ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ  

 ServiceMan SHL ver.3.4.3 (23/03/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Προστέθηκαν νέοι κατασκευαστές συσκευών, στον σχετικό πίνακα.

 ServiceMan SHL ver.3.4.2 (31/01/20)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Προστέθηκε δυνατότητα για εκτέλεση του "3C Swap Reservation Request" web service διερευνητικά, χωρίς να συνδέονται τα επιστρεφόμενα στοιχεία με κάποια επισκευή. Χρήσιμο όταν θέλετε να κάνετε επικοινωνία για κοστολόγηση με την Astra και τον τελικό πελάτη. Η σχετική επιλογή υπάρχει στο μενού "Λειτουργία" της ενότητας "Service"

 

ServiceMan SHL ver.3.4.1 (26/11/19)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:


 


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ  
 
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

 ServiceMan SHL ver.3.3.17 (27/09/19)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις
  • Attachments - Προσθήκη του .xlsm ως επιτρεπτού extention (δεν κάνει πλέον ερώτηση στον χρήστη)

 ServiceMan SHL ver.3.3.16 (24/07/19)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

 ServiceMan SHL ver.3.3.15 (29/05/19)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Διορθώσεις σε πίνακα κατασκευαστών (Dell/Dellonghi)
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

 ServiceMan SHL ver.3.3.14 (29/03/19)

Σε αυτή την έκδοση έγιναν οι εξής αλλαγές:

  • Ανανέωση λήξης 3c
  • Μετονομασία Dummy dealrer σε "Dealer is not Known"
  • Προσθήκη νέου παραλήπτη CIC email
  • Ενημέρωση πινάκων συστήματος με τα νέα Sony Specific IRIS (Xxx)
  • Βελτιώσεις αυτόματου ελέγχου ύπαρξης νέων παραμέτρων επικοινωνίας με το 3c, όταν γίνονται αλλαγές από την Sony
  • Υποστήριξη ΕΑΦΔΣΣ e-line στο Δελτίο Παραλαβής του ServiceMan
  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις

 ServiceMan SHL ver.3.3.13 (22/01/19)

Προστέθηκε το νέο Web Service "6.7.6 Retrieving attachments by ASC" το οποίο σας επιστρέφει download links των αρχείων που έχουν ανέβει στο 3c για την συσκευή. Πληροφορίες για την χρήση του θα πάρετε από την Astra.

Προστέθηκε σχετικό button στο Tab της επισκευής.

Προσθήκη ενός νέου dealrer.

Η έκδοση αυτή ενεργοποιεί την αυτόματη προσαρμογή παραμέτρων επικοινωνίας με το 3c, όταν γίνονται αλλαγές από την Sony. Ο έλεγχος γίνεται αυτόματα κατά την πρώτη επικοινωνία της ημέρας  ενώ μπορείτε να τον ενεργοποιήσετε και χειροκίνητα από την επιλογή "Eργαλεία -> Β35. Sony 3c WSDL".


 ServiceMan SHL ver.3.3.12 (22/11/18)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις. 


ServiceMan SHL ver.3.3.11 (27/09/18)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις. 


ServiceMan SHL ver.3.3.10 (27/07/18)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις. 


ServiceMan SHL ver.3.3.9 (30/05/18)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις. 


 ServiceMan SHL ver.3.3.8 (30/03/18)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις. 

Νέα IRIS Section codes.


 ServiceMan SHL ver.3.3.7 (6/03/18)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις. 

Νέα IRIS Defect codes (Νέα 6/3/18).

Τα δύο νέα 3c Web services:

  • 6.5  UpdateCustomerAndUnitinfo (3C v1.12)
  • 6.6  createSurveyResult (3C v1.13)

δοκιμάστηκαν με την ASTRA και λειτουργούν πλέον κανονικά. Η καρτέλα 3c εμπλουτίστηκε με τα κουμπάκια και τις πληροφορίες που απαιτούνται.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής θα πραγματοποιηθεί αλλαγή δομής στο αρχείο των επισκευών, κάτι που μπορεί να διαρκέσει αρκετά λεπτά εφόσον το αρχείο είναι πολύ μεγάλο.

 ServiceMan SHL ver.3.3.6 (27/11/17)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις. 

Προστέθηκαν τα εξής δύο νέα 3c Web services:

  • 6.5  UpdateCustomerAndUnitinfo (3C v1.12)
  • 6.6  createSurveyResult (3C v1.13)

Τα παραπάνω web services είναι σε δοκιμαστική φάση και πιθανόν να παρουσιάσουν προβλήματα κατά την χρήση τους. Θα πρέπει να αναμένετε ενημέρωση από την Astra προκειμένου να τα χρησιμοποιήσετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν έχετε και άλλες εφαρμογές της ΣΥΝΠΑΝ εγκατεστημένες, θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να τις αναβαθμίσετε ταυτόχρονα, καθώς λόγω αναβάθμισης της κοινής υποδομής τους, υπάρχει πιθανότητα να μην μπορείτε να εισελθετε στις μη αναβαθμισμένες!


ServiceMan SHL ver.3.3.5 (21/09/17)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις.

Νέα Repair & Defect Codes (Θα ενημερωθείτε σχετικά από την Astra).

Στον browser επισκευών, οι στήλες ανάλυσης ανταλλακτικών (εικονίδιο βίδας & πλήθος εγγραφών) γίνονται Ροζ όταν η φάση Servicenan της επικευής είναι "Αναμονή ανταλλακτικού"


 ServiceMan SHL ver.3.3.4 (26/06/17)

Προσαρμογή στις νέες προδιαγραφές επικοινωνίας Astra - 3c.

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις.


ServiceMan SHL ver.3.3.3 (28/03/17)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις.


 ServiceMan SHL ver.3.3.2 (08/02/17)

Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις.


 ServiceMan SHL ver.3.3.1 (27/12/16)

Ανανέωση λήξης 3c και διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις - αναβαθμίσεις.


 ServiceMan SHL ver.3.3.0 (22/11/16)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Όσοι έχετε σύνδεση με Ultimo θα πρέπει να αναβαθμίσετε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και τις δύο εφαρμογές.

Γενικά

Προστέθηκαν οι εξής νέες δυνατότητες:

Νέο Look

Έγινε προσαρμογή της γενικότερης εμφάνισης της εφαρμογής στα πλαίσια του στυλ των Windows 10.

Δυνατότητα επιλογής χρωματικού θέματος από έτοιμα σετ

Προστέθηκε δυνατότητα επιλογής χρωματικού θέματος (παλέτας χρωμάτων) της εφαρμογής, μεταξύ τριών διαφορετικών συνδυασμών:

  • Default
  • Dark
  • Blue

Η επιλογή τους γίνεται από το σημείο:

Βοηθητικά -> Εργαλεία -> Ιδιότητες σταθμού εργασίας -> Χρώματα

Support για Αναβαθμισμένα Ονόματα

Για όσους έχουν σύνδεση με Ultimo ERP, το ServiceMan είναι πλέον συμβατό με τις τελευταίες αλλαγές που έγιναν στην ενότητα "Ονόματα - Agenda".

Dealers

Αναβαθμίστηκε το αρχείο Dealers με δυνατότητα αναζήτησης κατά επωνυμία (και με απευθείας πληκτρολόγηση).

Ενδειξη End User/Dealer

Αρκετοί από εσάς, αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την ένδειξη EndUser/Dealer καθώς άλλος έκανε την παραλαβή της συσκευής και άλλος (συνήθως ο τεχνικός που την αναλάμβανε) δημιουργούσε το Service Event, με αποτέλεσμα να στέλνετε στην SONY/ASTRA λάθος ένδειξη.

Για να αποφύγουμε το παραπάνω πρόβλημα, προσθέσαμε στην φόρμα παραλαβής ένα νέο πεδίο "Εφερε ο dealer" το οποίο αρχικά σε κάθε νέα παραλαβή είναι συμπληρωμένο με ερωτηματικά '?????'. Για να ολοκληρωθεί η παραλαβή θα πρέπει να διαλέξετε είτε να το αφήσετε κενό ή έναν από τους διαθέσιμους dealers (με F2) από αρχείο Dealers (που δίνει η Astra).

Βάσει του τι θα συμπληρώσετε, στο Service event initialization προτείνεται:

  • Brought_by = End User αν αφήσατε το πεδίο κενό
  • Brought_by = Dealer αν επιλέξατε κάποιον dealer

ΠΡΟΣΟΧΗ:  Η επιλογή dealer εδώ δεν επιλέγει και αυτόματα τον dealer στο Service event initialization αλλα εξυπηρετεί μόνο δύο σκοπούς:

  • Να ρυθμίσει σωστά την ένδειξη End User/Dealer
  • Να έχετε ένδειξη ποιος dealer έφερε την συσκευή, κάτι που μας είχατε ζητήσει στο παρελθόν.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

ServiceMan SHL ver.3.1.7 (19/06/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Κατάργηση του Repair Tracking (service.sony.gr)

Η ΣΟΝΥ αποφάσισε να καταργήσει από το τέλος Ιουνίου 2015, το σύστημα Repair Tracking (παρακολούθηση φάσης επισκευής μέσω internet από τον πελάτη) συνεπώς, στην έκδοση αυτή έχουν γίνει οι εξής αλλαγές:

  • Δεν αποστέλλονται πλέον πληροφορίες συσκευών Sony και αλλαγές φάσης στο service.sony.gr
  • Δεν τυπώνεται πλέον στα παραστατικά παραλαβής ο κωδικός αναζήτησης συσκευής
Αλλαγή τρόπου προβολής επιλεγμένης εγγραφής

Προκειμένου να διευκολύνουμε τον οπτικό εντοπισμό της επιλεγμένης εγγραφής, ειδικά στο αρχείο επισκευών όπου χρησιμοποιούνται πολλαπλοί χρωματισμοί, προχωρήσαμε σε διάφορες παρεμβάσεις προκειμένου να εχουμε ένα ποιό χρηστικό αποτέλεσμα.

new browser with arrow

Παρατηρούμε τις εξής αλλαγές:

  • Το βελάκι αριστερά που δείχνει την επιλεγμένη εγγραφή
  • Την κόκκινη υπογράμμιση της επιλεγμένης εγγραφής
  • Το κόκκινο πλαίσιο γύρω από το επιλεγμένο πεδίο της εγγραφής

Οι αλλαγές αυτές, ενεργοποιούνται αυτόματα για όλες τις οθόνες. Ο Χρήστης μπορεί να επιλέξει αν επιθυμεί να μην υπάρχει το βελάκι ή ακόμα και να γυρίσει στον παλιό τρόπο αποτύπωσης της επιλεγμένης εγγραφής. Αυτό μπορεί να γίνει από δύο σημεία:

  • Απο τις Ιδιότητες σταθμού εργασίας οι οποίες επηρεάζουν όλες τις οθόνες, όλων των εφαρμογών της ΣΥΝΠΑΝ με βάση τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη.

ise browser params

  • Από τις ρυθμίσεις οποιουδήποτε browser μέσω του μενού Εργαλεία->Ρυθμίσεις browser. Από εκεί, επηρεάζονται τρείς παράμετροι: το ύψος της γραμμής, η μορφή του κέρσορα (επιλεγμένης εγγραφής) καθώς και η προβολή ή όχι βέλους πριν την πρώτη στήλη. Ειδικά για την δέυτερη παράμετρο διαβάστε το σχετικό κείμενο που βοηθά στην επιλογή της κατάλληλης μορφής.

browser params

browser params 2


ServiceMan SHL ver.3.1.6 (21/05/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Επισκευές - Διόρθωση Αναλύσεων που έχουν Προστεθεί στο 3C

Επιτρέπεται πλέον επέμβαση στα παρακάτω πεδία μετά την προσθήκη στο 3c, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε πρώτα αφαίρεση και μετά ξανά προσθήκη.

  • Τιμή Μονάδας
  • Δεν είναι ανταλλακτικό για ServiceMan
  • Επιστρεφόμενο
Ιστορικό εγκρίσεων WISE

Αντιμετώπιση "διπλής" αποζημείωσης για επισκευές που έχουν δηλωθεί στο 3c, τόσο με κανονικό όσο και με εφεδρικό Αρ.Παραλαβής (xxWxxxxxx).

Δίνεται πλέον η δυνατότητα (με μήνυμα) να ξανακαταχωρηθεί η επισκευή στο αρχείο ελέγχου με τον Εφεδρικό Αριθμό Παραλαβής.

Παραλαβή συσκευών που έχουν επισκευασθεί παλαιότερα

Από τα μηνύματα που εμφανίζονται (ΙΔΙΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ - ΙΔΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ) όταν παραλαμβάνετε συσκευή που έχει επισκευασθεί και στο παρελθόν, αφαιρέθηκαν τα σχόλια "ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ Περιόδου εγγύησης" καθώς με το νέο σύστημα δεν είχαν νόημα και μπέρδευαν τον χρήστη.

Νέα λίστα dealers

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει την νεά λίστα dealers, που λάβαμε από την Astra στις 22/4/15 και έχουμε ανεβάσει από τότε στον FTP.


ServiceMan SHL ver.3.1.5 (30/03/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Υποδοχή events που έχουν δημιουργηθεί από την SONY για εσάς "Service event Initialization by SONY"

Πρόκειται για ένα νέο service event το οποίο τίθεται τώρα σε λειτουργία. Η λογική του είναι οτι το Call Center της SONY, δημιουργεί για λογαριασμό σας νέα service events, τα οποία εσείς πρέπει να παραλαμβάνετε και να διεκπεραιώνετε με τους εξής τρόπους:

  • Είτε μεταφέροντάς το στις κανονικές επισκευές (αν χρειάζεται επισκευή κλπ) ή
  • Αλλάζοντας του απλά Status (π.χ. canceled), χωρίς να ανοίξετε επισκευή

Για να διαχειριστείτε την νέα αυτή έννοια, έχουμε προσθέσει μια νέα ενότητα στο κεντρικό μενού του ServiceMan την "EVS. Service Events by SONY.."

Σε αυτή την ενότητα, έχετε διαθέσιμες τις εξής λειτουργίες:

event init by sony options

  • Get New Events: Διαβάζετε από το 3c τα service events που έχουν ανοιχθεί για εσάς.
  • Πλήρη στοιχεία: Προβάλλονται όλα τα στοιχεία του service event.
  • Προβολή "Additional Info": Προβάλλει τα σχόλια που έχει γράψει για το συγκεκριμένο event η SONY.
  • Get Event Status: Για να φρεσκάρετε το Status του event αν χρειαστεί.
  • Update Event Status:  Για να αλλάξετε event status, μόνον εφόσον δεν προτίθεστε να ανοίξετε επισκευή για το συγκεκριμένο event (π.χ. για να το ακυρώσετε). Σε αυτή την περίπτωση, το event θα λάβει αυτόματα έναν εφεδρικό αριθμό επισκευής.

Προκειμένου να μεταφέρετε κάποια από αυτά τα service events στις επισκευές, από την ενότητα "Επισκευές" και το μενού λειτουργία, επιλέγετε "3c: Άντληση από Events Init/zed by SONY.."

3c import from evs

Τότε σας ανοίγει η λίστα της ενότητας "EVS", κάνετε κλίκ στο event που θέλετε να μεταφερθεί και πατάτε το κουμπί [Επιλογή]. Το σύστημα, αφού πρώτα σας ρωτήσει, θα ανοίξει μία επισκευή με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Προσοχή: Όσοι έχετε Ultimo θα πρέπει να ανοίξετε την νέα εγγραφή επισκευής για διόρθωση, να ανοίξετε τον πελάτη ως πελάτη Ultimo και να τον φρεσκάρετε στα στοιχεία παραλαβής.

Επισκευές - Νέα πληροφορία

Πλέον, στην καρτέλα [3c], δίπλα από το "Claim Status" εμφανίζεται και η περιγραφή του.

Πίνακας Dealers

Όταν προκύψει νέα έκδοση του αρχείου των dealers της SONY, θα παραλάβετε το αρχείο μέσω FTP (όπως τα παλιά patches ανταλλακτικών), εκτελώντας τις επιλογές:

  • Λ15. Λήψη (download) αρχείων από SONY
  • Λ22. Παραλαβή αρχείων από InBox...
    όπου επιλέγετε "Dealers" από την λίστα στα αριστερά του παραθύρου.

Η παρούσα έκδοση περιέχει νέο πίνακα dealers, οπότε δεν χρειάζετε να κάνετε κάτι τέτοιο ακόμα. Θα ενημερωθείτε από την Astra όταν υπάρξει νεώτερος πίνακας για να τον κατεβάσετε.


ServiceMan SHL ver.3.1.4 (26/02/15)

 Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Καταχώρηση επισκευής
  • Η επιλογή στοιχείων πελάτη από επανεπισκευή φέρνει πλέον (φρέσκα) στοιχεία Πελάτη από Ονόματα (για χρήστες σ90/Ultimo).
  • Το πλάτος του πεδίου "Μοντέλο" είναι πλέον 30 χαρακτήρες. Επίσης δέχεται κενά και ειδικούς χαρακτήρες, ενώ αν πληκτρολογήσετε κάτι στα Ελληνικά, μετατρέπεται αυτόματα σε κεφαλαία Λατινικά.
Solution Request
  • Προστέθηκε ένας νέος dealer "SFINAROLAKI AFOI AE" στην λίστα Dealers του Solution Request.
  • Επίσης το ServiceMan φροντίζει πλέον να μην αποστέλλονται στοιχεία Dealer με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Ιστορικό Παραγγελιών

Εχουν διαπιστωθεί περιπτώσεις υποβολής παραγγελίας κατά τις οποίες δεν λαμβάνεται η απάντηση από το 3C λόγω διακοπής επικοινωνίας ή μεγάλης καθυστέρησης (timeout). Στις περιπτώσεις αυτές, αν και η παραγγελία είναι επιτυχής (δηλ. έγινε αποδεκτή και υποβλήθηκε στο 3C) το ServiceMan δεν το γνωρίζει και έτσι δεν ενημερώνεται το Ιστορικό παραγγελιών.

Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας για το αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία (προκειμένου να μην παραγγείλετε τα ανταλλακτικά 2η φορα) υπάρχει το service "5.1.3. Open Orders" που προβάλλει τις ανοιχτές παραγγελίες στη SONY

Προκειμένου να αντιμετωπίζεται το θέμα σχετικά με το Ιστορικό παραγγελιών έγιναν οι εξής βελτιώσεις :

  • Προστέθηκε δυνατότητα ενημέρωσης (συμπλήρωσης) Ιστορικού από Open Orders.
  • Επίσης η ενημέρωση από Shipped Orders κάνει τα εξής:
    • Προσθέτει (κατόπιν ερώτησης) εγγραφές που λείπουν
    • Ενημερώνει (συμπληρώνει) τις εγγραφές που προκύπτουν με backorder quantity (δηλαδή όταν υπάρχει σταδιακή παράδοση και με διαφορετικό SON της αρχικής παραγγελίας).
Διερευνητική παραγγελία (σχεδόν) από παντού

Προστέθηκε δυνατότητα διευρευνητικής παραγγελίας ενός Αντ/κού [Alt-Q] από Επισκευές, Ανάλυση Επισκευής, Προϋπολογισμό.

Επισκευές - Νέο πεδίο

Προστέθηκε το πεδίο "Claim Status" το οποίο ενημερώνεται από το Get Service Event Status.

Εμφανίζεται στην καρτέλα [3c] καθώς και στην λίστα των επισκευών, εφόσον εμφανίσετε την αντίστοιχη στήλη.

Παραστατικά προς SONY/ASTRA

Για διευκόλυνσή σας, το σύστημα πλέον ανέχεται έλλειψη παραστατικού παράδοσης ανταλλακτικών προς τον πελάτη. Προβάλεται μήνυμα αλλά δεν απαιτείται συμπλήρωση των στοιχείων του Δ.Α.

Στην εκτύπωση των παραστατικών, όσα δεν έχουν στοιχεία σχετικού Δ.Α. τυπώνονται στην αρχή χωρίς λεκτικό 'Για το παρ/κό ...'.


ServiceMan SHL ver.3.1.3 (02/02/15)

 Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

  • Register Return – Προαιρετική καταγραφή (με ερώτηση) του RmaID αν η απάντηση από το 3C έχει ένδειξη «success=false»
  • Register Return – Σε περίπτωση που ξαναζητήσετε RMA, προβάλλεται υπενθύμιση ότι υπάρχει ήδη RmaID μόνο όταν είχε ληφθεί με «success=true»
  • Στην φόρμα καταχώρησης ανάλυσης επισκευής,  προστέθηκε δεξιά από το RMA ID, ένα ενδεικτικό Led που έχει δύο χρώματα:
    • Κόκκινο όταν το RMA έχει ληφθεί με «success=false»
    • Πράσινο όταν έχει ληφθεί με «success=true»

      Η ένδειξη αυτή υπήρχε ήδη σαν διαθέσιμη στήλη στον browser Ανάλυσης επισκευής.
  • Νέες βελτιώσεις στον συγχρονισμό πληροφοριών με το 3c σε περίπτωση προβλημάτων επικοινωνίας.
  • Event initialization: Το AEP booking ref συμπληρώνεται αυτόματα μόνο όταν το event είναι τύπου AEP (AEPB2BIH, AEPB2BDEP) προκειμένου να αποφεύγονται δυσλειτουργίες όταν έχετε κάνει το AEP Booking, δημιουργήσετε ένα Service Event και μετά το στρίψετε σε AEP.
  • Το Ξεκλείδωμα παραδομένης επισκευής επιτρέπει πλέον καταχώρηση σε περισσότερα πεδία της επισκευής.
  • Αιτήσεις - Επαναφορά ταξινόμησης κατά Αρ.Αίτησης Ε.Ε. ώστε να υπολογίζεται σωστά ο αριθμός αίτησης.
  • Στο κεντρικό μενού προστέθηκε η επιλογή Π13. Διερευνητική Παραγγελία που δίνει δυνατότητα μόνο διερεύνησης σε διαφορετικό αρχείο, προκειμένου να μην μπλέκονται με τις κανονικές παραγγελίες και να αποφεύγονται τα λάθη.
  • Επαναφορά ελέγχου επανεπισκευής (χωρίς έλεγχο εγγυήσεων, έλεγχο ημερών κλπ) προκειμένου να μπορείτε να δείτε αν μία συσκευή έχει ξαναέρθει προς επισκευή και πότε.
  • Ιστορικό παραγγελιών - Η διαδικασία «3C: Ενημέρωση από Shipped» αναγνωρίζει περιπτώσεις που το 3c αντικαθιστά τη περιγραφή με "NO LONGER OBTAINABLE" (μη διαθέσιμο, δηλαδή δεν αναμένεται να παραληφθεί) οπότε χρωματίζει με μαύρα (δηλ. χωρίς εκκρεμότητα) τα πεδία της εγγραφής, το δε πεδίο στη στήλη «3C Shipped Quantity»  με κόκκινο φόντο.
  • Το πλάτος του πεδίου Παραστατικό Πελάτη αυξήθηκε σε 30 χαρακτήρες.
  • Solution request - Το πεδίο «reference» γεμίζει πλέον αυτόματα με: Αxx + DA + Περιεχόμενα πεδίου «Παραστατικό Πελάτη» (όπου Αxx = ο κωδικός σας π.χ. A69).
  • Επίσης μεταφράζονται οι Ελληνικοί χαρακτήρες σε Λατινικούς.
  • Καρτέλα [3C] - Προστέθηκε δυνατότητα Reset (καθαρισμού) των ενδείξεων «Τελευταία Απόπειρα Αποστολής» για τις λειτουργίες:
    • Update logistics or service event type
    • Update service event status ώστε να τις καθαρίζετε, όταν η αποτυχημένη απόπειρα ήταν εσφαλμένη ή δεν χρειάζεται πλέον, προκειμένου να μην σας μένουν ως «σκουπίδια».
  • Solution request - Αναθεωρήθηκε ο πίνακας των διαθεσίμων Motive Codes βάσει οδηγίας της SONY.
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

 

 

επισκευές
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 

 ServiceMan SHL ver.3.2.14 (12/09/16)

Αυτόματος έλεγχος για νέες εκδόσεις

Πλέον, η εφαρμογή, ελέγχει κάθε μέρα αν υπάρχει νέα έκδοσή της διαθέσιμη. Αν υπάρχει εμφανίζεται το παρακάτω παράθυρο από το οποίο μπορείτε να τη κατεβάσετε πατώντας το κουμπί "κατέβασμα", ενώ παράλληλα σας δίνει και τον κωδικό εγκατάστασης (εφόσον έχετε ανανεωμένη σύμβαση αναβαθμίσεων).

automatic updates 1

Αν για κάποιο λόγο ο έλεγχος νέας έκδοσης αποτύχει π.χ. λόγω ύπαρξης κάποιου firewall στο δικτυό σας, εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

automatic updates 4

Μπορείτε να ελέγξετε και χειροκίνητα για νέα έκδοση καθώς και να ρυθμίσετε τις παραμέτρους του ελέγχου. Αυτό γίνεται ως εξής:

  • Πατήστε Alt-V σε οποιοδήποτε σχεδόν σημείο της εφαρμογής (ή από το μενού Βοήθεια > Εκδοση)
  • Απο το παράθυρο που θα εμφανιστεί (βλ. παρακάτω), πατάτε το κουμπί με τις τρείς παύλες [1]
  • Από την επιλογή "Ελεγχος για νέα έκδοση" [2] κάνετε τον έλεγχο

automatic updates 2

  • Από την επιλογή "Παράμετροι Ελέγχου" [3] μπορείτε να ρυθμίσετε αν ο έλεγχος για νέα έκδοση θα γίνεται:
    • Aπό τον πρώτο σταθμό που θα ανοίγει την εφαρμογή κάθε μέρα.
    • Aπό τον τρέχοντα σταθμό (που βλέπετε αυτές τις επιλογές).
    • Από άλλο σταθμό εργασίας (στον οποίο έχει ήδη ορισθεί ή παράμετρος)
      (Αυτή η επιλογή εμφανίζεται μόνο αν έχει οριστεί να γίνεται ο έλεγχος από άλλο σταθμό.)

automatic updates 3


ServiceMan SHL ver.3.2.13 (14/07/16)

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει:

  • Κατά την υποβολή "Service Event Initialization" το πεδίο Customer (End User/Dealer) δεν γυρνάει πλέον αυτόματα σε "Dealer" αν έχετε επιλέξει Dealer.
  • Ανανεώθηκε η λίστα των RMA Claim types με τα νεότερα που λάβαμε από την Astra.
  • Εμπλουτισμένη λίστα Κατασκευαστών συσκευών.
  • Ανανεωμένη λίστα Dealers από Astra.

ServiceMan SHL ver.3.2.12 (30/05/16)

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει:

  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.
  • Εμπλουτισμένη λίστα Κατασκευαστών συσκευών.

 ServiceMan SHL ver.3.2.11 (06/04/16)

Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.


ServiceMan SHL ver.3.2.10 (30/03/16)

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει:

  • Αλλαγή στη διαδικασία Service Event Initialization για τις οποίες θα ενημερωθείτε από την Astra. Το πεδίο "notSendAdverts"  αντικαταστάθημε από το πεδίο "Customer" όπου μπορείτε τα επιλέξετε End user ή Dealer. Το σύστημα συμπληρώνει την ένδειξη σε "Dealer" μόλις επιλέξετε κάποιον Dealer. Στη συνέχεια μπορείτε, αν θέλετε, να αλλάξετε την επιλογή.
  • Αντιμετώπιση του θέματος με το GetUnitInfo όπου το 3C επιστρέφει (λάθος) την ημερομηνία αγοράς που έχετε δηλώσει +1 ημέρα. Το ServiceMan πλέον το ανέχεται και δεν βγάζει μήνυμα ασυμφωνίας.

ServiceMan SHL ver.3.2.9 (23/02/16)

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει:

  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.
  • Ανανεωμένη λίστα Dealers από Astra.
  • Εμπλουτισμένη λίστα Κατασκευαστών συσκευών.

ServiceMan SHL ver.3.2.8 (30/12/15)

Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.


ServiceMan SHL ver.3.2.7 (21/12/15)

Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.


ServiceMan SHL ver.3.2.6 (26/11/15)

Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.


ServiceMan SHL ver.3.2.5 (29/10/15)

Ανάλυση επισκευής

Σε προηγούμενη έκδοση (ver.3.2.3), μετά από επικοινωνία με τις ASTRA & SONY EUROPE, υποχρεωθήκαμε να  απαγορεύσουμε την αφαίρεση ανταλλακτικού εφόσον είχε RMA ID, καθώς είχαν προκύψει θέματα στα συστήματα της SONY, λόγω των χειρισμών που είχαν κάνει κάποια εξουσιοδοτημένα service.

Η απαγόρευση αυτή, τις αμέσως επόμενες ημέρες δημιούργησε θέμα σε άλλο εξουσιοδοτημένο που έπρεπε να αφαιρέσει ανταλλακτικό παρά το γεγονός ότι είχε RMA ID.

Επιστρέψαμε λοιπόν σε αυτό που είχαμε προτείνει εμείς αρχικά και πλέον, επιτρέπεται αφαίρεση ανταλλακτικού από "3c Parts Consumption" ακόμα και αν έχει πάρει RMA ID, αφού πρώτα προβληθεί μήνυμα επιβεβαίωσης: "Ειστε βέβαιοι ότι θέλετε να το αφαιρέσετε ?"

Register return (RMA)

Σε συνέχεια του παραπάνω θέματος, η SONY EUROPE ζήτησε αν η επισκευή δεν είναι ολοκληρωμένη ως προς 3C να μην μπορούν να γίνουν αιτήματα RMA για αυτή, καθώς αν βιαστείτε και μετά χρειαστεί να αφαιρεθεί το ανταλλακτικό, προκύπτουν διάφορα προβλήματα στα συστήματα τους.

Συνεπώς, για να μην το απαγορεύσουμε τελείως και την πατήσουμε ξανά, το σύστημα πλέον επιτρέπει το αίτημα RMA σε μή ολοκληρωμένες ως προς το 3c επισκευές, αφού όμως πρώτα, προβάλει μήνυμα επιβεβαίωσης.

Διευρευνητική παραγγελία ενός αντ/κού (ALT-Q)

Σε παλαιότερη έκδοση (ver.3.1.4 - 26/02/15) είχαμε προσθέσει δυνατότητα διερευνητικής παραγγελίας μέσα από την ενότητα των επισκευών και για έναν κωδικό ανταλλατικού την φορά (Γρήγορη διερευνητική παραγγελία).

Για όλους εσάς που ζητήσατε να το χρησιμοποιείτε συχνά κάνοντας Copy/Paste τον κωδικό από το ASSIST, μεγαλώσαμε το πεδίο αναζήτησης ώστε να χωράει ο κωδικός με τις παύλες και πραγματοποιούμε αυτόματη αφαίρεση τους (-), προκειμένου να διευκολυνθείτε.


ServiceMan SHL ver.3.2.4 (12/10/15)

Επικοινωνία με 3c

Προσαρμογή στις νέες προδιαγραφές επικοινωνίας του 3c.


ServiceMan SHL ver.3.2.3 (28/09/15)

Ανάλυση επισκευής

Δεν επιτρέπεται πλέον αφαίρεση από το 3c αν έχει πάρει RMA ID, προκειμένου να αποφεύγονται λάθη στο 3c.

ServiceMan SHL ver.3.2.2 (11/09/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

  • Προστέθηκαν νέοι παραλήπτες email στις Αιτήσεις Εντός Εγγύησης Επισκευής (κατόπιν αίτησης Astra).
  • Register Return (RMA) - Οταν ορίζεται Material-ID το σύστημα ελέγχει προτού το υποβάλλει αν αυτό υπάρχει στο ServiceMan και αν έχει υποβληθεί στο 3C, προκειμένου να αποφεύγονται περιττές υποβολές και λάθη.
  • Ανάλυση Επισκευής - Οταν ορίζεται Εξαίρεση εγγύησης, το σύστημα ελέγχει αν έχει οριστεί και ο τύπος εγγύησης.
  • Τέλος διορθώθηκαν τα πλήκτρα της ερώτησης "Θέλετε να προβληθεί το RMA Document Nαι/Oχι" καθώς λειτουργούσαν ανάποδα.

ServiceMan SHL ver.3.2.1 (04/09/15)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

Χειρισμός

Προστέθηκαν ενδείξεις, κάτω από τον τίτλο των στηλών που συμμετέχουν στις διαθέσιμες (με F5) ταξινομήσεις.

Οι στήλες που συμμετέχουν στην ενεργή ταξινόμηση διαθέτουν:

  • Αριθμητική ένδειξη 1,2,3.. κλπ βάσει της σειράς με την οποία συμμετέχουν στην ενεργή ταξινόμηση
  • Χρωματική ένδειξη που ξεκινάει από έντονο κίτρινο και σκουραίνει σταδιακά, ανάλογα με την παραπάνω σειρά
  • Μεγάλο "βελάκι" στην στήλη που αφορά το πρωτεύον πεδίο/στήλη της ταξινόμησης

browser with sorting 2

Στήλες των οποίων οι τίτλοι στο κάτω μέρος έχουν ένα πολύ μικρό βελάκι υποδηλώνουν το πρωτεύον κλειδί κάποιας εναλλακτικής ταξινόμησης. Με αριστερό κλικ στη περιοχή αυτή επιλέγεται αυτόματα η αντίστοιχη ταξινόμηση, πολύ ταχύτερα παρά με τη διαδικασία μέσω F5.

Στις λοιπές περιπτώσεις ενεργού κλειδιού το αριστερό κλικ στη σχετική περιοχή ενεργοποιεί τη λειτουργία "Αναζήτηση κλειδιού" [Tab].

Με δεξί κλικ στην περιοχή προβάλλεται context sensitive μενού από όπου μπορεί κανείς μεταξύ άλλων να ενεργοποιήσει την "Επιλογή άλλης ταξινόμησης" [F5].

browser with sorting 1

3C v1.9

Η παρούσα έκδοση είναι συμβατή με το 3C v1.9. (προσαρμόστηκαν τα μήκη των πεδίων firstName, address1, address2, address3, fixedPhone, mobilePhone, outOfOfficePhone).

Event Initialization

Προσθήκη κουμπιού "Επιλογή Dealer" για  να συμπληρώνονται στο CustomerInfo τα πεδία AccountID & CompanyName  του Dealer από όπου αγοράστηκε η συσκευή (υποχρεωτικό από 1/9/15 - Θα λάβετε σχετική ενημέρωση από την Astra).

Επίσης, όταν ο πελάτης είναι εταιρία, η επωνυμία της (CompanyName) δεν συμπληρώνεται αυτόματα, καθώς στο συγκεκριμμένο πεδίο θα πρέπει να συμπληρώνονται στοιχεία από την επιλογή Dealer.

Αρχείο Dealers

Μεταφορά των συχνότερα χρησιμοποιούμενων dealers στην κορυφή της λίστας (δεν συμμετέχουν στην αλφαβητική ταξινόμηση - αναζήτηση).


ServiceMan SHL ver.3.2.0 (30/07/15)

 Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές:

  • Διάφορες εσωτερικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.
  • BOM - Αντιμετώπιση προβλήματος όπου υπό συνθήκες δεν επέστρεφε αποτελέσματα,
  • Event Initialization - Προεργασία για υποχρεωτική συμπλήρωση dealer (από 1/9/15)
  • Νέο αρχείο Dealers με δυνατότητα αναζήτησης κατά επωνυμία (και με απευθείας πληκτρολόγηση).
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

ServiceMan SHL ver.3.0.10 (16/12/14)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές & βελτιώσεις:

  • Δυνατότητα επέμβασης σε παραδομένες συσκευές για διόρθωση στοιχείων και επανυποβολή στο 3c.
    [Εργαλεία /Ξεκλείδωμα παραδομένης συσκευής] Απαιτείται κωδικός πρόσβασης που θα σας δοθεί από τη ΣΥΝΠΑΝ.

  • Δυνατότητα ξεμπλοκαρίσματος κάποιων επισκευών ως προς το 3C χωρίς να απαιτείται παράδοση και επαναπαραλαβή της συσκευής.
    [Εργαλεία /Εφεδρικός αριθμός παραλαβής] Απαιτείται κωδικός πρόσβασης που θα σας δοθεί από τη ΣΥΝΠΑΝ.

  • Καρτέλα [Έγκριση Ε.Ε.] – Αλλαγή περιγραφής στα πεδία σχετικά με την κατάσταση συσκευής ώστε να ταιριάζουν με τις περιγραφές του 3c
    • Υπαιτιότητα πελάτη (Has Physical Damage)
    • Συσκευασία (packaging) Οk
    • Συσκευή (cosmetics) Οk
    • Υλικά πλήρη (BOM Ok)

Σε νέα επισκευή οι προτεινόμενες τιμές των παραπάνω είναι Μη Τσεκαρισμένες.

doa flags

  • Παραγγελία Ανταλλακτικών
    • Δυνατότητα διαγραφής εγγραφής (μόνιμη) με [Shift-Del], Δεν απαιτείται πλέον συντήρηση (Pack) πριν την Οριστικοποίηση της
    • Άδειασμα αρχείου με [Ctrl-Del]
    • Οι διαγραμμένες με [Del] (που φαίνονται) δεν διαγράφονται πλέον μετά την παραγγελία αλλά παραμένουν στο προσωρινό αρχείο.
    • Επιτρέπεται, με επιβεβαίωση, καταχώρηση 2ης γραμμής με τον ίδιο κωδικό ανταλλακτικού (για καταχώρηση άλλου σχολίου).
  • Ιστορικό Παραγγελιών - Νέα ταξινόμηση κατά SON & Ανταλλακτικό.
  • Τιμολόγηση προς SONY/ASTRA
    • Οι τιμές από SMan λαμβάνονται από το Ιστορικό Παραγγελιών με βάση το SON
    • Διάφορες αλλαγές προκειμένου να υποστηριχθεί σωστά η τιμολόγηση βάσει νέου αρχείου Astra
  • Καρτέλα [3C] – Προσθήκη κουμπιών για γρήγορη πρόσβαση στα W/S:
    • Update Purchase date (with Attachment) [6.5.4]
    • Add Attachment [6.5.5]
    • Solution Request Status Details [6.7.2]
  • Παράθυρα επικοινωνίας με 3C – Προστέθηκαν κουμπιά για προβολή ”XML Υποβολής” & “XML Απάντησης” για λόγους troubleshooting.
  • Όταν ή επικοινωνία με το 3C επιστρέφει λανθασμένη απάντηση το ServiceMan προβάλει πλέον μήνυμα «ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (δείτε XML Απάντησης)» αντί του «ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» το οποίο πλέον θα εμφανίζεται όταν δεν ληφθεί καμία ανταπόκριση.
  • Αν η επισκευή έχει συνημμένα αρχεία σε Omnibus - Νέα δυνατότητα: επιλογή από ”Άλλη πηγή”
  • Επισκευές – Αλλαγή ταξινόμησης αναζήτησης επισκευών από “7. Κατά Αρ.Αίτησης Ε.Ε.” σε “7. Κατά CaseID”
  • Add Attachments by ASC (6.5.4, 6.5.5]- Η λίστα των ονομάτων αρχείων που έχετε αποστείλει και η ώρα αποστολής τους αποθηκεύεται. Προβάλλονται με [F2] από τον browser των W/S
  • Event Initialization [6.4.1] και Update Logistics or Service Event Type [6.5.7]– Όταν στο “deliveryInfo” επιλέξετε την Δική σας διεύθυνση τότε γεμίζουν αυτόματα και τα πεδία “firstName” & “lastName” με το “companyName”.
  • Search Registered Returns (RMA) [7.1.8] – Γίνεται πλέον αυτόματη συμπλήρωση περισσοτέρων πεδίων (μπορείτε να καθαρίσετε όσα θέλετε αν δεν τα χρειάζεστε).
  • Solution request [6.7.1]
    • Στα πεδία “Receiver Info” δεν επιτρέπεται πλέον η καταχώρηση.
    • Γίνεται έλεγχος για κενό “name”  (receiverInfo)
    • Νέα λίστα με Dealers (ακολουθήστε τις οδηγίες της ASTRA/SONY)
    • Το πεδίο “Παραστατικό πελάτη” από την καρτέλα [Επισκευή], μετατρέπεται σε Λατινικούς χαρακτήρες, πριν μεταφερθεί στο πεδίο ”reference”.

Επίσης για όσους ενδιαφέρονται να αναζητήσουν επισκευές με βάση τις πληροφορίες 3c (π.χ. AEP Booking), σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να εμφανίσετε επιπλέον στήλες που αφορούν το 3c και κατόπιν να κάνετε «Αναζήτηση με κριτήρια στήλης» (CTRL+ENTER) σε αυτές.

Για να τις εμφανίσετε και να τις μετακινήσετε σε βολική θέση, κάντε δεξί κλικ στους τίτλους των στηλών και χρησιμοποιήστε τις παρακάτω επιλογές:

colums menu

Πρώτα εμφανίζετε τις στήλες που σας ενδιαφέρουν, κάνοντας κλικ σε όσες θέλετε να εμφανιστούν και πατώντας το μονό βελάκι προς τα δεξιά, ώστε να μετακινηθούν στις «Εμφανιζόμενες»…

columns select

και μετά τις μετακινείτε, επιλέγοντας «Μετακίνηση στηλών» η απλά σύροντας τες από τον τίτλο τους, με το ποντίκι και αφήνοντας τες στην θέση που θέλετε.


ServiceMan SHL ver.3.0.5 (13/11/14)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές & βελτιώσεις:

  • Τιμές διερευνητικών παραγγελιών
    Οι τιμές αγοράς που επέστρεφε το σύστημα κατά την υποβολή διερευνητικής παραγγελίας ήταν αυξημένες.

  • Καλύτερη αντιμετώπιση συσκευής με μικτές αναλύσεις Εντός & Εκτός εγγύησης, κατά την παράδοση.
  • Επανασχεδίαση οθονών καταχώρησης αναλύσεων επισκευής
  • Βελτίωση της αντίστροφης ενημέρωσης στοιχείων 3c (GetServiceEventStatus -> Serviceman) σε περιπτώσεις που έχει διακοπεί η επικοινωνία την στιγμή της υποβολής στοιχείων.

ServiceMan SHL ver.3.0.3 (06/11/14)

Solution Request

Προσυμπληρωμένα (και κλειδωμένα) στοιχεία Requestor Info βάσει νέων προδιαγραφών SONY/ASTRA
Δυνατότητα επιλογής στοιχείων «Receiver Info» από έτοιμη λίστα, πατώντας το κουμπί «Επιλογή από dealers»

Ανάλυση επισκευής

Κουμπί «σε Παραγγελία» προκειμένου το ανταλλακτικό που καταχωρείτε στην ανάλυση επισκευής, να το βάλετε προς παραγγελία (χρήσιμο για όσους πρώτα καταχωρούν ανάλυση και μετά παραγγέλνουν).

Πατώντας το παραπάνω κουμπί, δεν υποβάλλεται αυτόματα η παραγγελία, απλά μπαίνει το ανταλλακτικό στο προσωρινό αρχείο παραγγελιών όπου πρέπει κάποια στιγμή να υποβάλλετε στο 3c.

Παράδοση Συσκευής

Προστέθηκε δυνατότητα ορισμού αξίας εργασίας, ακόμα και για εντός εγγύησης συσκευές.


ServiceMan SHL ver.3.0.0 (24/10/14)

Ενσωμάτωση λειτουργιών SONY EUROPE 3c Web Services.

Το γνωστό σας εργαλείο, πλέον διαθέτει πλήρη ενσωμάτωση του συστήματος 3c της ΣΟΝΥ εντός της επισκευής.

Συνεπώς έχετε μία λυση τύπου «όλα σε ένα» καθώς εξακολουθείτε να έχετε τα δικά σας δεδομένα, διαθέσιμα ότι και αν συμβεί, ενώ μπορείτε να πραγματοποιήτε On Line συναλλαγές με την SONY Europe όπως π.χ.:

  • Έλεγχο εκκρεμοτήτων παραγγελιών με ταυτόχρονη ενημέρωση του ιστορικού παραγγελιών (backorders, shipped)
  • Παρακολούθηση των RMAs ανά επισκευή (υποβολή, ID, Status)
  • Παρακολούθηση των RMAs ανά παραγγελία ανταλλακτικού (υποβολή, ID, Status)
  • Πληροφόρηση για AEP, LowCost, AEP Booking Number
  • Δημιουργία υποθέσεων στο GpTool και παρακολούθηση του ID και του Status του
  • Λίστα ανταλλακτικών (BOM) ανά μοντέλο
  • Νέο αρχείο ανταλλακτικών με πρόσθετες πληροφορίες
  • On line αναζήτηση τιμών σε Παραγγελίες & Προϋπολογισμούς (πάντα γνωρίζετε τις ισχύουσες τιμές)
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

______________________________________________________________________________

Copyright © 2018 SYNPAN Software. All rights reserved • Site design by SYNPAN Software
• Illustrations by www.dansargo.com