Σχόλια εκδόσεων ServiceMan Satellite

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

ServiceMan SHL ver.2.11.9 (07/05/12)

  •  Στην καρτέλα "Επισκευή" προστέθηκε νέο πεδίο RMA πλάτους 15 χαρακτήρων για καταχώρηση αριθμών RMA.
  • Επίσης προστέθηκε και αντίστοιχη στήλη στην οθόνη που προβάλει την λίστα των επισκευών.

ServiceMan SHL ver. 2.11.8 (18/11/11)

Σύστημα παρακολούθησης Προκαταβολών

Οταν το Ονομα (πελάτης της επισκευής) δεν είναι Πελάτης με Λογαρισμό αλλά είναι ορισμένος
σαν εναλλακτική διεύθυνση παράδοσης άλλου ονόματος και αυτό το όνομα είναι Πελάτης με Λογαρισμό,
τότε με επιβεβαίωση του χρήστη θα πιστωθεί την προκαταβολή ο λογαριασμός αυτός.


ServiceMan SHL ver. 2.11.7 (24/10/11)

  • Υποστήριξη νέου κωδικού εγγύησης "6Q LOCAL MODIF-SOFTWARE UPDATE".
Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής, θα πρέπει να παραλάβετε και να ενσωματώσετε το νέο αρχείο Πινάκων (TBLSONY*.*) από την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ.

ServiceMan SHL ver. 2.11.6 (29/08/11)

Παραγγελίες ανταλλακτικών

Λόγω κάποιας αλλαγής στην γραμμογράσφηση του αρχείου παραγγελιών από την SONY EUROPE, η οποία ανακοινώθηκε αργά, εδώ και λίγες ημέρες δεν υπάρχει τυπωμένο το Remark που εισάγετε κατά την παραγγελία στα κουτιά των ανταλλακτικών που παραλαμβάνετε. Η παρούσα έκδοση, τακτοποιεί αυτό το ζήτημα.

Παραστατικά από SONY Europe (EDI)

Το σύστημα πλέον θυμάται την τοποθεσία της τελευταίας άντλησης αρχείου και την προτείνει αυτόματα κατά την επόμενη.

Ιστορικό εγκρισεων WISE

Το σύστημα πλέον θυμάται την τοποθεσία της τελευταίας άντλησης αρχείου και την προτείνει αυτόματα κατά την επόμενη.


ServiceMan SHL ver. 2.11.5 (24/08/11)

EDI Import βάσει αρχείου IBISS

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες αλλαγές σχετικά με την νέα διαδικασία εισαγωγής παραστατικών από ΣΟΝΥ (EDI Import) βάσει αρχείου από IBISS.

Η μεταφορά των αρχείων EDI δεν γίνεται πλέον αυτοματοποιημένα μέσω της διαδικασίας ftp αλλά από αρχείο που παράγεται από το IBISS και κατεβάζετε εσείς στον υπολογιστή σας.

Σε αντίθεση με το παρελθόν, το αρχείο EDI μπορεί να περιέχει τιμολόγια που εκδόθηκαν απο την ΣΟΝΥ σε διάστημα μεγαλύτερο της μίας ημέρας.

Αν έχετε παραπάνω του ενός client numbers π.χ. έναν για τα ανταλλακτικά VAIO και έναν για όλα τα υπόλοιπα, θα πρέπει να μπαίνετε στο IBISS με το κάθε client number και να κατεβάζετε τα αντίστοιχα αρχεία τιμολόγησης για το κάθε ένα ξεχωριστά.

Η παρακάτω είκόνα δείχνει το σημείο από όπου μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο EDI.

IBISS Invoice Export Screen

Επιλέγετε εύρος ημερομηνιών από το "Parts Invoices" και πατάτε το κουμπί "Export". Το σύστημα θα σας ζητήσει να αποθηκεύσει το αρχείο στον υπολογιστή σας. Επιλέξτε ένα όνομα και την τοποθεσία αποθήκευσης που σας βολεύει και πατήστε "Αποθήκευση/Save".

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το αρχείο είναι διαθέσιμο την ημέρα που στέλνετε την παραγγελία στην ΣΟΝΥ, όμως περιέχει πληροφορίες τιμολόγησης μόνο μετά την εκτύπωση των σχετικών παραστατικών  από την ΣΟΝΥ, συνεπώς αν προσπαθήσετε να εισάγετε ένα τέτοιο αρχείο το σύστημα θα αγνοήσει όλες τις εγγραφές που δεν είναι πλήρεις. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να  ξανακατεβάσετε το αρχείο της ίδιας ημέρας αργότερα και να ξαναδοκιμάσετε. Το ακριβές χρονοδιάγραμμα των τιμολογήσεων μπορείτε να το πληροφορηθείτε από την κα Ρίζου της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ.
  • Μπορείτε να δείτε την ανάλυση του κάθε παραστατικού πριν ενημερώσετε το σύστημα
  • Επιλέγετε ποιά παραστατικά θα εισαχθούν και δίνετε ημερομηνία έκδοσης

Διατίθεται πλέον και "Ιστορικό εισαχθέντων" παραστατικών προκειμένου να:

  • Σας προστατεύσει το σύστημα από διπλό-εισαγωγές του ίδιου παραστατικού (SONY Invoice)
  • Μπορείτε να δείτε ποια παραστατικά (invoice) της SONY έχετε εισάγει στο παρελθόν μαζί με το αντίστοιχο παραστατικό Ultimo που έχετε εκδόσει.

ServiceMan SHL ver. 2.11.4 (15/07/11)

Ενότητα "Service"

Οταν ο σκοπός παραλαβής δεν είναι 'επισκευή' το σύστημα δεν μετράει και δεν εμφανίζει πλέον "Ημέρες αναμονής".

Αλλαγή κειμένου SMS Αναμονής παράδοσης

Το κείμενο του SMS που αποστέλλει το σύστημα μετά τον ορισμό της φάσης "Αναμονή παράδοσης", άλλαξε κατόπιν αίτησης της ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ σε:

Αγαπητέ πελάτη, η συσκευή σας SONY <ΜΟΝΤΕΛΟ> είναι έτοιμη προς παράδοση. Ζητήστε από το Service την γραπτή εγγύηση της, συμμετέχετε στην έρευνα μας και κερδίστε δώρα.

Νέα εγγύηση 'YX'
  • Προστέθηκε υποδομή για υποστήριξη μίας νέας εγγύησης "YX" που αφορά σε αντικαταστάσεις εκτός εγγύησης τηλεοράσεων λόγω έλλειψης ανταλλακτικού πάνελ.

Για την εγγύηση αυτή, προβλέπεται δυνατότητα καταχώρησης μηδενικής (=0) ποσότητας ανταλλακτικού στην ανάλυση επισκευής (όπως και στην εγγύηση "B").

Για να μπορείτε να την επιλέξετε θα πρέπει:

  • Να εγκαταστήσετε αυτή την έκδοση του προγράμματος
  • Να παραλάβετε νέα αρχεία πινάκων από την ΣΟΝΥ ΕΛΛΑΣ

ServiceMan SHL ver. 2.11.3 (30/06/11)

Τιμολόγηση προς SONY

Μικροδιορθώσεις ώστε να αντιμετωπίζεται σωστά η ύπαρξη του ίδιου κωδικού ανταλλακτικού σε περισσότερες τις μίας αναλύσεις στην ίδια επισκευή, κατά τον υπολογισμό αξίας ServiceMan.


ServiceMan SHL ver. 2.11.2 (30/06/11)

Γενικά
  • Προστέθηκε δυνατότητα παραμετρικού ορισμού του πλήκτρου που ενεργοποιεί το Calculator. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ του παλιού F8 και του νέου SHIFT-F8, από τις Ιδιότητες σταθμού εργασίας -> Χειρισμός - Ήχοι.
Τιμολόγηση προς SONY

Μικροδιορθώσεις ώστε να αντιμετωπίζεται σωστά η ύπαρξη του ίδιου κωδικού ανταλλακτικού σε περισσότερες τις μίας αναλύσεις στην ίδια επισκευή, κατά τον υπολογισμό αξίας Wise.


ServiceMan SHL ver. 2.11.1 (20/05/11)

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει βελτιώσεις στην διαδικασία τιμολόγησης βάσει αρχείου Wise που αφορούν και όσους δεν έχουν σύνδεση με εμπορικό πρόγραμμα της ΣΥΝΠΑΝ αλλά θέλουν να παρακολουθούντα ποσά και τις επισκευές που τους εγκρίνει το Wise.

Παρακαλείσθε όλοι να κατεβάζετε τις νέες εκδόσεις, ασχέτως του αν οι νέες δυνατότητες θεωρείτε ότι δεν σας ενδιαφέρουν, καθώς περιέχουν πλήθος άλλων  εσωτερικών βελτιώσεων τις οποίες, η ΣΟΝΥ αλλά και οι επόμενες εκδόσεις  περιμένουν να βρουν εγκατεστημένες.
Τιμολόγηση βάσει αρχείου Wise
Ιστορικό εγκρίσεων WISE
  • Δυνατότητα Αλλαγής Ημερομηνίας παραστατικού τιμολόγησης (προς SONY)

Η δυνατότητα αυτή είναι χρήσιμη κυρίως σε όσους δεν έχουν σύνδεση με εμπορικό πρόγραμμα της ΣΥΝΠΑΝ αλλά θέλουν να παρακολουθούντα ποσά και τις επισκευές που τους εγκρίνει το Wise.

Υπενθυμίζουμε πως κριτήριο για το τι θα τιμολογηθεί κάθε μήνα είναι η "Ημερομηνία  παραστατικού Τιμολόγησης" η οποία συμπληρώνεται αυτόματα από την διαδικασία  αυτόματης τιμολόγησης. Αυτό είναι χρήσιμο για όσους έχουν σύνδεση με εμπορικό  πρόγραμμα της ΣΥΝΠΑΝ, όμως για όλους τους υπόλοιπους, το Ιστορικό εγκρίσεωνWise δεν ξέρει τι τιμολογήθηκε κάθε μήνα και πρέπει  κάποιος να του το πει.

Η νέα αυτή δυνατότητα κάνει ακριβώς αυτό, επηρεάζοντας την "Ημερομηνία  παραστατικού Τιμολόγησης" με το χέρι. Λειτουργεί είτε στην εγγραφή  που είσαστε τοποθετημένοι ή στις όποιες μαρκαρισμένες από εσάς. Είναι διαθέσιμη  μόνο με ταξινομήσεις:

  • Κατά Αρ.Παραλαβής/Επισκευής
  • Χωρίς ταξινόμηση

Ένδειξη τακτοποιημένης εγγραφής (που δεν τιμολογείται)

Στις εγγραφές ανταλλακτικών με μηδενική ποσότητα, η "Ημερομηνία  παραστατικού Τιμολόγησης" είναι γκρι ως ένδειξη τακτοποιημένης  αλλά  μη τιμολογημένης εγγραφής (δηλ το σύστημα ασχολήθηκε μαζί της αλλά τελικά την  αγνόησε).

Τιμολόγηση προς SONY

Έγιναν οι παρακάτω βελτιώσεις:

Δεν αντλούνται πλέον από το Ιστορικό εγκρίσεων WISE, εγγραφές ανταλλακτικών  με μηδενική ποσότητα.

Προϋπολογίζεται η αξία των ανταλλακτικών και προβάλλεται στην οθόνη πριν την  έκδοση παραστατικών, ώστε να μπορεί να γίνει αντιπαράθεση με την αντίστοιχηPDF εκτύπωση από το Wise.

Ελέγχεται και δεν επιτρέπεται η ύπαρξη ανταλλακτικών χωρίς πληροφορία  σχετικού Δ.Α παράδοσης (Κωδικός, Αριθμός & Ημ/νία)

  • Δίνεται η δυνατότητα καταχώρησης των στοιχείων του παραστατικού (μόνο σε εγγραφές χωρίς 'ΑΑΚ Αποθήκης')
  • Κατά την έκδοση, η εγγραφές που αρχικά δεν είχαν εντοπίσει 'ΑΑΚ Αποθήκης' αγνοούνται από τη διαδικασία μετεξέλιξης των σχετικών Δελτίων Αποστολής (ΔΑ3), ασχέτως αν εσείς μετά συμπληρώσατε τα στοιχεία.

Η αξία γραμμής ανταλλακτικού από το αρχείο WISE θεωρείται πλέον συνολική και  όχι Τιμή Μονάδας. Συνεπώς, από αυτό τον μήνα δεν πρέπει να υπάρχουν διαφορές  μεταξύ των εκδιδόμενων παραστατικών σε σχέση με την εκτύπωση PDF από το Wise.

Η αναφορά ελέγχου απέκτησε δύο νέες στήλες αξιών ServiceMan καθώς επίσης και δυνατότητα περιορισμού με κριτήρια.

 


 ServiceMan SHL ver. 2.11.0 (27/04/11)

Γενικά - Αναβάθμιση Εμπειρίας Χρήσης

Η ΣΥΝΠΑΝ παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, παρουσιάζει ένα βελτιωμένο και περισσότερο εργονομικό user interface που εκμεταλλεύεται όλες τις τελευταίες τεχνολογίες απεικόνισης με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση της εμπειρίας χρήσης των εφαρμογών της από τους πελάτες της. Συγκεκριμένα έχουν γίνει οι εξής βελτιώσεις:

  • Προστέθηκαν χρώματα και εικονίδια στα κυρίως μενού που βρίσκονται στο  πάνω μέρος της κάθε ενότητας.
  • Προστέθηκαν εικονίδια στα μενού που εμφανίζονται κάνοντας δεξί κλικ ή  πατώντας [F10] (context sensitive popup menus).
  • Προστέθηκαν εικονίδια στα κουμπιά (buttons) [Ok], [Άκυρο], [Ναι], [Όχι]  για πιο εύκολη αναγνώριση από το χρήστη
  • Σε όλα τα Μηνύματα Συστήματος η εμφάνιση είναι αισθητά βελτιωμένη και πιο εργονομική χάρη στην χρήση:
    • Μεγαλύτερων κουμπιών
    • Χρωμάτων με διαβαθμίσεις
    • Εικονιδίων
    • Καλύτερα σχεδιασμένων γραμματοσειρών.
  • Browsers (πίνακες): Προστέθηκε δυνατότητα μετακίνησης των στηλών με drag & drop  (σύρε και άσε).
Γενικά - Χειρισμός

Ως πλήκτρο κατοχύρωσης σε φόρμες (λειτουργία του κουμπιού [Ok]) είναι πλέον το [F12].Παράλληλα διατηρείται και με το [PgDn] για την ίδια χρήση. Η αλλαγή αυτή έγινε επειδή το πλήκτρο [PgDn] σε controls όπως το "μεγάλο κείμενο"έχει ειδική χρήση (επόμενη σελίδα) και έτσι δεν είναι πάντα διαθέσιμο για κατοχύρωση.

Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει τις εξής νέες δυνατότητες:
  • Προκαταβολές - Στο παράθυρο έκδοσης απόδειξης είσπραξης αποτυπώνονται  πλέον ο Αριθμός επισκευής και ο Πελάτης.
  • Η Τιμολόγηση προς ΣΟΝΥ γίνεται πλέον βάσει αρχείου που κατεβάζετε από το  Wise ώστε να μην υπάρχουν διαφορές μεταξύ των  εγκεκριμένων επισκευών από το Wise και των  τιμολογούμενων από το ServiceMan.
Τιμολόγηση βάσει αρχείου Wise

Η διαδικασία τιμολόγησης προς την ΣΟΝΥ θα γίνεται πλέον σε δύο στάδια:

Εισαγωγή στο σύστημα, από την νέα ενότητα:

  • Εργασίες -> Λ32. Ιστορικό Εγκρίσεων Wise

ενός αρχείου τιμολόγησης που θα κατεβάζετε από το Wise (σχετικές λεπτομέρειεςθα λάβετε από την ΣΟΝΥ).

Τιμολόγηση μέσω της ενότητας:

  • Εργασίες -> Λ31. Παραστατικά προς SONY

των επισκευών που είναι εγκεκριμένες από το Wise και την ΣΟΝΥ.

Ακολουθεί αναλυτικότερη παρουσίαση των δύο ενοτήτων.

Ιστορικό Εγκρίσεων Wise
  • Πρόκειται για μια νέα ενότητα που θα συγκεντρώνει όλες τις επισκευές που περιέχονται στα αρχεία τιμολόγησης που θα κατεβάζετε πλέον από το Wise.

Την πρώτη φορά που θα επιλέξετε την συγκεκριμένη ενότητα θα εμφανισθεί μήνυμα πως το αρχείο δεν υπάρχει, να δημιουργηθεί? Απαντήστε ΝΑΙ.

Για να εισάγετε το αρχείο τιμολόγησης που έχετε κατεβάσει, θα επιλέξετε:

Λειτουργία ➔ Import από αρχείοWise

Κατόπιν (μεF2) θα το επιλέξετε και θα πραγματοποιηθεί η εισαγωγή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το σύστημα δεν επιτρέπει την εισαγωγή από το Wise επισκευής που υπάρχει ήδη στο ιστορικό και εμφανίζει σχετικό μήνυμα.

Όταν τελειώσει η εισαγωγή του αρχείου θα εμφανιστούν ανά επισκευή οι εξής εγγραφές:

  • Μία εγγραφή (header με διαφορετικό χρώμα  που αφορά το Μοντέλο.
  • Εγγραφές αποζημίωσης εργασίας, handling, home κλπ.
  • Εγγραφές που αφορούν τα αποζημιωνόμενα ανταλλακτικά.
  • Εγγραφές μηνυμάτων από το Wise.

Για να τιμολογήσετε θα πρέπει να επιλέξετε από το κεντρικό μενού την γνωστή σας από παλιά επιλογή του κεντρικού μενού:

Παραστατικά προς SONY

Την πρώτη φορά που θα επιλέξετε την συγκεκριμένη ενότητα, μετά την αναβάθμιση, θα εμφανισθεί μήνυμα που ζητάει Αλλαγή δομής του υπάρχοντος αρχείου. Απαντήστε ΝΑΙ.

Κάντε δεξί κλικ στους τίτλους των στηλών και επιλέξτε "Αποκατάσταση σε αρχική μορφή" ώστε να αποκτήσουν όλες οι στήλες τα σωστά πλάτη.

Για να γεμίσει η λίστα με τις επισκευές προς τιμολόγηση επιλέξτε "Λειτουργία- Import από Ιστορικό Wise".

Η Λίστα γεμίζει με όσες επισκευές δεν έχουν ένδειξη τιμολόγησης (δηλ,συμπληρωμένη ημερομηνία παραστατικού προς SONY) στο ιστορικό εγκρίσεων Wise.

Επιπροσθέτως το σύστημα μπορεί να σας φέρει και εγγραφές που ενώ υπάρχουν στοServiceMan δεν έχουν έρθει ποτέ στο ιστορικό εγκρίσεων του Wise, ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε π.χ. μη απεσταλμένες επισκευές. Αυτές οι εγγραφές θα έχουν την ένδειξη [*] μόνο στην στήληSman και δεν θα τιμολογηθούν καθώς τιμολογούνται μόνο όσες επισκευές έχουν την ένδειξη[*] στην στήλη Wise.

Δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή - διαγραφή στην ενότητα καθώς το σύστημα τιμολογεί αυστηρά ότι του δίνει το Wise.

Το σύστημα εμφανίζει σε αντιπαραβολή τις τιμές ανταλλακτικών και την αποζημίωση εργασίας του Wise και τουServiceMan. Οι αξίες ανταλλακτικών δεν πρέπει να διαφέρουν σημαντικά, ενώ οι αξίες αποζημίωσης εργασίας πιθανόν να έχουν μεγάλες διαφορές. Αυτό είναι κάτι φυσιολογικό και οφείλεται στο γεγονός ότι όλη η παραμετροποίηση της ΣΟΝΥ βρίσκεται εδώ και αρκετό καιρό στο Wise. Στο άμεσο μέλλον πιθανόν να χρειαστεί να κρύψετε τις στήλες αξιών του ServiceMan στην συγκεκριμένη ενότητα.

Μετά το πέρας της τιμολόγησης το σύστημα ενημερώνει για την τιμολόγηση τις σχετικές ενδείξεις στο αρχείο επισκευών και στο ιστορικό εγκρίσεων Wise.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ