Case studies - συνεργασίες

Η μεγαλύτερη εταιρία επεξεργασίας τομάτας στην Ελλάδα και μία από τις παλαιότερες στον κόσμο. Από την παραλαβή του νωπού καρπού (ειδοποίηση παραγωγού με SMS, κατά την εισκόμιση αναγνώριση παραγωγού, χωραφιού, αυτόματη ζύγιση, ποιοτικός έλεγχος κλπ),  μέχρι την εξαγωγή στο εξωτερικό με υποδομές και αξιόπιστα συστήματα της ΣΥΝΠΑΝ σε τρία εργοστάσια, δύο εταιρίες και consolidation στα κεντρικά. Τα συστήματα Ultimo/ERP, ΠΝΚ και XFactor της ΣΥΝΠΑΝ διαχειρίζονται το 50% περίπου της βιομηχανικής τομάτας της χώρας.

 

Snp2017 96px Favicon      Το λογισμικό μας διαχειριζεται τη μισή παραγωγή βιομηχανικής τομάτας της χώρας

 

Ultimo/ERP   •   ΠΝΚ   •  XFactor

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ

Consulting - Project management - Software Development - System Integration

Περισσότερα: Cases-Nom [6/18 YoB]

Case studies - συνεργασίες

Υποστηρίζουμε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες υφασμάτων γυναικείας μόδας στην Ευρώπη και τη μεγαλύτερη στην Ελλάδα! Σταθήκαμε σε κάθε βήμα που οδήγησε σε αυτή την πρωτιά παρέχοντας οργάνωση, υπηρεσίες ΙΤ και υποδομές software παγκόσμιας κλάσης. Διακινούμε εκατομμύρια μέτρα υφάσματος κάθε χρόνο με πιστότητα, και έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε σε ποιο σημείο βρίσκεται κάποιο ελάττωμα, ποιό είναι αυτό σε κάθε τόπι και αξιολογούμε ανάλογα. Μοιράζουμε άμεση πληροφόρηση σε συνεργάτες με αυτοματοποιημένα και λειτουργικά emails σε ταχύτατες πλατφόρμες. Διαθέτουμε το πλέον εξελιγμένο σύστημα παραγγελιοδοσίας και παραγγελιοληψίας υφασμάτων που ενσωματώνεται στο στιβαρό Ultimo/ERP και στα υποσυστήματα logistics και προγραμματίζουμε με ακρίβεια τις αγορές τις παραλαβές και τον ποιοτικό έλεγχο. Με στοχευμένο document management για άμεση τεκμηρίωση και πληροφόρηση. Πωλητές, είτε βρίσκονται  στο δρόμο, είτε σε εκθέσεις, χρησιμοποιούν συστήματα Mobilo σε τάμπλετ ή λάπτοπ με barcode readers-μινιατούρα για ταχύτατη παραγγελιοληψία και δημιουργία «επαφών», ενώ το δίκτυο συνεργατών ενημερώνεται με online πληροφόρηση στοιχείων διαθεσιμότητας από εφαρμογές σε κινητά iPhone ή Android σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου.

World Class Systems

ΕΥΕΛΙΚΤΑ ● ΔΥΝΑΜΙΚΑ ● ΙΣΧΥΡΑ ● ΑΞΙΟΠΙΣΤΑERP  ●   LOGISTICS  ●  PLANNING  ●  QC  ●  Web services  ●   EMAIL SERVICES

Περισσότερα: Cases-Dav [6/18 YoB]

Case studies - συνεργασίες

 

Η ΣΥΝΠΑΝ επιλέγεται να αναλάβει το project management, αλλά και το πλήρες λογισμικό λειτουργίας των πρώτων καταστημάτων McDonald’s στην Ελλάδα. Εγκρίνονται τα συστήματα Ωρομέτρησης, Μισθοδοσίας, επικοινωνίας με ταμειακές μηχανές, και ERP. Σε συνεργασία με το τμήμα ΙΤ της McDonald’s Αγγλίας η ΣΥΝΠΑΝ υλοποιεί τη συμφιλίωση των μεθόδων της McDonald’s διεθνώς με την Ελληνική νομοθεσία, αναπτύσσοντας ειδικές εφαρμογές παρακολούθησης πωλήσεων και κοστολόγησης με τα πρότυπα της εταιρίας για τους πρώτους franchisees. Ειδική έκδοση του συστήματος Fastaurant της ΣΥΝΠΑΝ αναλαμβάνει να περιλάβει τις ιδιαιτερότητες της «φιλοσοφίας» McDonald’s.

Σταδιακά, τα συστήματα Fastaurant εγκαθίστανται σε έστιατόρια σε όλη την Ελλάδα.

H ΣΥΝΠΑΝ αναλαμβάνει σύμβουλος πληροφορικής της McDonald’s Hellas. Η τελευταία επίσης εξοπλίζεται με τα πακέτα της ΣΥΝΠΑΝ και δημιουργεί την υποδομή παρακολούθησης μεγάλου αριθμού εστιατορίων σε όλη τη χώρα με αυτοματοποιημένο σύστημα Consolidation. Στα κεντρικά, η ΣΥΝΠΑΝ καλύπτει αρχικά τις ανάγκες με το σύστημα σ90/Premium το οποίο διαθέτει τη μοναδική δυνατότητα ταυτόχρονης και δυναμικής ενημέρωσης τριών συστημάτων: Ελληνικών λογιστικών προτύπων, με Αμερικανικά (US-GAAP) πρότυπα αλλά και Αναλυτικής Λογιστικής.

Στα επόμενα χρόνια ανοίγουν πολλα καταστήματα που υποστηρίζονται από τη ΣΥΝΠΑΝ αλλά γίνονται και αρκετοί εταιρικοί μετασχηματισμοί. Κάποιοι franchisees αναλαμβάνουν περισσότερα του ενός καταστήματα ενώ η McDonald’s Hellas αναλαμβάνει να λειτουργήσει μόνη της ένα σημαντικό αριθμό καταστημάτων.

Τα συστήματα της ΣΥΝΠΑΝ αποδεικνύονται ικανά να αντιμετωπίσουν τους μετασχηματισμούς αυτούς ανώδυνα. Ακόμη και η υπερ-σύνθετη διαχείριση, μεταβίβαση, πώληση, αγορά των παγίων που η McDonald’s παρακολουθεί σε μεγάλη ανάλυση, υποστηρίζεται πλήρως χάρη στην εφαρμογή Asset της ΣΥΝΠΑΝ.

 

Περισσότερα: Cases-Mcd [6/18 YoB]

Case studies - συνεργασίες

Η SONY Hellas, επέλεξε τη ΣΥΝΠΑΝ προκειμένου να αναπτύξει το σύστημα συλλογής στοιχείων και οργάνωσης των εξουσιοδοτημένων συνεργείων όλης τη χώρας (SHELTER), καθώς και να εξασφαλίσει τη ροή πληροφοριών από και προς τα Κεντρικά της Ευρώπης. Το σύστημα παρακολουθεί τις ανάγκες ιστορικού επισκευών, ανταλλακτικών, συσκευών και εγγυήσεων. Εφαρμόζει κωδικοποίηση των επισκευών με βάση το Πανευρωπαϊκό στάνταρ EICTA-IRIS, και εξασφαλίζει τη δυνατότητα σύνδεσης real-time με το εμπορικό-λογιστικό πρόγραμμα σ90 αρχικά και αργότερα με το ULTIMO ERP. Η SONY Hellas εφαρμόζοντας το σύστημα αυτό κατατάσσεται στην πρώτη θέση της Ευρώπης για το 1995 και παραμένει στις πρώτες θέσεις για αρκετά χρόνια με βάση το BCN-QA score ranking. Η ΣΥΝΠΑΝ αναλαμβάνει αργότερα να υλοποιήσει για την Ελλάδα το Πανευρωπαϊκό σύστημα WISE (σύστημα αναφορών επισκευών μέσω Internet - Extranet) της SONY Europe. Η απόλυτη επιτυχία του έργου επιβεβαιώνεται με επιβράβευση της SONY Europe προς τη SONY Hellas. Αναπτύσσει τη διεθνή έκδοση του SHELTER για τη SONY που κατατάσσεται από τους Ευρωπαίους ειδικούς στα πλέον ολοκληρωμένα συστήματα στην Ευρώπη. Η ΣΥΝΠΑΝ υπογράφει σύμβαση με τη SONY Hellas για την τεχνική υποστήριξη και υπηρεσίες consulting της ίδιας καθώς και όλο το δίκτυο εξουσιοδοτημένων service στην Ελλάδα. Ανακοινώνεται και κυκλοφορεί το νέο σύστημα ServiceMan και το ERP αποκτά τη δυνατότητα να ενημερώνει πλήρως συστήματα SAP της SONY. Αναπτύσσεται από τη ΣΥΝΠΑΝ η ηλεκτρονική μεταφορά παραστατικών (EDI) του συστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των παραγγελιών. Έτσι αυτοματοποιείται η εμπορική επικοινωνία μεταξύ Ευρώπης, Ελλάδος (SONY Hellas) και εξουσιοδοτημένων. Αργότερα υλοποιείται το σύστημα υποστήριξης και παρακολούθησης συμβολαίων επεκτάσεων εγγυήσεων, ακολουθούν το ιστορικό διαχείρισης πωληθέντων συσκευών και serial numbers, η ειδοποίηση πελάτη με SMS για την παραλαβή συσκευής του και λοιπών μηνυμάτων, η αυτοματοποιημένη υποβολή ερωτήματος εγγύησης από τα εξουσιοδοτημένα service προς τα κεντρικά και παραλαβή απάντησης, η ανταλλαγή αρχείων από ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ μέσω extranet FTP, η ερώτηση κατάστασης επισκευής μέσω internet από τον τελικό καταναλωτή, και τέλος η αυτόματη αποστολή αίτησης εγγύησης προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ, μέσω email για αμφισβητούμενες περιπτώσεις.  Η SONY τα τελευταία χρόνια αναθεωρεί πλήρως το επικοινωνιακό σύστημα και αναπτύσσει την πλατφόρμα και τις προδιαγραφές 3C που λειτουργεί μέσω web services. Οι αλλαγές αυτές ενσωματώνονται αρμονικά από τη ΣΥΝΠΑΝ στην ειδική έκδοση  ServiceMan Satellite για τη SONY, που αποτελεί πλέον ένα υβριδικό σύστημα αυτόνομης παρακολούθησης service αλλά και διαδικτυακά συνδεδεμένο για υπηρεσίες web services. Το πανίσχυρο αυτό σύστημα λειτουργεί σήμερα στα περισσότερα συνεργεία SONY στην Ελλάδα.

Η  επιτομή της πληροφορικής

Ευέλικτα και ίσχυρα συστήματα - Web services - Διανομή πληροφοριών

Περισσότερα: Cases-Sony [6/18 YoB]

HandShake

Συνεργάτες προώθησης

Η ΣΥΝΠΑΝ Software αναζητά πάντοτε νέες συνεργασίες με ικανούς και αξιόπιστους επαγγελματίες (άτομα ή εταιρίες). Το δίκτυο συνεργατών μας απαρτίζεται από brokers,  μεταπωλητές (dealers) και integrators.

Αν σας ενδιαφέρει να ενταχθείτε στην οικογένεια της ΣΥΝΠΑΝ ή απλώς και μόνον θέλετε να διερευνήσετε τις δυνατότητες συνεργασίας επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε πολύ να κουβεντιάσουμε για τις πολλές ευκαιρίες που ανοίγονται.

Συνεργασίες με παραγωγούς λογισμικού (Development partners)

Αν είστε εταιρία παραγωγής λογισμικού και έχετε ανάγκη να αναπτυχθείτε, αλλά δεν θέλετε να επενδύσετε στα τεράστια ποσά έρευνας και ανάπτυξης που χρειάζονται για νέες τεχνολογίες και προϊόντα επικοινωνήστε μαζί μας..

 

Περισσότερα Άρθρα...

______________________________________________________________________________

Copyright © 2018 SYNPAN Software. All rights reserved • Site design by SYNPAN Software
• Illustrations by www.dansargo.com