26/11/19)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:


 


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ  
 

______________________________________________________________________________

Copyright © 2018 SYNPAN Software. All rights reserved • Site design by SYNPAN Software
• Illustrations by www.dansargo.com