Σχόλια εκδόσεων ServiceMan Satellite

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

ServiceMan SHL ver.3.0.10 (16/12/14)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές & βελτιώσεις:

  • Δυνατότητα επέμβασης σε παραδομένες συσκευές για διόρθωση στοιχείων και επανυποβολή στο 3c.
    [Εργαλεία /Ξεκλείδωμα παραδομένης συσκευής] Απαιτείται κωδικός πρόσβασης που θα σας δοθεί από τη ΣΥΝΠΑΝ.

  • Δυνατότητα ξεμπλοκαρίσματος κάποιων επισκευών ως προς το 3C χωρίς να απαιτείται παράδοση και επαναπαραλαβή της συσκευής.
    [Εργαλεία /Εφεδρικός αριθμός παραλαβής] Απαιτείται κωδικός πρόσβασης που θα σας δοθεί από τη ΣΥΝΠΑΝ.

  • Καρτέλα [Έγκριση Ε.Ε.] – Αλλαγή περιγραφής στα πεδία σχετικά με την κατάσταση συσκευής ώστε να ταιριάζουν με τις περιγραφές του 3c
    • Υπαιτιότητα πελάτη (Has Physical Damage)
    • Συσκευασία (packaging) Οk
    • Συσκευή (cosmetics) Οk
    • Υλικά πλήρη (BOM Ok)

Σε νέα επισκευή οι προτεινόμενες τιμές των παραπάνω είναι Μη Τσεκαρισμένες.

doa flags

  • Παραγγελία Ανταλλακτικών
    • Δυνατότητα διαγραφής εγγραφής (μόνιμη) με [Shift-Del], Δεν απαιτείται πλέον συντήρηση (Pack) πριν την Οριστικοποίηση της
    • Άδειασμα αρχείου με [Ctrl-Del]
    • Οι διαγραμμένες με [Del] (που φαίνονται) δεν διαγράφονται πλέον μετά την παραγγελία αλλά παραμένουν στο προσωρινό αρχείο.
    • Επιτρέπεται, με επιβεβαίωση, καταχώρηση 2ης γραμμής με τον ίδιο κωδικό ανταλλακτικού (για καταχώρηση άλλου σχολίου).
  • Ιστορικό Παραγγελιών - Νέα ταξινόμηση κατά SON & Ανταλλακτικό.
  • Τιμολόγηση προς SONY/ASTRA
    • Οι τιμές από SMan λαμβάνονται από το Ιστορικό Παραγγελιών με βάση το SON
    • Διάφορες αλλαγές προκειμένου να υποστηριχθεί σωστά η τιμολόγηση βάσει νέου αρχείου Astra
  • Καρτέλα [3C] – Προσθήκη κουμπιών για γρήγορη πρόσβαση στα W/S:
    • Update Purchase date (with Attachment) [6.5.4]
    • Add Attachment [6.5.5]
    • Solution Request Status Details [6.7.2]
  • Παράθυρα επικοινωνίας με 3C – Προστέθηκαν κουμπιά για προβολή ”XML Υποβολής” & “XML Απάντησης” για λόγους troubleshooting.
  • Όταν ή επικοινωνία με το 3C επιστρέφει λανθασμένη απάντηση το ServiceMan προβάλει πλέον μήνυμα «ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (δείτε XML Απάντησης)» αντί του «ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» το οποίο πλέον θα εμφανίζεται όταν δεν ληφθεί καμία ανταπόκριση.
  • Αν η επισκευή έχει συνημμένα αρχεία σε Omnibus - Νέα δυνατότητα: επιλογή από ”Άλλη πηγή”
  • Επισκευές – Αλλαγή ταξινόμησης αναζήτησης επισκευών από “7. Κατά Αρ.Αίτησης Ε.Ε.” σε “7. Κατά CaseID”
  • Add Attachments by ASC (6.5.4, 6.5.5]- Η λίστα των ονομάτων αρχείων που έχετε αποστείλει και η ώρα αποστολής τους αποθηκεύεται. Προβάλλονται με [F2] από τον browser των W/S
  • Event Initialization [6.4.1] και Update Logistics or Service Event Type [6.5.7]– Όταν στο “deliveryInfo” επιλέξετε την Δική σας διεύθυνση τότε γεμίζουν αυτόματα και τα πεδία “firstName” & “lastName” με το “companyName”.
  • Search Registered Returns (RMA) [7.1.8] – Γίνεται πλέον αυτόματη συμπλήρωση περισσοτέρων πεδίων (μπορείτε να καθαρίσετε όσα θέλετε αν δεν τα χρειάζεστε).
  • Solution request [6.7.1]
    • Στα πεδία “Receiver Info” δεν επιτρέπεται πλέον η καταχώρηση.
    • Γίνεται έλεγχος για κενό “name”  (receiverInfo)
    • Νέα λίστα με Dealers (ακολουθήστε τις οδηγίες της ASTRA/SONY)
    • Το πεδίο “Παραστατικό πελάτη” από την καρτέλα [Επισκευή], μετατρέπεται σε Λατινικούς χαρακτήρες, πριν μεταφερθεί στο πεδίο ”reference”.

Επίσης για όσους ενδιαφέρονται να αναζητήσουν επισκευές με βάση τις πληροφορίες 3c (π.χ. AEP Booking), σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να εμφανίσετε επιπλέον στήλες που αφορούν το 3c και κατόπιν να κάνετε «Αναζήτηση με κριτήρια στήλης» (CTRL+ENTER) σε αυτές.

Για να τις εμφανίσετε και να τις μετακινήσετε σε βολική θέση, κάντε δεξί κλικ στους τίτλους των στηλών και χρησιμοποιήστε τις παρακάτω επιλογές:

colums menu

Πρώτα εμφανίζετε τις στήλες που σας ενδιαφέρουν, κάνοντας κλικ σε όσες θέλετε να εμφανιστούν και πατώντας το μονό βελάκι προς τα δεξιά, ώστε να μετακινηθούν στις «Εμφανιζόμενες»…

columns select

και μετά τις μετακινείτε, επιλέγοντας «Μετακίνηση στηλών» η απλά σύροντας τες από τον τίτλο τους, με το ποντίκι και αφήνοντας τες στην θέση που θέλετε.


ServiceMan SHL ver.3.0.5 (13/11/14)

Η έκδοση αυτή περιέχει τις εξής αλλαγές & βελτιώσεις:

  • Τιμές διερευνητικών παραγγελιών
    Οι τιμές αγοράς που επέστρεφε το σύστημα κατά την υποβολή διερευνητικής παραγγελίας ήταν αυξημένες.

  • Καλύτερη αντιμετώπιση συσκευής με μικτές αναλύσεις Εντός & Εκτός εγγύησης, κατά την παράδοση.
  • Επανασχεδίαση οθονών καταχώρησης αναλύσεων επισκευής
  • Βελτίωση της αντίστροφης ενημέρωσης στοιχείων 3c (GetServiceEventStatus -> Serviceman) σε περιπτώσεις που έχει διακοπεί η επικοινωνία την στιγμή της υποβολής στοιχείων.

ServiceMan SHL ver.3.0.3 (06/11/14)

Solution Request

Προσυμπληρωμένα (και κλειδωμένα) στοιχεία Requestor Info βάσει νέων προδιαγραφών SONY/ASTRA
Δυνατότητα επιλογής στοιχείων «Receiver Info» από έτοιμη λίστα, πατώντας το κουμπί «Επιλογή από dealers»

Ανάλυση επισκευής

Κουμπί «σε Παραγγελία» προκειμένου το ανταλλακτικό που καταχωρείτε στην ανάλυση επισκευής, να το βάλετε προς παραγγελία (χρήσιμο για όσους πρώτα καταχωρούν ανάλυση και μετά παραγγέλνουν).

Πατώντας το παραπάνω κουμπί, δεν υποβάλλεται αυτόματα η παραγγελία, απλά μπαίνει το ανταλλακτικό στο προσωρινό αρχείο παραγγελιών όπου πρέπει κάποια στιγμή να υποβάλλετε στο 3c.

Παράδοση Συσκευής

Προστέθηκε δυνατότητα ορισμού αξίας εργασίας, ακόμα και για εντός εγγύησης συσκευές.


ServiceMan SHL ver.3.0.0 (24/10/14)

Ενσωμάτωση λειτουργιών SONY EUROPE 3c Web Services.

Το γνωστό σας εργαλείο, πλέον διαθέτει πλήρη ενσωμάτωση του συστήματος 3c της ΣΟΝΥ εντός της επισκευής.

Συνεπώς έχετε μία λυση τύπου «όλα σε ένα» καθώς εξακολουθείτε να έχετε τα δικά σας δεδομένα, διαθέσιμα ότι και αν συμβεί, ενώ μπορείτε να πραγματοποιήτε On Line συναλλαγές με την SONY Europe όπως π.χ.:

  • Έλεγχο εκκρεμοτήτων παραγγελιών με ταυτόχρονη ενημέρωση του ιστορικού παραγγελιών (backorders, shipped)
  • Παρακολούθηση των RMAs ανά επισκευή (υποβολή, ID, Status)
  • Παρακολούθηση των RMAs ανά παραγγελία ανταλλακτικού (υποβολή, ID, Status)
  • Πληροφόρηση για AEP, LowCost, AEP Booking Number
  • Δημιουργία υποθέσεων στο GpTool και παρακολούθηση του ID και του Status του
  • Λίστα ανταλλακτικών (BOM) ανά μοντέλο
  • Νέο αρχείο ανταλλακτικών με πρόσθετες πληροφορίες
  • On line αναζήτηση τιμών σε Παραγγελίες & Προϋπολογισμούς (πάντα γνωρίζετε τις ισχύουσες τιμές)
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ